مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پربازدیدترین اماکن گردشگری تهران را بشناسید

جانشین رئیس ستاد گردشگری شهر تهران گفت: تا ششم فروردین حدود ۲۵۱۱ تور اجرا شده و تاکنون تور بازدید از ۳ برج، پارک ژوراسیک و باغ پرندگان با بیشترین استقبال رو به رو بوده اند.

مهمان طهران تور تهرانگردی پارک ژوراسیک تهران باغ پرندگان تهران

مهدی محمود اقدم با بیان اینکه برنامه «مهمان طهران» امسال هم طبق سنوات گذشته از ابتدای فروردین آغاز شد، اظهار داشت: ویژگی اصلی این برنامه در نوروز ۹۵ ورود کارت تهران به چرخه گردشگری است. به این معنی که شهروندان با این کارت امکان بهره مندی از ایستگاه های مترو و بی آر تی را تا سقف ۵ هزار تومان دارند. ضمن اینکه تهران کارت این فرصت را فراهم کرده است تا شهروندان در مقاصد گردشگری که با آن ها تفاهم نامه امضا شده از تخفیفات بازدید برخوردار شوند.

وی گفت: علاوه بر این شهروندان می توانند پکیج های اطلاع رسانی شامل نقشه اماکن گردشگری تهران، مجله گردشگری و … را در بالغ بر ۱۰۰ ایستگاه موجود در شهر دریافت کنند. همچنین استقبال از برنامه ها به گونه ای بود که ما در برخی از مناطق از جمله منطقه یک مجبور به افزایش تعداد ایستگاه ها شدیم.

مهمان طهران تور تهرانگردی پارک ژوراسیک تهران باغ پرندگان تهران

جانشین رئیس ستاد گردشگری شهر تهران با اشاره به برنامه های تهران گردی در نوروز ۹۵ تصریح کرد: ما ۱۶ تور فرهنگی، تاریخی، مذهبی و تفریحی را برای حضور گردشگران تعریف کردیم و سعی شده تا با حداقل قیمت به مردم خدمات رسانی کنیم.

وی ۱۳ فروردین را یکی از مهم ترین روزهای گردشگری معرفی کرد و گفت: برنامه ها در این روز نیز همچون روزهای گذشته روال عادی خود را طی می کند اما ما از مردم خواهش می کنیم در روزی که معروف به روز طبیعت و گردشگری است مواظب شهرشان باشند.

مهمان طهران تور تهرانگردی پارک ژوراسیک تهران باغ پرندگان تهران

باغ پرندگان تهران پارک ژوراسیک تهران تور تهرانگردی مهمان طهران ۱۳۹۵-۰۱-۰۹



لینک منبع :پربازدیدترین اماکن گردشگری تهران را بشناسید

پربازدیدترین اماکن گردشگری تهران را بشناسید | ساتین saten.ir/102726/پربازدیدترین-اماکن-گردشگری-تهران-را-ب/‎Cached28 مارس 2016 ... جانشین رئیس ستاد گردشگری شهر تهران گفت: تا ششم فروردین حدود ۲۵۱۱ تور اجرا شده و تاکنون تور بازدید از ۳ برج، پارک ژوراسیک و باغ پرندگان ... پربازدیدترین اماکن گردشگری تهران را بشناسید | ساتین - Part 3 saten.ir/102726/پربازدیدترین-اماکن-گردشگری-تهران-را-ب/3 28 مارس 2016 ... جانشین رئیس ستاد گردشگری شهر تهران گفت: تا ششم فروردین حدود ۲۵۱۱ تور اجرا شده و تاکنون تور بازدید از ۳ برج، پارک ژوراسیک و باغ پرندگان ... مکان های دیدنی تهران برای سفر در نوروز 96+عکس - نمناک namnak.com/مکان-های-تهران.p45577‎Cachedمکان های تهران و میدان و برج آزادی و برج میلاد تهران و کاخ های نیاوران و گاخ ... درسال 96 تهران را انتخاب کرده اید بهتر است مکان های دیدنی و زیبای تهران را بشناسید. ... تهران ، کلان شهری پرجمعیت و پایتخت ایران است که جاذبه های گردشگری بسیاری دارد. .... بهترین مکان ها برای سفر در بهار; بازیگران در تعطیلات نوروز به کجا سفر می کنند؟ ده مکان دیدنی پیشنهادی تهران در ایام نوروز - کجارو www.kojaro.com/2016/3/14/117849/10-places-visit-in-tehran/‎Cached20 مارس 2016 ... تهران شهری است که در تعطیلات نوروز به یکی از بهترین و جذاب‌ترین مقاصد گردشگری تبدیل می‌شود. به دور از ترافیک آزاردهنده این شهر و در هوایی ... لیست گردش و سفر اماکن دیدنی تهران - همگردی hamgardi.com/list/show-places/...Tourism/...113/...Tehran/City-1‎Cached Similarمکان ها > گردش و سفر > اماکن دیدنیکشور : ایران استان : تهران شهر : تهران ... ای است در بالاترین نقطه خیابان ولنجک، که شامل امکانات تفریحی و گردشگری زیادیه. تهران، مقصدی جذاب برای گردشگری - وبلاگ اقامت ۲۴ - اقامت 24 https://www.eghamat24.com/blog/.../تهران،-مقصد-جذاب-گردشگری‎Cached3 آگوست 2017 ... تهران به دلیل پایتخت بودن، از اماکن تاریخی بسیاری برخوردار بوده و با وجود ... رحمتی، تهران را به‌عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گردشگری دانسته ... تهران ” در وبلاگ اقامت ۲۴، دیگر جاذبه‌های گردشگری تهران را بیشتر بشناسید. اماکن گردشگری شهر تهران - آموزشی-تفریحی sajjadsky.rozblog.com/tag/اماکن-گردشگری-شهر-تهران پربازدیدترین اماکن گردشگری تهران را بشناسید جانشین رئیس ستاد گردشگری شهر تهران گفت: تا ششم فروردین حدود ۲۵۱۱ تور اجرا شده و تاکنون تور بازدید…,اماکن ... اماکن گردشگری در تهران - آموزشی-تفریحی sajjadsky.rozblog.com/tag/اماکن-گردشگری-در-تهران پربازدیدترین اماکن گردشگری تهران را بشناسید جانشین رئیس ستاد گردشگری شهر تهران گفت: تا ششم فروردین حدود ۲۵۱۱ تور اجرا شده و تاکنون تور بازدید…,اماکن ... پرطرفدار‌ترین اماکن گردشگری تهران را بشناسید - ایران جیب www.iranjib.ir/.../پرطرفدار‌ترین-اماکن-گردشگری-تهران-را-بشناسید/‎Cached27 مارس 2016 ... جانشین رئیس ستاد گردشگری شهر تهران گفت: تا ششم فروردین حدود 2511 تور اجرا شده و تاکنون تور بازدید از 3 برج، پارک ژوراسیک و ... جاذبه های دیدنی گرجستان را بهتر بشناسید. - تور گرجستان گرجستان.com/مناطق-دیدنی-گرجستان/‎‎Cachedکانتون بهترین هوا را در سراسر کشور دارا می باشد و تابستان های خنکی دارد و ... می باشند در این شهر میتوانید بهترین جاهای دیدنی کشور گرجستان رو پیدا کنید.