مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هتل‌ های یک نفره ژاپنی + عکس

هتل کپسولی یکی از جدیدترین و گسترده ترین انواع هتل های محبوب در ژاپن است که ویژگی آنها وجود تعداد زیادی از اتاق های بسیار کوچک (کپسولی) برای ارائه اقامت یک شبه ارزان و عمومی است که مهمانان در آن نیاز به خدمات و امکانات یک هتل با اتاق های بزرگتر را ندارند.

هتل کپسولی سفر به ژاپن زندگی در ژاپن توریستی ژاپن اخبار ژاپن

به گزارش مشرق، فضای هر اتاق کپسولی فقط برای یک مهمان تقریبا محدود شده، فضایی برای استراحت و خواب یک نفر.
همچنین در هر محفظه یا کپسول شخصی در این هتل امکانات سرگرمی برای هر اتاق که اغلب شامل یک تلویزیون، کنسول های الکترونیکی، و اتصال به اینترنت بی سیم است پیش بینی شده.

هتل کپسولی سفر به ژاپن زندگی در ژاپن توریستی ژاپن اخبار ژاپن

کپسول های این هتل دارای کمدهای قفلدار هستند و حفظ حریم خصوصی افراد به وسیله یک پرده و یک در از جنس فایبر گلاس تضمین می شود.

هتل کپسولی سفر به ژاپن زندگی در ژاپن توریستی ژاپن اخبار ژاپن
در این هتل های کپسولی سرویس بهداشتی و حمام مشترک است. البته برخی از این نوع از هتل های امکاناتی مانند رستوران و استخر را هم دارند، با این حال فرد مهمان می تواند در کپسول خود غذا خورده و حتی سیگار هم بکشد.
اخبار ژاپن توریستی ژاپن زندگی در ژاپن سفر به ژاپن هتل کپسولی ۱۳۹۵-۰۲-۰۴



لینک منبع :هتل‌ های یک نفره ژاپنی + عکس

Images for هتل‌ های یک نفره ژاپنی + عکس عکس/ هتل‌های یک نفره ژاپنی - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5578523/عکس-هتل‌های-یک-نفره-ژاپنی‎Cachedفضای هر اتاق کپسولی فقط برای یک مهمان تقریبا محدود شده، فضایی برای استراحت و خواب یک نفر. هتل‌ های یک نفره ژاپنی (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/463975/هتل‌-های-یک-نفره-ژاپنی-عکس‎Cachedکپسول های این هتل دارای کمدهای قفلدار هستند و حفظ حریم خصوصی افراد به وسیله یک پرده و یک در از جنس فایبر گلاس تضمین می شود. مشرق نیوز - عکس/ هتل‌های یک نفره ژاپنی www.mashreghnews.ir/photo/561544/‎Cached23 آوریل 2016 ... عکس/ هتل‌های یک نفره ژاپنی. هتل کپسولی یکی از جدیدترین و گسترده ترین انواع هتل های محبوب در ژاپن است که ویژگی آنها وجود تعداد زیادی از اتاق ... هتل‌های یک نفره ژاپنی + عکس - کمونه kamooneh.com/fa/news/91627/هتل‌های-یک-نفره-ژاپنی-عکس‎Cachedهتل کپسولی یکی از جدیدترین و گسترده ترین انواع هتل های محبوب در ژاپن است که ویژگی آنها وجود تعداد زیادی از اتاق های بسیار کوچک (کپسولی) برای ارائه اقامت ... عکس: هتل‌های یک نفره ژاپنی - اتحاد خبر | دمادم https://damadam.ir/news/عکس-هتل‌های-یک-نفره-ژاپنی/2261013 اتحادخبر: همچنین در هر محفظه یا کپسول شخصی در این هتل امکانات سرگرمی برای هر اتاق که اغلب شامل یک تلویزیون، کنسول های الکترونیکی، و اتصال به اینترنت ... هتل‌ های یک نفره ژاپنی + عکس – news news.adbx.ir/d/2017/05/25/هتل‌-های-یک-نفره-ژاپنی-عکس/‎Cached25 مه 2017 ... هتل‌ های یک نفره ژاپنی + عکس. در توریستی ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱,۳۳۰ بازدید. هتل کپسولی یکی از جدیدترین و گسترده ترین انواع هتل های محبوب در ... هتل های یک نفره ژاپنی + عکس - کمونه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/17350088 23 آوریل 2016 ... هتل های یک نفره ژاپنی + عکس ... وی با تکذیب خبر ایجاد هتل و مهمانسرا توسط این دانشگاه یادآورشد: ... زمانی که با او در یک اتاق قرار می گرفتم، . هتل های یک نفره ژاپنی + عکس - خبرگزاری سپاه تهران بزرگ - تی نیوز tnews.ir/news/06ec61504631.html بسیج پرس - هتل کپسولی یکی از جدیدترین و گسترده ترین انواع هتل های محبوب در ژاپن است که ویژگی آنها وجود تعداد زیادی از اتاق های بسیار کوچک (کپسولی) برای ... تصاویر: هتل های تک نفره در ژاپن - آکاایران www.akairan.com/fun/visua/news20165171111531433.html‎Cached17 مه 2016 ... همچنین در هر محفظه یا کپسول شخصی در این هتل امکانات سرگرمی برای هر اتاق که اغلب شامل ... آکاایران: تصاویر: هتل های تک نفره در ژاپن ... مطالب مرتبط; عکس های جذاب گرانترین هتل دبی هتل آتلانتیس · 20 هتل از بزرگترین هتل های ...