مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حاج رضا ابراهیمی مالک شرکت زرین غزال ،بستنی دایتی و لبنیات آپادا

شرکت زرین غزال Zarrin Ghazal تولید کننده بستنی با نام تجاری دایتی و لبنیات با نام تجاری آپادا می باشد. این شرکت تولید بستنی را از سال ۱۳۸۴ و تولید لبنیات را از سال ۱۳۸۷ آغاز نمود.

رضا ابراهیمی مالک شرکت شرکت زرین غزال است. از او به عنوان یکی از شاخص ترین کارآفرینان شیرازی یاد می شود که کسب و کارش را با سرمایه اندک آغاز کرد.

مالک شرکت دایتی کارآفرینان برتر ایران شرکت زرین غزال ثروت حاج رضا ابراهیمی بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران اخبار شیراز Zarrin Ghazal

گروه صنعتی زرین غزال با زیربنای ۴۸ هزار متر مربع و در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار در شهرک صنعتی شیراز در سال ۸۴ به بهره‌برداری رسید. این شرکت تولید بستنی را از سال ۱۳۸۴ و تولید لبنیات را از سال ۱۳۸۷ آغاز نمود.

بر اساس آمار سال ۱۳۸۹ بیش از ۸ هزار نفر در این مجموعه مشغول به‌کار بوده‌اند. گروه صنعتی زرین غزال بیش از ۶۰ نوع بستنی تولید می‌کند و روزانه ۵۰۰ تن ظرفیت فرآوری شیر دارد.

در سال ۱۳۸۹ حدود ۴۰ درصد بازار بستنی و لبنیات ایران به دایتی تعلق داشت و در زمینه صادرات بستنی به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز بازار بسیار خوبی داشت و دوغ تولیدی این شرکت به کشورهای کویت و بحرین صادر می‌شود.

مالک شرکت دایتی کارآفرینان برتر ایران شرکت زرین غزال ثروت حاج رضا ابراهیمی بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران اخبار شیراز Zarrin Ghazal

مجتمع شیر و گوشت فرزیس بزرگترین دامداری شیری جنوب کشور می باشد.

شرکت حمل و نقل دایتی، مجهز به انواع کامیون های سبک و سنگین و تریلر با سیستم سرمایش انجماد می باشد. این بخش به لحاظ ظرفیت و سرمایه گذاری انجام شده، بزرگترین و جدیدترین سازمان حمل و نقل زیر صفر ایران می باشد.

واحدهای سازمانی انفورماتیک و فن آوری اطلاعات و ارتباطات و طرح و برنامه شرکت زرین غزال، فعایت های مستمر و وسیع خود در حوزه های مختلف کسب و کار را از بدو تأسیس شرکت زرین غزال در سال ۱۳۸۱ آغاز نمودند و در انتهای سال ۱۳۸۸ با توسعه روزافزون و پوشش دادن مراکز مختلف گروه صنعتی غزال تبدیل به یک شخصیت حقوقی مستقل گردیدند که با نام شرکت فن آوران هوشمند ساز غزال از مجموعه شرکت های تابعه گروه صنعتی غزال به فعالیت خود ادامه می دهد.

عرضه فعالیت های مختلف شرکت فن آوران هوشمند ساز غزال را می توان ارائه خدمات و محصولات مرتبط با فن آوری های نوین و پیشرفته برای هوشمند سازی کسب و کار دانست.
از این دسته می توان موارد ذیل را نام برد:

  • ارائه راه حل های جامع (Exclusive Solutions) در صنایع و کسب و کارهای مختلف؛
  • ارائه راه کار توزیع و فروش محصولات شرکت های تولیدی به شکل مویرگی و با استفاده از دستگاه های رایانه قابل حمل به شکل کاملاً مکانیزه و بی سیم؛
  • تولید، مونتاژ، تعمیر،و سایر خدمات مرتبط با سخت افزار در حوزه رایانه، ماشینهای اداری و صنعتی؛
  • فعالیت های بازار گانی نظیر واردات و صادرات محصولات و خدمات فنی و مهندسی؛
  • فعالیتهای تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی پیرامون فن آوری اطلاعات و ارتباطات و مهندسی سیستم؛
  • تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم های بهینه اطلاعات مدیریت و مهندسی فرآیند؛
  • انجام پروژه های سفارش مشتری در حوزه های نرم افزار، شبکه، اتوماسیون صنعتی و پزشکی، سیستم های هوشمند، رباتیک، لیزر و نانو تکنولوژی، رسانه های کامپیوتری و استانداردهای مرتبط با فن آوری؛

شرکت کشت و صنعت و دامپروری فارس بزرگترین تولید کننده تخم مرغ (پارسیرنگ) در نیمه جنوبی کشور و دارای ظرفیت یک میلیون و هشتصد هزار مرغ تخمگذار و توان تولید سالانه ۲۶۰۰۰ تن تخم مرغ در انواع معمولی،امگا ۳ ،ویژه ( با طعم محلی) و دو زرده (در بسته بندی های ۴،۶،۹،۱۰،۱۲،۱۵،۱۸،۳۰عددی) می باشد.
تولید خوراک دام و طیور (سیرنگ) ، کمپوست بیولوژیک (پارسیرنگ جنوب) و زیتون (پارسیرنگ) از دیگر فعالیت ها و تولیدات شرکت کشت و صنعت و دامپروری فارس است.
توان تولید کارخانه تولید دان(پلت)که از بزرگترین کارخانه ها در نوع خود در کشور محسوب می شود ، ۲۰ تن در ساعت و ۹۰۰۰۰ تن در سال و انواع آن شامل خوراک دام ، طیور و آبزیان ، با دانه بندی های مختلف می باشد و توان تولید کارخانه خوراک دام و طیور (مش) ۳۰ تن در ساعت و ۱۴۴۰۰۰تن در سال است.

فعالیت شرکتنویدپی در زمینه ساخت و تولید سازه های فلزی سبک و سنگین مانند سوله سالن، مخازن زمینی و هوایی و… می باشد.

غزال بتن شیراز، سازه گستر غزال، سازه گستر دنای شیراز طرح های در دست اجرا:

  • مجتمع مسکونی غزال ۳ با مساحت ۵۴۰۰۰ متر مربع (۱۵۰ واحد مسکونی و تجاری)؛
  • مجتمع مسکونی غزال ۴ با مساحت ۱۱۵۰۰ متر مربع (۷۲ واحد مسکونی)؛
  • مجتمع مسکونی غزال ۵ با مساحت یک میلیون مترمربع (۱۰۰۰۰ واحد مسکونی)؛
  • توسعه شرکت کشت و صنعت و دامپروری فارس؛
  • توسعه مجتمع شیر و گوشت فرزیس؛
  • توسعه مجتمع شرکت زرین غزال؛
  • ساخت بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی ارسنجان؛

شرکت های عمرانی گروه صنعتی غزال (غزال بتن شیراز، سازه گستر غزال، سازه گستر دنای شیراز) از دو بخش عمده و بزرگ نظارت بر امور اجرایی سازه، تأسیسات و معماری و همچنین بخش طراحی در سه قالب مذکور با حضور مهندسن با تجربه و متخصصین ذیربط تشکیل شده است.

مرکز خیریه همودیالیز حاج رضا ابراهیمی با ظرفیت ۸۰ تخت همودیالیز که به صورت همزمان آماده ارائه خدمات به بیماران می باشد در سال ۱۳۸۶ افتتاح گردید. هدف از ایجاد این مرکز، ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به بیماران کلیوی می باشد که کلیه این خدمات اعم از سرویس ایاب و ذهاب، سلف سرویس و آزمایشات بیماران در مرکز، به صورت کاملاً رایگان در اختیار بیماران می باشد.

مرکز خیریه همودیالیز حاج رضا ابراهیمی دارای ۵ بخش و هر بخش دارای ۱۶ تخت بیمار می باشد که تمامی بخش ها از سیستم ساکشن و اکسیژن مرکزی برخوردارند.

مالک شرکت دایتی کارآفرینان برتر ایران شرکت زرین غزال ثروت حاج رضا ابراهیمی بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران اخبار شیراز Zarrin Ghazal

علی‌محمد ابراهیمی ،عضو هیأت مدیره گروه صنعتی غزال و مدیرعامل شرکت زرین غزال می باشد.



لینک منبع :حاج رضا ابراهیمی مالک شرکت زرین غزال ،بستنی دایتی و لبنیات آپادا

Images for حاج رضا ابراهیمی مالک شرکت زرین غزال ،بستنی دایتی و لبنیات آپادا حاج رضا ابراهیمی مالک شرکت زرین غزال ،بستنی دایتی و لبنیات آپادا ... saten.ir/127816/رضا-ابراهیمی-مالک-شرکت-زرین-غزال-،/‎Cached29 ژانویه 2017 ... شرکت زرین غزال Zarrin Ghazal تولید کننده بستنی با نام تجاری دایتی و لبنیات با نام تجاری آپادا می باشد. این شرکت تولید بستنی را از سال ... شرکت زرین غزال - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/شرکت_زرین_غزال‎Cached Similarبنیانگذاران, رضا ابراهیمی. وب‌گاه, وب‌گاه شرکت ... با نام تجاری آپادا می‌باشد. این شرکت تولید بستنی را از سال ۱۳۸۴ و تولید لبنیات را از سال ۱۳۸۷ آغاز نمود. ... بستنی دایتی; لبنیات آپادانا; گاوداری زرین غزال; حمل و نقل دایتی; پارس سیرنگ ( مرغذاری) ... حاج رضا ابراهیمی مالک شرکت زرین غزال ،بستنی دایتی و لبنیات آپادا ... www.akairan.com/fun/visua/news20178313155660035.html‎Cached31 جولای 2017 ... شرکت زرین غزال Zarrin Ghazal تولید کننده بستنی با نام تجاری دایتی و لبنیات با نام تجاری آپادا می باشد. این شرکت تولید بستنی را از سال ... غلامرضا ابراهیمی مالک شرکت زرین غزال ،بستنی دایتی و لبنیات ... farspage.com/w/28/airmu‎Cached4 آوریل 2017 ... غلامرضا ابراهیمی مالک شرکت زرین غزال ،بستنی دایتی و لبنیات آپادانا | ساتین ... کننده بستنی با نام تجاری دایتی و لبنیات با نام تجاری آپادا می باشد. ... مرکز خیریه همودیالیز حاج رضا ابراهیمی با ظرفیت ۸۰ تخت همودیالیز که به ... بستنی دایتی، لبنیات آپادا – شرکت زرین غزال www.zarringhazal.com/about/‎Cached Similarتولید بستنی و لبنیات با نام های تجاری دایتی و آپادا از جمله خدمات شرکت زرین غزال می باشد. ... مرکز خیریه همودیالیز ابراهیمی · نویدپی · کشت و صنعت ... شرکت زرین غزال تولید کننده بستنی با نام تجاری دایتی و لبنیات با نام تجاری آپادا می باشد. اطلاعات بیشتر - وب سایت اقتصادی 111 111.ir/wealthy_sub.php?id=26‎Cached Similarغلامرضا ابراهیمی او مالک شرکت دایتی است. از او به عنوان یکی از ... شرکت زرین غزال تولید کننده بستنی با نام تجاری دایتی و لبنیات با نام تجاری آپادا . این شرکت ... مرکز خیریه همودیالیز حاج رضا ابراهیمی با ظرفیت 80 تخت همودیالیز که به صورت همزمان آماده ارائه خدمات به بیماران می باشد در سال 1386 افتتاح گردید. هدف از ایجاد این ... غلامرضا ابراهیمی مالک شرکت زرین غزال بستنی - دانشنامه آزاد fawiki.org/.../غلامرضا_ابراهیمی_مالک_شرکت_زرین_غزال_بستنی‎Cachedحاج رضا ابراهیمی مالک شرکت زرین غزال ،بستنی دایتی و لبنیات ... مالک شرکت دایتی | ساتین - saten.ir بستنی دایتی، لبنیات آپادا – شرکت زرین غزال شرکت ... حاج رضا ابراهیمی مالک شرکت زرین غزال ،بستنی دایتی و لبنیات آپادا irirani.ir/news/157‎Cached29 ژانویه 2017 ... این شرکت تولید بستنی را از سال ۱۳۸۴ و تولید لبنیات را از سال ۱۳۸۷ آغاز نمود. رضا ابراهیمی مالک شرکت شرکت زرین غزال است. از او به عنوان یکی ... بستنی دایتی – سایت آشپزی - قیمت cook.3eke.com/بستنی-دایتی/‎Cached4 آگوست 2017 ... بستنی دایتی – فالوده دایتی – ماست و لبنیات آپادا – شرکت زرین غزال ... حاج رضا ابراهیمی مالک شرکت زرین غزال ،بستنی دایتی و لبنیات آپادا …