مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شرکت اپل آمریکا رکوردی شکست که مغز سهامداران سوت بکشد

گفتنی است، افزایش میزان سهام این شرکت به میزان ۱٫۹ درصد باعث این افزایش سرمایه منحصر به فرد شده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، شرکت اپل در همین راستا در نظر دارد یک مزرعه دارای پنل‌های خورشیدی برای تأمین انرژی دیتا سنترهای خود در منطقه‌ی کالیفرنیای ایالات متحده با سرمایه‌ای بالغ بر ۸۵۰ میلیون دلار تأسیس کند تا قبل از این رکورد بیشترین میزان فروش و سرمایه به ارزش ۶۰۰ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۰ در اختیار شرکت مایکروسافت بوده است.

ارزش سهام اپل طی ۱۰ سال از ۵ دلار به ۱۳۰ دلار رسید

موفقیت استیو جابز قیمت سهام اپل شرکت اپل سهام اپل ارزش سهام اپل

این اظهارات تیم کوک مدیرعامل اپل در نمایشگاه فناوری در سانفرانسیسکوی ایالات متحده بوده است و او اعلام کرده است که اپل قصد دارد فروشگا‌ه‌های بیشتری در سطح دنیا جهت عرضه محصولات خود افتتاح کند.

موفقیت استیو جابز قیمت سهام اپل شرکت اپل سهام اپل ارزش سهام اپل

کمپانی اپل در سال ۱۹۷۱ با دوستی استیو وزنیاک ۲۱ ساله مهندس کامپیوتر و استیو جابز ۱۶ ساله متولد شد به طوری که با گذشت شش سال از آشنایی این دو نفر در سال ۱۹۷۷ این کمپانی با معرفی کامپیوتر شخصی Apple I که در گاراژ خانه جابز به صورت دستی ساخته شده بود رسماً با نام تجاری Apple Computer Inc به بازار تکنولوژی وارد شد و توانست ظرف مدت کوتاهی با فروش تعدادی از این مدل کامپیوتر شخصی، اعتباری برای خود دست و پا کند.

درآمد ۱۷۰ میلیارد دلار (۲۰۱۳)
سود خالص ۳۷ میلیارد دلار (۲۰۱۳)



لینک منبع :شرکت اپل آمریکا رکوردی شکست که مغز سهامداران سوت بکشد

Images for شرکت اپل آمریکا رکوردی شکست که مغز سهامداران سوت بکشد شرکت اپل آمریکا رکوردی شکست که مغز سهامداران سوت بکشد www.akairan.ir/15-شرکت_اپل_آمریکا_رکوردی_شکست_که_مغز_سهامداران_سوت_بکشد‎Cachedشرکت اپل به رکوردی باورنکردنی به لحاظ درآمد و سرمایه مالی دست یافته است که در دنیا بی نظیر است.شرکت اپل اعلام کرده است که به بیشترین میزان سرمایه و دارایی ... شرکت اپل آمریکا رکوردی شکست که مغز سهامداران سوت بکشد | ساتین ... farspage.com/w/28/x8gyk‎Cached4 آوریل 2017 ... شرکت اپل به رکوردی باورنکردنی به لحاظ درآمد و سرمایه مالی دست یافته است که در دنیا بی‌نظیر است.شرکت اپل اعلام کرده‌ است که به بیشترین ... شرکت اپل آمریکا رکوردی شکست که مغز سهامداران سوت بکشد - آکاایران www.akairan.com/maghalat.../news201510240225272049.html‎Cached24 ا کتبر 2015 ... شرکت اپل به رکوردی باورنکردنی به لحاظ درآمد و سرمایه مالی دست یافته است که در دنیا بی نظیر است.شرکت اپل اعلام کرده است که به بیشترین ... شرکت اپل آمریکا رکوردی شکست که مغز سهامداران سوت بکشد | ساتین ... saten.ir/58810/شرکت-اپل-آمریکا-رکوردی-شکست-که-مغز-سهام/3/ شرکت اپل به رکوردی باورنکردنی به لحاظ درآمد و سرمایه مالی دست یافته است که در دنیا بی‌نظیر است.شرکت اپل اعلام کرده‌ است که به بیشترین میزان سرمایه و دارایی ... اپل مورد استفاده در نیجریه crushergroup.tech/fa-mill/4313-اپل-مورد-استفاده-در-نیجریه.html‎Cachedسامسونگ و اپل در مورد استفاده از دو دوربین‌ در گوشی‌های خود تحقیق ... 12 ژوئن 2015 . .... شرکت اپل آمریکا رکوردی شکست که مغز سهامداران سوت بکشد ... استفاده از ... [PDF] مـن نیـاز به رانـت ندارم ndigi.ir/images/product/files/341-1475299212.pdf کری البته تأکید کرد که توافق هسته ای همه مشکالت آمریکا. با ایران را حل ...... سود سهامداران شرکت بیمه سرمد مربوط به سال مالی منتهی به پایان اسفند. ماه 1394 از سوی ... جستجو : شرکت سامسونگ - تکنومون technomon.com/search?q=شرکت%20سامسونگ طبق تحقیقاتی که شرکت RBC انجام داده است خرید دیزنی به کمپانی اپل اجازه می‌دهد نه‌تنها در ... امروز خبر رسیده که 97 شرکت بزرگ و مهم آمریکا علیه این فرمان متحد خواهند شد. ... آینده آنقدر پر باشد که می‌تواند کنفرانس مستقلی را در نمایشگاه E3 سال 2017 برگذار بکند. ...... رکورد فروش شرکت خودروسازی رنو به لطف حضور در ایران شکست. دانشنامه ویژوال افکت ، انیمیشن و سینما - مطالب نویسندگان / مدرسین www.cinemavfx.net/blog/blogger/cinemavfxidphn بازار با تجربه آمریکائی شمالی با ایجاد سیستم NES در آمریکا تجدید حیات نمود. ..... از آن‌جا که شرکت مایکروسافت یکی از متن‌شکن‌های اکس‌ام‌ال، موسوم به ام‌اس‌اکس‌ام‌ال را، در ..... این نظریه توانسته‌است بسیاری از ویژگی‌های نور مثل شکست نور، بازتاب نور از ...... از سیستم‌عامل‌های یونیکس-بنیان گرافیکی است که توسط شرکت اپل توسعه، ... ثروتمند - مطالب Mahsa Motlagh bigmoney.mihanblog.com/post/author/1325524/page/15‎Cached17 آوریل 2015 ... بیل گیتس ثروتمندترین آمریکایی در بیست سال اخیر و در ردیف شماره یک ... می باشد ،که 800 میلیارد دلار بیشتر از یک سال پیش و همچنین یک رکورد است . ... او پیش از انجام این پروژه تحقیقات لازم را انجام نداده بود و به شکست منتهی شد. ... بافِت زمانی که به اشتباه خود پی برد و آن را قبول کرد، شرکت خود را بست و ...