مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چگونه در جوانی پولدار شویم؟

عوامل و رویکردهای فراوانی وجود دارند. ما اینجا هستیم تا در مورد برخی از این رویکردها و رفتارهای زندگی خوب که می توانند در رسیدن به این هدف زندگی مالی کمک تان کنند، بحث کنیم.

میلیاردر شدن پولدار شدن بک شبه پولدار شدن آموزش میلیاردر شدن آموزش پولدار شدن

۱- ارتباطات کمک می کند
از این توصیه برداشت اشتباه نکنید. حرف من این نیست که فقط با افراد پولدار معاشرت داشته باشید، بلکه شما باید ارتباطاتی تشکیل دهید از افرادی که مثل خودتان دنبال همین هدف هستند.

احتمال تحقق اهداف توسط جمعی از افرادی که هدف مشترک دارند بسیار بیشتر از انجام آن توسط یک فرد تنهاست.

راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارند. یکی از بارزترین آنها استفاده از شبکه های اجتماعی است؛ ولی شما باید این کار را در دنیای واقعی هم انجام دهید. هیچ پل ارتباطی را قطع نکنید و با همکلاسی هایتان در تماس باشید. همکاران قدیمی و کنونی، شرکای تجاری و … سعی کنید ارتباطی تخصصی و تقویت شده را با آنان برقرار کنید. حتی اگر یک ارتباط در آن زمان خاص به نظر بی ربط برسد، چه کسی می داند که در طول مسیر چه اتفاقی خواهد افتاد؟

۲- با غریزه مصرف گرای خود بجنگید
والدین ما در نوعی مصرف گرایی رشد کردند و به تدریج آن را پذیرفتند. نسل ما کمی متفاوت است. ما در جامعه ای که غرق در مصرف گرایی بود متولد شدیم و بخش بزرگی از نسل ما نیاموختند که چگونه با آن دست و پنجه نرم کنند.

آنها با تبلیغات رنگارنگ به هر سو کشیده می شوند و اگر با آخرین مدها هماهنگ نباشند، افسرده می شوند.

پولدارها چیزهایی می خرند که آنها را پولدارتر می کند اما افراد فقیر چیزهایی را می خرند که افراد پولدار را پولدارتر می کنند. همین برای درگیری با غریزه مصرف گرایی تان کافی است.

۳- برای سرمایه گذاری پس انداز کنید
خیلی وقت است که از دوران انباشتن پول، دلار روی دلار و نگهداری آنها در حساب پس انداز به منظور افزایش آن، گذشته است. حالا این کار، وقت بسیار زیادی طلب می کند و ممکن است مانع رشد کاری شما شود. ممکن است یافتن شغل برای جوانان ترسناک باشد اما کارهای بسیاری وجود دارند که شما می توانید در منزل انجام دهید که بتواند دستاویزی برای شروع کارتان باشد.

پس انداز برای سرمایه گذاری تنها چیزی است که معنی می دهد. شما باید با سرمایه گذاری در امور جدید، پول خود را برای پولسازی بیشتر به کار اندازید.



لینک منبع :چگونه در جوانی پولدار شویم؟

چگونه در جوانی پولدار شویم؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/197355/چگونه-در-جوانی-پولدار-شویم‎Cached Similar25 آوریل 2015 ... چگونه در جوانی پولدار شویم؟ در گذشته میلیونر بودن محدود به مردان و زنان میانسال بود. امروز به نظر می رسد نسل جوان اخباری از داستان موفقیت های معجزه ... چگونه در جوانی ثروتمند شویم؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/6055664/چگونه-در-جوانی-ثروتمند-شویم‎Cachedبدست آوردن ثروت و پولدارشدن کار آسانی نیست، اما می‌توانید با یاد گرفتن چگونگی بدست آوردن درآمد این آرزوی خود را محقق کرده و حتی در سنین جوانی به فردی پولدار ... چطور قبل از 29 سالگی تبدیل به یک میلیاردر شویم ؟ | سوخت جت 12ceo.ir/تبدیل-به-یک-میلیاردر-شویم/‎Cached Similar Rating: 10/10 - Review by کارآفرینان جوان 31 مه 2017 ... چطور قبل از 29 سالگی تبدیل به یک میلیاردر شویم؟ ... میلیاردر شدن در جوانی کاملا امکان پذیر است و برای آسودگی خاطرتان باید بگویم هیچ .... شان آموزش میدهند · هفت عادتی که میلیاردها برایش 5 دقیقه وقت صرف کردند و پولدار شدند ! چگونه در جوانی پولدار شویم ؟ 7 اصل پولدار شدن در جوانی را بخوانید و ... khodsakhte.ir/چگونه-در-جوانی-پولدار-شویم؟/‎Cachedچگونه در جوانی پولدار شویم و به هر چیزی که می خواهیم دست پیدا کنیم؟ 7 کلید موفقیت و پولدار شدن در جوانی را همین حالا بخوانید و از آنها استفاده کنید. چگونه در جوانی ثروتمند شویم - مجله اینترنتی رمز موفقیت www.ir-success.ir/money/چگونه-در-جوانی-ثروتمند-شویم.html‎Cached Similar29 مه 2015 ... در گذشته ثروتمندی معمولاً در بین افراد میانسال رایج بود. اما امروزه به نظر می‌رسد نسل جوان با داستانهای موفقیت معجزه‌آسای خود در صدر اخبار قرار دارد و ... چگونه در جوانی پولدار شویم؟ - بیتوته www.beytoote.com/psychology/zendegi.../rich4-oung-age.html‎Cached Similarچگونه در جوانی پولدار شویم پولدار شدن در جوانی, کسب و کار موفق,شغل خوب,موقعیت های تجاری,میلیونرهای جوان,شانس برای پولدار شدن. چگونه در جوانی ثروتمند شویم ؟ https://chegane.com/چگونه-در-جوانی-ثروتمند-شویم-؟/835‎Cached25 فوریه 2017 ... ثروتمند شدن در هر سنی بخصوص سن جوانی به سخت کار کردن، برنامه ریزی، و صرفه جویی در هزینه ها احتیاج دارد. مگر اینکه مانند بعضی از مردم خوش ... چگونه در جوانی پولدار شویم؟ ketabesabz.com/webgardi/id/18637/چگونه-در-جوانی-پولدار-شویم-‎Cached« لینک بعدی لینک قبلی ». اشتراک گذاری: Facebook Twitter Cloob. » جدیدترین لینک‌ها. انواع ماسک گیاهی برای زیباتر شدن پوستبا انواع چـای و خواص آن‌ها آشنا ... چگونه پولدار شویم؟ ۱۰ حرکت برای ده‌رقمی شدن موجودی - بامیلو بلاگ blog.bamilo.com/چگونه-با-10-حرکت-پولدار-شویم؟/‎Cached3 مه 2017 ... چگونه پولدار شویم؟ کیه که از پولدار شدن بدش بیاد؟ این چیزهایی که می‌خواهم به شما بگویم را در هیچ کجای اینترنت نمی‌توانید پیدا کنید. خودم از یک ... چگونه در جوانی پولدار شویم؟ | Mohammad Ansarinia | Pulse | LinkedIn https://www.linkedin.com/.../چگونه-در-جوانی-پولدار-شویم-mohammad-ansarinia‎Cached24 دسامبر 2015 ... ۱- ارتباطات کمک می کند از این توصیه برداشت اشتباه نکنید. حرف من این نیست که فقط با افراد پولدار معاشرت داشته باشید، بلکه شما باید ...