مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هتلی که راه می رود + عکس

این هتل شناور ،از دو بخش متفاوت تشکیل شده است:ساختمان مرکزی و واحدهای آپارتمانی مجزا.هنگام عبور از بخش مرکزی که شامل پذیرش، رستوران، سالن گردهمایی ، فضای اداری کارکنان و یک کافی شاپ می باشد،

هتل شناور هتل زیبا بهترین هتل

مهمانان به مسیرهایی که به سوئیتهای مستقل ختم می شود،خواهند رسید.هر کدام از سوئیت آپارتمان ها ،به صورت مستقل طراحی شده،طوری که می تواند از بخش اصلی جدا شده و به صورت مستقل در آب هدایت شود.درواقع مهمانان می توانند محل مناسب برای تعطیلاتشان را ،خودشان انتخاب کنند.

هتل شناور هتل زیبا بهترین هتل

هرکدام از سوئیت آپارتمانها شامل یک سالن، آشپزخانه، حمام، یک اتاق بزرگ با فضای ذخیره سازی و فضای خواب (واقع شده در بالای سالن) می باشند.این سوئیتها،با امکان تبدیل شدن سالن به دواتاق خواب ،ظرفیت ۲ تا ۴ نفر را دارا هستند.همچنین دسترسی آسان به آب برای شنا کردن، غواصی، ماهیگیری و حمام آفتاب نیز برای استفاده کنندگان مهیا است.

ایده اصلی این هتل شناور، که قابلیت جدا شدن سوئیتهای آپارتمانی آن می باشد،امکان بیشتر لذت بردن مهمانان از سفر خود با قرار گرفتن در منظری زیبا از طبیعت اطراف را فراهم می کند.به همین دلیل فرم انتخابی برای این سوئیتها ،غیر معمول و دارای پنجره هایی بزرگ در قسمت جلویی می باشد،پنجره هایی که نام “قابی از طبیعت ” را به خود اختصاص داده اند.

هتل شناور هتل زیبا بهترین هتل

هتل شناور هتل زیبا بهترین هتل

بهترین هتل هتل زیبا هتل شناور ۱۳۹۴-۱۲-۰۱



لینک منبع :هتلی که راه می رود + عکس

Images for هتلی که راه می رود + عکس این هتل راه می رود؟ (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/453066/این-هتل-راه-می-رود-عکس‎Cachedاین هتل راه می رود؟ (+عکس). هرکدام از سوئیت آپارتمانها شامل یک سالن، آشپزخانه، حمام، یک ... می باشد،مهمانان به مسیرهایی که به سوئیتهای مستقل ختم می شود،خواهند رسید. هتلی که روی آب راه می رود+عکس - افکار نیوز www.afkarnews.ir/بخش.../493133-هتلی-که-روی-آب-راه-می-رود-عکس‎Cached1 مارس 2016 ... به گزارش افکارنیوز، این هتل شناور از دو بخش متفاوت تشکیل شده است:ساختمان مرکزی و واحدهای آپارتمانی مجزا.هنگام عبور از بخش مرکزی که شامل ... هتلی که راه می رود + عکس | ساتین - Part 2 saten.ir/99476/هتلی-که-راه-می-رود-عکس/2/ 20 فوریه 2016 ... این هتل شناور ،از دو بخش متفاوت تشکیل شده است:ساختمان مرکزی و واحدهای آپارتمانی مجزا.هنگام عبور از بخش مرکزی که شامل پذیرش، رستوران، سالن ... هتلی که راه می رود + عکس | ساتین - Part 4 saten.ir/99476/هتلی-که-راه-می-رود-عکس/4/ 20 فوریه 2016 ... این هتل شناور ،از دو بخش متفاوت تشکیل شده است:ساختمان مرکزی و واحدهای آپارتمانی مجزا.هنگام عبور از بخش مرکزی که شامل پذیرش، رستوران، سالن ... هتلی که راه می رود + عکس | ساتین - Part 5 saten.ir/99476/هتلی-که-راه-می-رود-عکس/5/ 20 فوریه 2016 ... این هتل شناور ،از دو بخش متفاوت تشکیل شده است:ساختمان مرکزی و واحدهای آپارتمانی مجزا.هنگام عبور از بخش مرکزی که شامل پذیرش، رستوران، سالن ... هتلی که روی آب راه می رود+عکس - افکار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/14798934 1 مارس 2016 ... هتلی که روی آب راه می رود+عکس. به گزارش افکارنیوز ، این هتل شناور از دو بخش متفاوت تشکیل شده است:ساختمان مرکزی و واحدهای آپارتمانی مجزا. تصاویر جالب هتل 4 چرخ که روی زمین راه می رود - سماتک www.samatak.com/tourist/hotel.../تصاویر-جالب-هتل-4-چرخ.html‎Cachedهتل چهار چرخ ساخته شد تصاویر جالب هتل 4 چرخ که روی زمین راه می رود را در ادامه می بینید این هتل سیار امکانات بسیار زیادی دارد و همانطور. هتل و رستوران - سماتک www.samatak.com/tourist/hotel-restaurants‎Cached Similarنمای داخلی هتلی لوکس که جرثقیل می باشد + تصاویر ... تصاویر جالب هتل 4 چرخ که روی زمین راه می رود · عکس های دیدنی مجلل ترین و گران ترین رستوران های ترکیه ... هتل آپارتمان وزرا تهران: عکس ها، قیمت و رزرو با ۱۴% تخفیف - اقامت 24 https://www.eghamat24.com/TehranHotels/VozaraHotel.html‎Cachedهتل آپارتمان سه ستاره وزرا از هتل های مرکز شهر پایتخت می باشد که در خیابان وزرا واقع شده ... به کلیه نقاط شهر را آسان می کند، از امتیازات متمایز این هتل به شمار می رود .