مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شارژ موبایل با استفاده از برق اماکن عمومی چه حکمی دارد؟

استفتائی از مقام معظم رهبری، آیت‌الله خامنه ای در خصوص استفاده از برق اماکن عمومی برای شارژ تلفن همراه و پاسخ آن را در ادامه بخوانید.

پرسش: آیا شارژ تلفن همراه از برق اماکن عمومی ، مانند مساجد، بیمارستانها و… اشکال دارد؟

پاسخ: استفاده از برق مسجد برای کارهای شخصی جایز نیست.

البته در بعضی مکان های عمومی اجازه می دهند؛ حتی محلی برای شارژ گوشی در نظر می گیرند، ولی برای استفاده از برق مکان هایی که نمی‌دانیم اجازه داده اند یا خیر، باید اجازه گرفت

اجوبه الاستفتائات رهبری، ص۵۰۵ ، س۲۰۴۸

منبع: جام نیوز



لینک منبع :شارژ موبایل با استفاده از برق اماکن عمومی چه حکمی دارد؟

حکم شرعی شارژ موبایل با استفاده از برق عمومی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../حکم-شرعی-شارژ-موبایل-با-استفاده-از-برق-عمومی‎Cached21 فوریه 2016 ... پرسش: آیا شارژ تلفن همراه از برق اماکن عمومی ، مانند مساجد، بیمارستانها و... اشکال دارد؟ پاسخ: استفاده از برق مسجد برای کارهای شخصی جایز نیست. شارژ تلفن همراه با استفاده از برق اماکن عمومی چه حکمی دارد؟ www.yjc.ir/.../شارژ-تلفن-همراه-با-استفاده-از-برق-اماکن-عمومی-چه-حکمی-دارد‎Cached21 فوریه 2016 ... استفتائی از آیت‌الله خامنه ای در خصوص استفاده از برق اماکن عمومی برای شارژ تلفن همراه در ادامه این گزارش منتشر می‌شود. شارژ تلفن همراه با استفاده از برق اماکن عمومی چه حکمی دارد؟ - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../490328-شارژ-تلفن-همراه-با-استفاده-از-برق-اماکن-عمومی-چه-حکمی-دارد‎Cached21 فوریه 2016 ... استفتائی از آیت‌الله خامنه ای در خصوص استفاده از برق اماکن عمومی برای شارژ تلفن همراه در ادامه این گزارش منتشر می‌شود. شارژ تلفن همراه با برق اماکن عمومی چه حکمی دارد؟ - نمناک namnak.com/حکم-شارژ-تلفن-همراه-با-برق-اماکن-عمومی.p45193‎Cachedبرق عمومی و شارژ تلفن همراه با برق عمومی و حکم شرعی شارژ موبایل با استفاده از برق عمومی و حکم شارژ تلفن همراه با برق مسجد را در نمناک بخوانید. حکم شرعی شارژ موبایل با استفاده از برق عمومی | فرهنگ نیوز www.farhangnews.ir/content/180500‎Cached21 فوریه 2016 ... استفتائی از آیت‌الله خامنه ای در خصوص استفاده از برق اماکن عمومی برای شارژ تلفن ... حکم شرعی شارژ موبایل با استفاده از برق عمومی ... اشکال دارد؟ شارژ تلفن همراه با برق اماکن عمومی چه حکمی دارد؟ - فردا www.fardanews.com/.../شارژ-تلفن-همراه-با-برق-اماکن-عمومی-چه-حکمی-دارد‎Cached22 فوریه 2016 ... استفتائی از آیت‌الله خامنه ای در خصوص استفاده از برق اماکن عمومی برای شارژ تلفن همراه در ادامه این گزارش منتشر می‌شود. شارژ موبایل با استفاده از برق اماکن عمومی چه حکمی دارد؟ | ساتین saten.ir/99681/شارژ-موبایل-با-استفاده-از-برق-اماکن-عمو/ 22 فوریه 2016 ... استفتائی از مقام معظم رهبری، آیت‌الله خامنه ای در خصوص استفاده از برق اماکن عمومی برای شارژ تلفن همراه و پاسخ آن را در ادامه بخوانید. پرسش: آیا شارژ ... حکم شرعی شارژ موبایل با استفاده از برق عمومی - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/538423/‎Cached21 فوریه 2016 ... استفتائی از آیت‌الله خامنه ای در خصوص استفاده از برق اماکن عمومی برای شارژ تلفن ... حکم شرعی شارژ موبایل با استفاده از برق عمومی ... اشکال دارد؟ جام نیوز :: JamNews - حکم شارژ موبایل با برق مسجد چیست؟ www.jamnews.ir/detail/News/575458‎Cached22 سپتامبر 2015 ... آیا می‌توان تلفن همراه را با استفاده از برق مسجد شارژ کرد؟ ... چه حکمی دارد؟ ... استعمال دخانیات در اماکن عمومی موجب آزار و اذیت دیگران و نیز ضرر بدنی ... شارژ موبایل با استفاده از برق اماکن عمومی چه حکمی دارد؟ bytoote.niloblog.com/p/482/‎Cachedاستفتائی از مقام معظم رهبری، آیت‌الله خامنه ای در خصوص استفاده از برق اماکن عمومی برای شارژ تلفن همراه و پاسخ آن را در ادامه بخوان.