مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

داستان (کشاورز و الاغ پیر)

کشاورزی الاغ پیری داشت که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد. کشاورز هر چه سعی کرد نتوانست الاغ را از درون چاه بیرون بیاورد. پس برای اینکه حیوان بیچاره زیاد زجر نکشد، کشاورز و مردم روستا تصمیم گرفتند چاه را با خاک پر کنند تا الاغ زودتر بمیرد و مرگ تدریجی او باعث عذابش نشود. مردم با سطل روی سر الاغ خاک می ریختند اما الاغ هر بار خاک های روی بدنش را می تکاند و زیر پایش می ریخت و وقتی خاک زیر پایش بالا می آمد، سعی می کرد روی خاک ها بایستد. روستایی ها همینطور به زنده به گور کردن الاغ بیچاره ادامه دادند و الاغ هم همینطور به بالا آمدن ادامه داد تا اینکه به لبه چاه رسید و در حیرت کشاورز و روستائیان از چاه بیرون آمد …

نتیجه اخلاقی :
مشکلات مانند تلی از خاک بر سر ما می ریزند و ما همواره دو انتخاب داریم: اول اینکه اجازه بدهیم مشکلات ما را زنده به گور کنند و دوم اینکه از مشکلات سکویی بسازیم برای صعود و ثابت کنیم که از یک الاغ کمتر نیستیم!



لینک منبع :داستان (کشاورز و الاغ پیر)

Images for داستان (کشاورز و الاغ پیر) حکایتی آموزنده:الاغ و امید - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/331509/weblog/mosavichalak‎Cached Similar7 ژانویه 2014 ... یاد داستانی افتادم که در همین ارتباط است.مطالعه آن خالی از لطف نیست: «کشاورزی الاغ پیری داشت که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد. کشاورز و الاغ پیر - تبیان article.tebyan.net/227282/کشاورز-و-الاغ-پیر‎Cachedکشاورزی الاغ پیری داشت که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد. کشاورز هر چه سعی کرد نتوانست الاغ را از درون چاه بیرون بیاورد. داستان (کشاورز و الاغ پیر) | ساتین saten.ir/95736/داستان-کشاورز-و-الاغ-پیر/‎Cached21 ژانویه 2016 ... کشاورزی الاغ پیری داشت که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد. کشاورز هر چه سعی کرد نتوانست الاغ را از درون چاه بیرون بیاورد. پس برای ... داستانهای کوتاه - کشاورز و الاغ پیر alishsky.blogfa.com/post/233/کشاورز-و-الاغ-پیر‎Cachedکشاورزی الاغ پیری داشت که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد. ... زیاد زجر نکشد، کشاورز و مردم روستا تصمیم گرفتند چاه را با خاک پر کنند تا الاغ زودتر بمیرد ... داستان (کشاورز و الاغ پیر) -آکا www.akairan.com/khanevadeh/.../news20162321132953009.html‎Cached3 فوریه 2016 ... کشاورزی الاغ پیری داشت که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد. کشاورز هر چه سعی کرد نتوانست الاغ را از درون چاه بیرون بیاورد. پس برای ... داستان: کشاورز و الاغ پیر - ماشین سازی زاگرس www.filtermachin.com/index.php/.../131-داستان-کشاورز-و-الاغ-پیر‎Cached20 سپتامبر 2014 ... کشاورزی الاغ پیری داشت که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد. کشاورز هر چه سعی کرد نتوانست الاغ را از درون چاه بیرون بیاورد. داستان: کشاورز و الاغ پیر کشاورزی الاغ پیری داشت - کلوب www.cloob.com/u/yasesepid2013/111743416‎Cached18 ا کتبر 2014 ... داستان: کشاورز و الاغ پیر کشاورزی الاغ پیری داشت که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد. کشاورز هر چه سعی کرد نتوانست الاغ را از ... داستان : کشاورز و الاغ پیر - کلوب www.cloob.com/c/sanat/110645102‎Cached21 سپتامبر 2014 ... داستان : کشاورز و الاغ پیر. ... http://www.sanat.me/9020/کشاورز-و-الاغ-پیر.html ... وااااای چقدر دوس دارم جای ماشین الاغ و واسه عروسیم گل بزنممممم! بانک اطلاعاتی آموزش پایه پنجم ابتدایی - داستان ( کشاورز و الاغ پیر ) norozipour.blogfa.com/post/39‎Cachedبانک اطلاعاتی آموزش پایه پنجم ابتدایی - داستان ( کشاورز و الاغ پیر ) - خط ارتباطی معلم با اولیا و دانش آموزان - بانک اطلاعاتی آموزش پایه پنجم ابتدایی.