مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گرانقیمت ترین کت‎ و شلوار مردانه جهان +تصاویر

کت و شلوار نخست وزیر هند به عنوان گرانقیمت ترین کت وشلوار جهان درکتاب رکورد های گینس ثبت شد .

این کت و شلوار که «ناریندرا مودی» نخست وزیر هند در هنگام سفر باراک اوباما به این کشور در سال ۲۰۱۵ به تن کرده بود در همان سال در یک حراجی به قیمت ۶۵۰ هزار دلار فروخته شد.

نخست وزیر هند گرانترین کت و شلوار قیمت کت و شلوار رکودهای گینس برند کت و شلوار

این کت وشلوارکه در راههای طلایی رنگ آن نام «مودی» نوشته شده است به عنوان رکوردار گرانترین کت وشلوار در گینس به ثبت رسید.

این در حالی است که استفاده نخست وزیر هند از این کت وشلوار در سال گذشته اعتراض های زیادی در پی داشت .

احزاب مخالف دولت هند معتقد بودند استفاده از این کت و شلوارگرانقیمت از سوی نخست وزیر با سخنانش در باره حمایت از فقرا و بهبود زندگی کشاورزان منافات دارد.

نخست وزیر هند گرانترین کت و شلوار قیمت کت و شلوار رکودهای گینس برند کت و شلوار

گفته می شود درآمد حاصل از فروش این کت وشلوار برای پاکسازی رود گنگ به کار رفته است .

نخست وزیر هند گرانترین کت و شلوار قیمت کت و شلوار رکودهای گینس برند کت و شلوار



لینک منبع :گرانقیمت ترین کت‎ و شلوار مردانه جهان +تصاویر

Images for گرانقیمت ترین کت‎ و شلوار مردانه جهان +تصاویر گرانقیمت ترین کت و شلوار مردانه جهان فروخته شد + تصاویر - نمناک namnak.com/گرانترین-کت-و-شلوار-مردانه.p35373‎Cachedرکورد گرانقیمت ترین کت و شلوار مردانه در دنیا با قیمت 650 هزار دلار در کتاب گینس ثبت شد. این کت و شلوار از آن نخست وزیر کشوری است که آمار بالایی از فقیران ... گرانقیمت ترین کت و شلوار مردانه جهان +تصاویر | ساتین saten.ir/115052/گرانقیمت-ترین-کت‎-و-شلوار-مردانه-جهان/‎Cached21 آگوست 2016 ... کت و شلوار نخست وزیر هند به عنوان گرانقیمت ترین کت وشلوار جهان درکتاب رکورد های گینس ثبت شد . این کت و شلوار که «ناریندرا مودی» نخست ... گران‌قیمت‌ترین کت‌شلوار‌های مردانه در جهان - ایران لوکس www.iranluxe.com/.../258-گران‌قیمت‌ترین-کت‌شلوار‌های-مردانه-در-جهان.html‎Cached Similar10 مورد گران‌قیمت‌ترین کت‌شلوار‌های مردانه در جهان. بسیاری ... در سوی دیگر اخیرا افراد مشهور در حوزه‌ی فرهنگ و هنر از پوشیدن کت شلوار تا حد امکان دوری می‌کنند. با این که ... گرانترین کت و شلوارهای جهان| کت و شلوارهای لاکچری / کت و شلوار ... https://luxtehran.com/10465/گرانترین-کت-و-شلوارهای-جهان.html‎Cached17 مه 2017 ... با همراه باشید تا گرانترین کت و شلوارهای مردانه در جهان را به شما معرفی ... علاوه براین در دوخت این کت و شلوار خاص از بهترین نوع ابریشم و طلای ... گرانترین برندهای کت و شلوار دنیا - بیتوته www.beytoote.com/mode/mode/expensive-brands1-suit1.html‎Cached Similarمجله فوربس، این شرکت را "بهترین دوزنده کت و شلوار آمریکایی" نام برده است. ... او " برش لندنی" را معرفی نمود که سبکی از کت مردانه است که در قسمت بازوها آزادی بیشتری ... این شهرت بیشتر بخاطر تعدد فیلم هایی است که در آنها از کت و شلوارهای آرمانی ... گران‌ قیمت‌ ترین کت‌ و شلوارهای جهان +عکس - شفاف www.shafaf.ir/fa/news/.../گران‌-قیمت‌-ترین-کت‌-و-شلوارهای-جهان-عکس‎Cached Similar15 نوامبر 2014 ... گران‌ قیمت ترین کت و شلوار جهان نزدیک به یک میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است. هنگامی که ببینید این کت و شلوار از چه چیزی ساخته شده است شاید ... گرانقیمت ترین کت و شلوار مردانه جهان فروخته شد + تصاویر - قطره www.ghatreh.com/.../گرانقیمت-ترین-شلوار-مردانه-جهان-فروخته-تصاویر 22 آگوست 2016 ... رکورد گرانقیمت ترین کت و شلوار مردانه در دنیا با قیمت 650 هزار دلار در کتاب گینس ثبت شد. این کت و شلوار از آن نخست. گرانقیمت ترین برندهای کت و شلوار در دنیا +عکس - پرشین وی persianv.com/.../گرانقیمت-ترین-برندهای-کت-و-شلوار-در-دنی.html‎Cached9 دسامبر 2013 ... پرشین وی: کت و شلوار یکی از ضروری ترین پوشاک مردانه به ویژه برای مراسم ... در زیر لیستی از 10 برند برتر و گرانقیمت کت و شلوار در دنیا […]. گران قیمت ترین برندهای کت و شلوار دنیا - ابرتازه ها www.abartazeha.com/.../گران-قیمت-ترین-برندهای-کت-و-شلوار-دنیا/‎Cachedگران قیمت ترین برندهای کت و شلوار دنیا - در اینجا به گرانترین برندهای کت و شلوار اشاره کرده ایم - برند پوشاک مردانه را تأسیس کردند و کت و شلوارهای . ... این شهرت بیشتر بخاطر تعدد فیلم هایی است که در آنها از کت و شلوارهای آرمانی استفاده شده است ...