مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طولانی ترین پله‌برقی جهان در چین +تصاویر

چین در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه توریسم و جذب گردشگر داشته است.

بعد از بزرگترین تلسکوپ رادیویی جهان، بلندترین پل جهان و اینک طولانی‌ترین پله‌برقی جهان در «گراند کانیون» (Grand Canyon) در استان «هوبیی» (Hubei) مرکز چین افتتاح شده است.

عکس چین توریستی چین بهترین مناطق توریستی Grand Canyon

معماران چینی توانستند طولانی‌ترین پله‌برقی جهان را طراحی و راه‌اندازی کنند؛ طول این پله‌برقی ۶۸۸ متر است که گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

عکس چین توریستی چین بهترین مناطق توریستی Grand Canyon عکس چین توریستی چین بهترین مناطق توریستی Grand Canyon

منطقه «انشی» (Enshi) در «گراند کانیون» (Grand Canyon) منطقه گردشگری ویژه است که سوارشدن بر پله برقی برای لذت بردن از مناظر بسیار دیدنی اطراف را ممکن می‌کند.

این پله‌ برقی ۷۳۰۰ مسافر را در ساعت جابه‌جا می‌کند و قادر است ۳۰۰ هزار نفر را طی یک‌ سال جابه‌جا کند.

عکس چین توریستی چین بهترین مناطق توریستی Grand Canyon

عکس چین توریستی چین بهترین مناطق توریستی Grand Canyon

عکس چین توریستی چین بهترین مناطق توریستی Grand Canyon

عکس چین توریستی چین بهترین مناطق توریستی Grand Canyon

عکس چین توریستی چین بهترین مناطق توریستی Grand Canyon

عکس چین توریستی چین بهترین مناطق توریستی Grand Canyon

عکس چین توریستی چین بهترین مناطق توریستی Grand Canyon

طولانی‌ترین پله برقی جهان در منطقه خوش‌منظره و زیبای «کیژینگژای»(Qixingzhai) بوده و حرکت Σ شکل در امتداد کوهستان دارد. این پله‌برقی از مواد سازگار با محیط‌زیست از جمله چوب و سقف کاشی ساخته شده است.

این پله‌برقی طویل از موادی سازگار با محیط زیست ساخته شده است؛ اسکلتی چوبی داشته و سقف آن نیز از موادی خاکستری و قابل بازیافت درست شده است.

مراسم افتتاح این پله برقی در اوایل ماه جاری و در روز ملی چین برگزار شد و هزینه سوارشدن آن فقط ۳ دلار تعیین شده است.



لینک منبع :طولانی ترین پله‌برقی جهان در چین +تصاویر

طولانی ترین پله برقی جهان در چین +تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../طولانی-ترین-پله-برقی-جهان-در-چین-تصاویر‎Cached14 ا کتبر 2016 ... بعد از بزرگ‌ترین تلسکوپ رادیویی و بلندترین پل آبی و شیشه‌ای جهان، طولانی‌ترین پله‌برقی جهان نیز در چین راه‌اندازی شد. Images for طولانی ترین پله‌برقی جهان در چین +تصاویر طولانی‌ترین پله‌ برقی جهان هم به نام چین سند خورد + فیلم و عکس ... https://www.tasnimnews.com/.../طولانی-ترین-پله-برقی-جهان-هم-به-نام-چین-سند-خورد-فیلم-و-عکس‎Cached14 ا کتبر 2016 ... بعد از بزرگ‌ترین تلسکوپ رادیویی و بلندترین پل آبی و شیشه‌ای جهان، طولانی‌ترین پله‌برقی جهان نیز در چین راه‌اندازی شد. طولانی‌ترین پله‌ برقی جهان در چین ساخته شد+تصاویر - مجله رخ آنلاین rokhonline.com/?p=4164 به گزارش ایسنا و به نقل از نیواطلس، محققان چینی توانستند طولانی‌ترین پله‌برقی جهان را طراحی و راه‌اندازی کنند. بزرگترین تلسکوپ رادیویی جهان، بلندترین پل ... طولانی‌ترین پله‌ برقی جهان به نام چینی‌ها +تصاویر www.fardanews.com/.../طولانی‌ترین-پله‌-برقی-جهان-به-نام-چینی‌ها-تصاویر‎Cached16 ا کتبر 2016 ... خبرگزاری ایسنا: نیواطلس گزارش داد؛ محققان چینی توانستند طولانی‌ترین پله‌برقی جهان را طراحی و راه‌اندازی کنند. بزرگترین تلسکوپ رادیویی ... طولانی ترین پله‌برقی جهان در چین +تصاویر | ساتین saten.ir/118632/طولانی-ترین-پله‌برقی-جهان-در-چین-تصاو/‎Cached15 ا کتبر 2016 ... چین در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه توریسم و جذب گردشگر داشته است. بعد از بزرگترین تلسکوپ رادیویی جهان، بلندترین پل جهان و ... طولانی ترین پله برقی جهان در چین افتتاح شد | گجت نیوز gadgetnews.ir/127915/طولانی-ترین-پله-برقی-جهان-چین/‎Cached12 ا کتبر 2016 ... چین اخیرا طولانی ترین پله برقی جهان را ساخته و آن را در روز ملی چین به روی گردشگران ... بعدی: نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016 به روایت تصویر ... طولانی‌ ترین پله‌ برقی جهان در چین افتتاح شد +تصاویر - مجله ... www.dustaan.com/طولانی‌-ترین-پله‌-برقی-جهان-در-چین-افت/‎Cached14 ا کتبر 2016 ... طولانی‌ترین پله‌ برقی جهان با طول تقریبی 688 متر در چین به بهره برداری رسید. طولانی ترین پله برقی جهان در چین+تصاویر - برق نیوز BarghNews barghnews.com/fa/news/.../طولانی-ترین-پله-برقی-جهان-در-چین-تصاویر 18 ا کتبر 2016 ... طولانی ترین پله برقی جهان با طول ۶۸۸ متر در استان هوبئی چین آغاز به کار کرد. این پله‌های برقی در استان هوبئی چین قرار دارد و این امکان را به ... طولانی ترین پله برقی وسط منطقه گردشگری زیبا - نمناک namnak.com/طولانی-ترین-پله-برقی-دنیا.p38027‎Cachedمهندسان چینی توانستند طولانی ترین پله برقی جهان را طراحی و راه اندازی کنند. بزرگترین تلسکوپ رادیویی جهان، بلندترین پل جهان و اینک طولانی ترین پله برقی ...