مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هزینه های سفر به دبی

سفر چند روزه با تورهای خارجی از این حیث قابل‌توجه است که تجربه‌ای دست اول را در مدت زمانی کم به گردشگران هدیه می‌کند. سؤالات زیادی که در مورد هزینه تورهای دبی، شرایط تور ترکیه و افزایش و کاهش قیمت‌هایشان وجود دارد، بیانگر این نکته است که بسیاری از گردشگران و خانواده‌های ایرانی علاقمند به کسب این تجربه در تعطیلی‌های چند روزه هستند؛ موضوع مورد بحث هم یکی از مطرح‌ترین این تورهاست: تور دبی!

دبی از قدیمی‌ترین مقاصدی است که ایرانیان را با یک پرواز کوتاه مدت به خارج مرزهای ایران می‌رساند و بسیاری از گردشگران و خانواده‌های ایرانی از خدمات این تور استفاده کرده‌اند. اما سؤالی که بسیار زیاد طرح می‌شود، قیمت تور دبی در فصل‌ها و ماه‌های مختلف سال است. در پاسخ به سؤال فوق می‌توان به چند مسأله کاملاً ساده که در هزینه این تور مؤثرند، اشاره کرد؛

رپورتاژ آگهی تور دبی آژانس مسافرتی

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که قیمت تور دبی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد، قیمت هتل های دبی است. ذکر این نکته می‌تواند کمی بیهوده به نظر برسد؛ چرا که همه می‌دانند تور دبی هتل ۵ ستاره، تفاوت زیادی با تور دبی ۴ ستاره خواهد داشت. اما بهتر است آن دسته از گردشگران که اطلاعات کمتری در مورد تورها دارند، به این نکته توجه کنند که سطح امکانات و خدماتی که یک هتل ۵ ستاره در اختیار مهمان‌هایش می‌گذارد، تفاوت بسیار زیادی با همان امکانات در یک هتل ۴ ستاره دارند. برای مثال اگر پس از خواندن توضیحات دو هتل متوجه شدید که هر دو استخر روباز دارند، مطمئن باشید که هتل ۵ ستاره، یک بار در کنار استخر دارد و خدمتکارانی در خدمت شما هستند و نوشیدنی‌ها کیفیت بالاتری دارند و فضای زیادی برای استراحت در کنار استخر وجود دارد و…!

نکته دوم در مورد قیمت تور دبی که کم‌اهمیت‌تر از اولی‌ست، قیمت پرواز دبی است. درست است که پروازهای دبی در تمام طول سال از ایران انجام می‌شوند، اما در ماه‌های مختلف سال، قیمت این پروازها با هم تفاوت می‌کنند و ممکن است در برخی از ماه‌‌ها نظیر ماه رمضان، حتی کمتر از نصف پولی را که در عید نوروز می‌پردازید، برای پرواز دبی کنار بگذارید. البته بسته به هواپیما و امکانات آن، قیمت پروازها تغییر می‌کنند و در این مورد باید دنبال توری بگردید که امکانات موردنظر شما را ارائه می‌دهد.

البته هزینه‌های دیگری وجود دارند که در اکثر ماه‌های سال ثابت‌اند؛ هزینه‌هایی نظیر بیمه، ویزا و… که معمولاً کارگزاران تور دبی، ریز این هزینه‌ها را به اطلاع گردشگران می‌رسانند.آژانس سالیان سفر یکی از متخصصان تور دبی است و توصیه می‌شود که برای اطلاع کامل از قیمت تورهای دبی با کارشناسان سالیان مشورت کنید.

به طور کلی و به عنوان جمع‌بندی، در مورد تور دبی این نکته بسیار حائز اهمیت است که در چه زمانی از سال قصد سفر به این کشور را دارید. بر پایه آب و هوای دبی، بهترین زمان سفر به این کشور، اواخر زمستان و فصل بهار و تا حدودی اوایل تابستان است و دقیقاً در همین زمان‌ها از سال به علت رشد گردشگر، هزینه‌های تور دبی افزایش می‌یابد. پس اگر قصد سفر کم هزینه به دبی را دارید بهتر است در زمان‌هایی غیر از این فصل‌ها برای این سفر اقدام کنید؛ البته اگر می‌توانید گرمای هوا را تحمل کنید!



لینک منبع :هزینه های سفر به دبی

هزینه های سفر به دبی - کارناوال www.karnaval.ir/travel-prices-dubai Rating: 4.9 - 180 reviews هزینه های سفر به دبی,هزینه غذا در دبی,هزینه سفر به دبی با کشتی,سفر به دبی بدون تور,نکات سفر به دبی,هزینه های سفر به دبی,هزینه تاکسی در دبی,قیمت بلیط ... هزینه های سفر به دبی چقدر است؟ - الی گشت https://www.eligasht.com/Blog/.../هزینه-های-سفر-به-دبی-چقدر-است؟/‎Cached Rating: 4 - 1 vote 12 جولای 2017 ... نگاهی به هزینه هایی که در آن شهر با آن روبرو هستیم می اندازیم تا ببینیم سفر با هزینه هایمان جور است یا نه. می خواهیم هزینه های سفر به دبی را بررسی ... هزینه سفر به دبی - الی گشت https://www.eligasht.com/Blog/travelguide/هزینه-سفر-به-دبی/‎Cached Rating: 2 - 1 vote 14 مارس 2017 ... اول از همه، قبل از اینکه به هزینه های سفر به دبی اشاره کنیم لازم است که کمی درباره این شهر بیشتر بدانید. دبی یکی از هفت امارات ایالت متحده عربی و ... تور دبی،اطلاعات سفر به دبی،هتل های دبی،بلیط دبی،تور ارزان دبی ... https://dubai12.com/‎Cachedهزینه های سفر به دبی اگه فقط بلیط بخواهید حدود 500 هزار تومانه ، ویزا هم 250 هزار تومان، نرخ تور های دبی رو هم که در بالا گفتم از 890000 تومان شروع میشه البته تور ... هزینه های سفر به دبی چقدر است؟ – خدمات توریستی و مسافرتی امارات ... www.mahshar.com/Dubai-Visa/هزینه-های-سفر-به-دبی-چقدر-است؟/‎Cached Similar27 ژانویه 2014 ... هزینه های سفر به دبی اگه فقط بلیط بخواهید حدود 400 هزار تومانه ، ویزا هم 320 درهم ، نرخ تور های دبی رو هم که در بالا گفتم از 890000تومان شروع میشه ... سفر با حداقل هزینه به دبی , دبی , امارات | لست سکند lastsecond.ir/itineraries/s93266-safarname-dubai-2‎Cached6 دسامبر 2014 ... سفر با Entertainer همانطور که میدانید ورودی مکان های دیدنی و توریستی شهر دبی کمی گران هستند .بنابراین به فکر راهی برای کاهش این هزینه ها بودم . راهنمای سفر به دبی؛ امارات - کجارو www.kojaro.com/2015/9/21/20909/travel-guide-dubai/‎Cached21 سپتامبر 2015 ... راهنمای سفر به دبی شامل نکات مهمی است که برای سفر نیاز دارید؛ اطلاعاتی از جمله جاذبه های گردشگری، هزینه سفر و توصیه هایی برای صرفه جویی در ... سفر به دبی چقدر هزینه می‌برد؟+جدول / اختلاف 15 میلیون تومانی در هزینه ... www.eghtesadnews.com/.../128069-سفر-به-دبی-چقدر-هزینه-می-برد-جدول-اختلاف-میلیون-تومانی-در-هزینه-تورهای-به-دبی‎Cached6 ا کتبر 2015 ... برای همسفر شدن با تورهای گردشگری شهر دبی، با توجه به مدت اقامت، نوع پرواز، خدمات تور و از همه مهم‌تر نوع هتل باید چیزی میان 770 هزار تومان تا 15.9 ... نکات مهم در سفر به دبی - بیتوته www.beytoote.com/iran/tour/notes1-trip-dubai.html‎Cached Similarسفر به دبی,سفر رفتن,هزینه سفر به دبی,تور دبی ... دوست دارند اما اگر سال گذشته به یکی از آژانس های مسافرتی زنگ می زدید و بسته سفر به دبی را می خواستید باید ... نکات مهم در سفر به دبی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/33960/نکات-مهم-در-سفر-به-دبی‎Cached Similar15 ا کتبر 2012 ... اما اگر بخواهید تور دبی را بخرید به ازای سه شب و چهار روز سفر به دبی اگر دو نفر باشید ... این هزینه ها، هزینه دریافت ویزای شما را هم تامین می کند. ... شیخ نشین های هفت گانه امارات متحده عربی شامل ابوظبی، دبی، شارجه، عجمان، ام القوین، ...