مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رویایِ ثروتمندترین پزشک جهان + عکس

تصور کنید وقتی برای تشخیص بیماری به پزشک مراجعه می‌کنید به جای روند کند و وقت‌گیر معاینات معمول در مطب یا درمانگاه، از دستگاهی استفاده شود که ظرف چند دقیقه و با دقت بالا یک چکاپ کامل از شما انجام دهد و علاوه بر این، تمام معاینات فوق براساس ژنوم یا همان نقشه ژنتیکی کاملی که برای هر فردی منحصر به خود اوست،‌ صورت گیرد.

بیوگرافی پاتریک سون شیونگ بهترین شغل Patrick Soon ShiongPatrick Soon Shiong

این پیش‌بینی ثروتمندترین پزشک جهان از آینده دنیای طبابت است. سون شیونگ با به کارگیری تجهیزات پزشکی متفاوت قصد دارد شیوه تشخیص و درمان بیماری‌ها را تغییر دهد و به عنوان اولین بیماری قرار است روی سرطان متمرکز شود. پاتریک سون شیونگ رویای بکارگیری دستگاه‌های پیشرفته‌ای را در جهان پزشکی در سر دارد که با بررسی DNA بیماران با هزینه بسیار پایین و با سرعت و دقت بالا بیماری را بر اثر ژنوم منحصر به فرد هر بیمار تشخیص دهد. وی معتقد است این دستگاه‌ می‌تواند پس از تشخیص سرطان در بیماران به آنها خدمات درمانی ارائه داده و از پیشروی بیماری نیز جلوگیری کند.

بیوگرافی پاتریک سون شیونگ بهترین شغل Patrick Soon Shiong

سون شیونگ پیش از این که به عنوان ثروتمندترین پزشک جهان شناخته شود، توانست از طریق پیوند سلول‌های جانوری به انسان، راهی برای درمان دیابت بیابد. وی پس از انجام تحقیقات در زمینه دیابت به درمان سرطان روی آورد و داروی شیمی درمانی Abraxane را به نام خود ثبت کرد. سون شیونگ شرکتی به همین نام نیز تاسیس کرده است. این دارو در واقع یک داروی تزریقی است که اغلب در درمان سرطان‌های سینه و ریه کاربرد دارد و اخیرا برای سرطان پانکراس نیز به کار می‌رود.

دستگاهی که شیونگ در تکاپوی ابداع آن است با استفاده از تشخیص DNA نه تنها در مورد بیماری سرطان بلکه در تمام بیماری‌ها کاربرد دارد. در حالی که در اغلب بیماری‌ها ژنتیک و محیط هر دو دخیل هستند اما ژن هر فرد نشان دهنده این است که او چه ویژگی‌های فیزیکی فردی دارد و دانشمندان تاکنون بسیاری از ژن‌های دخیل در ابتلا به بیماریها را تشخیص داده‌اند.

وی معتقد است آنچه در درمان سرطان مشکل ایجاد می‌کند توانایی محدود ما در شناخت کامل آن است و زمانیکه ما آن را نشناسیم نمی‌توانیم با آن مبارزه کنیم. به همین خاطر شیونگ امیدوار است با بکارگیری تجهیزات حرفه‌ای‌تر روند شناخت بیماری‌ را تسریع کرده و نتیجه درمان را بهبود بخشد.

Patrick Soon Shiong بهترین شغل بیوگرافی پاتریک سون شیونگ ۱۳۹۳-۱۰-۰۴



لینک منبع :رویایِ ثروتمندترین پزشک جهان + عکس

Images for رویایِ ثروتمندترین پزشک جهان + عکس رویایِ ثروتمندترین پزشک جهان +عکس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../رویایِ-ثروتمندترین-پزشک-جهان-عکس‎Cached24 دسامبر 2014 ... دکتر «پاتریک سون شیونگ»، جراح آمریکاییِ چینی‌تبار و متولد آفریقای جنوبی است که عنوان ثروتمندترین پزشک جهان را دارد. رویایِ ثروتمندترین پزشک جهان برای درمان بیماران +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../رویایِ-ثروتمندترین-پزشک-جهان-برای-درم.html‎Cachedدکتر «پاتریک سون شیونگ»، جراح آمریکاییِ چینی‌تبار و متولد آفریقای جنوبی است که عنوان ثروتمندترین پزشک جهان را دارد. تصور کنید وقتی برای تشخیص ... رویایِ ثروتمندترین پزشک جهان +عکس - باشگاه خبرنگاران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/43834 25 دسامبر 2014 ... رویایِ ثروتمندترین پزشک جهان +عکس. دکتر "پاتریک سون شیونگ"، جراح آمریکاییِ چینی تبار و متولد آفریقای جنوبی است که عنوان ثروتمندترین ... رویایِ ثروتمندترین پزشک جهان+عکس - پایگاه خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/c4d934957382.html 25 دسامبر 2014 ... دکتر “پاتریک سون شیونگ”، جراح آمریکاییِ چینی تبار و متولد آفریقای جنوبی است که عنوان ثروتمندترین پزشک جهان را دارد. به گزارش مشرق، ... ثروتمندترین پزشک دنیا را بشناسید +عکس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../ثروتمندترین-پزشک-دنیا-را-بشناسید-عکس‎Cached Similar9 آگوست 2014 ... پاتریک سون شیونگ در جولای سال ۱۹۵۲ در آفریقای جنوبی به دنیا آمد. او یک جراح، پژوهشگر پزشکی، تاجر و استاد دانشگاه کالیفرنیا است که در ضمن ... ثروتمندترین مرد وزن جهان - علمی سرا elmisara.ir/tag/ثروتمندترین-مرد-وزن-جهان.html/ بر اساس آخرین رده‌بندی دلوئیت که هر سال ثروتمندترین باشگاه‌های جهان را معرفی می‌کند در این مقاله به بررسی ۱۰ ... رویایِ ثروتمندترین پزشک جهان+عکس - مشرق نیوز ... جستجو - پزشکی - ایسنا www.isna.ir/search?pi=1541&a=0&q=پزشکی&dr=all... جدیدترین اخبار ورزشی، حوادث، سیاسی و اقتصادی ایران و سایر مناطق جهان را در خبرگزاری ایسنا بخوانید. ... رویایِ ثروتمندترین پزشک جهان برای درمان بیماران. ثروتمندترین مرد دنیا چگونه میلیاردر شده است؟ (عکس) - پارس ناز www.parsnaz.com/news_detail_8825.html‎Cachedمعرفی ثروتمندترین پزشک دنیا + عکس · خواستگاری پسر از پرستار با گذاشتن حقه درون ... الو با ثروت خالص 35 میلیارد دلار سومین فرد ثروتمند جهان به حساب می‌آید. تصاویر/ ثروتمندترین افراد جهان - فرادید faradeed.ir/fa/news/40897/تصاویر-ثروتمندترین-افراد-جهان‎Cached29 جولای 2017 ... به گزارش فرادید، در روز چهارشنبه بیل گیتس با ۹۰ میلیارد دلار دارایی پولدارترین مرد جهان بود اما در پایان روز با افزایش ۱۵ دلاری سهام آمازون، میزان ...