مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دلمه مرغ ؛ طرز تهیه و مواد لازم

یکی از خوشمزه ترین غذاهای خانگی دلمه مرغ است. دلمه مرغ غذایی مناسب برای افراد مسن و دارای دیابت است. آموزش دلمه مرغ را در این مطلب فرا گیرید.

غذای خوشمزه دلمه مرغ بهترین سایت آشپزی آموزش غذای ایرانی آموزش آشپزی

مواد لازم برای دلمه مرغ :

 سینه مرغ      ۲ عدد
تخم مرغ      یک عدد
کره      ۸۰ گرم
پنیر چدار      ۲۰۰ گرم
هویج     متوسط ۴ عدد
آرد سفید     یک لیوان
روغن، نمک و فلفل     به میزان لازم

طرز تهیه دلمه مرغ :

غذای خوشمزه دلمه مرغ بهترین سایت آشپزی آموزش غذای ایرانی آموزش آشپزی
– گوشت مرغ را روی یک تخته باز کرده و با یک وسیله مثل بیفتک‌ کوب به آن ضربه وارد کنید تا گوشت‌ها پهن و نازک شود، اما به اندازه‌ای که گوشت پاره نشود.

– هر سینه مرغ را به دو قسمت تقسیم کنید و از وسط برش بزنید.

– روی تکه‌های مرغ را مقداری نمک، فلفل و کره بمالید.

– هویج را بپزید و آن را لابه‌لای سینه مرغ که پهن شده است، بگذارید و روی آن را پنیر رنده‌ شده بریزید و آن را مانند دلمه برگ مو بپیچید.

– هر دلمه را در آرد و سپس تخم‌ مرغ زده شده و پنیر بغلتانید و در نهایت دلمه‌های آماده شده را در روغن فراوان سرخ کنید.

– بعد از سرخ شدن، دلمه‌ها را در ظرف مناسب بچینید و اطراف آن را با زیتون و سبزیجات بخارپز و کمی سس کچاپ تند تزئین کنید.



لینک منبع :دلمه مرغ ؛ طرز تهیه و مواد لازم

Images for دلمه مرغ ؛ طرز تهیه و مواد لازم طرز تهیه دلمه مرغ - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../stuffed1-chicken1-recipe1.html‎Cached Similarطرز پخت دلمه مرغ نحوه پخت دلمه مرغ,مواد لازم برای دلمه مرغ,پخت انواع دلمه ,طرز تهیه دلمه با مرغ,پخت دلمه مرغ,طرز تهیه دلمه مرغ,پخت غذاهای مرغی,آموزش آشپزی,سایت آشپزی ... طرز تهیه دلمه ی مرغ - نمناک namnak.com/دلمه-ی-مرغ.p14512‎Cachedدلمه ی مرغ و طرز تهیه دلمه و طرز تهیه دلمه مرغ و طرز تهیه غذای نونی و غذای نونی با مرغ و ... مرغ را با موادی ساده مزه دار می کنید و به همراه مواد لازم دیگر می پیچید و یک دلمه ی ... طرز تهیه دلمه مرغ - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko-dolme/9495.html‎Cached Similar... وبرنج,دلمه مرغ و اسفناج,دلمه مرغ و قارچ,دلمه مرغ و سبزیجات,دلمه مرغ در فر,دلمه مرغ با پنیر,دلمه ران مرغ,انواع دلمه. ... مواد لازم دلمه مرغ برای 4 نفر : ... مواد داخل سینه ی مرغ : ... آشپزی؛ مواد لازم و طرز تهیه دلمه مرغ | حیاط خلوت hayatkhalvat.com/2017/07/آشپزی؛-مواد-لازم-و-طرز-تهیه-دلمه-مرغ/‎Cached26 جولای 2017 ... آشپزی؛ مواد لازم و طرز تهیه دلمه مرغ. طرز تهیه دلمه مرغ: ۱- ابتدا باید مراحل آماده‌سازی را انجام دهید؛ به این ترتیب که هر ران مرغ را بدون آنکه پوستش را ... طرز تهیه دلمه مرغ - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/2060252520904720011/طرز-تهیه-دلمه-مرغ‎Cached18 آگوست 2015 ... مواد لازم: مرغ: یک عدد متوسط، نان لواش: 2 عدد پودر لیمو: 3 قاشق غذا‌خوری ، کره: 25 گرم ، نمک و فلفل: به میزان لازم، پیاز سرخ شده: 2 قاشق غذا‌خوری پیاز: ... مواد لازم و طرز تهیه دلمه مرغ و برنج را توضیح دهید. - راسخون rasekhoon.net/faq/show/742753/انواع-کوکو-و-دلمه/‎Cachedپاسخ : مواد لازم: ▫ یک فنجان برنج ▫ دو قاشق مرباخوری سس خردل ▫ نصف پیمانه سس مایونز ▫ یک فنجان ماست ▫ یک فنجان لوبیا سبز پخته شده ▫ ۵عدد پیازچه خرد شده طرز تهیه دلمه مرغ و برنج - دنیای ایرانیان www.donyayeiranian.ir/374‎Cachedطرز تهیه دلمه ها.طرز تهیه دلمه مرغ و برنج.روش تهیه دلمه مرغ و برنج.روش پخت دلمه مرغ و برنج. مواد لازم برای تهیه دلمه مرغ و برنج . طرز تهیه دلمه برگ مو خوشمزه مرحله به مرحله • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-دلمه-برگ-مو/‎Cachedطرز تهیه کامل دلمه برگ مو با عکس مراحل پیچیدن دلمه برگ. طرز تهیه مواد میانی دلمه به همراه چاشنی خوشمزه و ملس. نکات و فوت و ... مواد لازم برای تهیه دلمه برگ مو. برگ مو یا ... طرز تهیه دلمه بادمجان • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-دلمه-بادمجان/‎Cachedبا گوشت چرخ کرده و لپه و سبزی دلمه تهیه میشه و یک سس خوشزه. ... مواد لازم برای تهیه دلمه ... میانی این دلمه رو هم میتونید به روش مواد دلمه کلم برگ مجلسی که در این مطلب آموزش دادم تهیه کنید. .... طرز تهیه و روش پخت پیتزا مرغ و قارچ (کاری) کشدار و خوشمزه ...