مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ترازوی آشپزخانه که دستور پخت می‌دهد

ترازوی آشپزخانه ای ابداع شده است که علاوه بر وزن کردن مواد داخل آشپزخانه از کاربردهای دیگری از جمله تعیین قیمت و دادن دستور پخت با استفاده از مواد وزن شده را می‌دهد.

وسایل آشپزخانه ترازوی آشپزخانه بهترین سایت آشپزی آشپزخانه مدرن Drop Kitchen Scale

به گزارش مهر، این ترازوی هوشمند که «Drop Kitchen Scale» نام دارد، تنها یک ترازو نیست و می تواند قیمت محصولاتی را که با آن وزن می شوند را به کاربر خود طبق قیمت گذاری های انجام شده بدهد.

وسایل آشپزخانه ترازوی آشپزخانه بهترین سایت آشپزی آشپزخانه مدرن Drop Kitchen Scale
همچنین این ترازوی هوشمند دارای یک نرم افزار است که حاوی کتاب آشپزی است و به وسیله موبایل با توجه به موادی که وزن آنها گرفته می شود، دستور پخت غذای مرتبط را به کاربر می دهد.

آشپزی با بهره بردن از این ترازوی هوشمند بسیار دلپذیر خواهد بود و بطرز قابل توجهی در زمان صرفه جویی می شود. همچنین با این وسیله می توانیم مقادیر مواد تشکیل دهنده غذا را کاملا دقیق و به اندازه به غذای خود اضافه کنیم.



لینک منبع :ترازوی آشپزخانه که دستور پخت می‌دهد

عکس/ ترازوی آشپزخانه که دستور پخت می‌دهد - فرادید faradeed.ir/fa/news/.../عکس-ترازوی-آشپزخانه-که-دستور-پخت-می‌دهد‎Cached10 فوریه 2016 ... ترازوی آشپزخانه ای ابداع شده است که علاوه بر وزن کردن مواد داخل آشپزخانه از کاربردهای دیگری از جمله تعیین قیمت و دادن دستور پخت با استفاده از مواد ... ترازوی آشپزخانه که دستور پخت می‌دهد/غذای مناسب بر اساس مواد وزن شده www.khabaronline.ir/detail/508786/science/technology‎Cached10 فوریه 2016 ... مهر نوشت: ترازوی آشپزخانه ای ابداع شده است که علاوه بر وزن کردن مواد داخل آشپزخانه از کاربردهای دیگری از جمله تعیین قیمت و دادن دستور پخت با ... ترازوی آشپزخانه که دستور پخت می‌دهد؛غذای مناسب بر اساس مواد وزن شده payeshonline.com/news/31991/science‎Cached11 فوریه 2016 ... ترازوی آشپزخانه ای ابداع شده است که علاوه بر وزن کردن مواد داخل آشپزخانه از کاربردهای دیگری از جمله تعیین قیمت و دادن دستور پخت با استفاده از مواد ... عکس/ ترازوی آشپزخانه که دستور پخت می‌دهد - تیتربرتر | اخبار ایران ... www.titrebartar.ir/view-9248.html 10 فوریه 2016 ... تیتربرتر: ترازوی آشپزخانه ای ابداع شده است که علاوه بر وزن کردن مواد داخل آشپزخانه از کاربردهای دیگری از جمله تعیین قیمت و دادن دستور پخت با ... عکس/ ترازوی آشپزخانه که دستور پخت می‌دهد - تیتر امروز www.titreemroz.ir/fa/news/.../عکس-ترازوی-آشپزخانه-که-دستور-پخت-می‌دهد 11 فوریه 2016 ... ترازوی آشپزخانه ای ابداع شده است که علاوه بر وزن کردن مواد داخل آشپزخانه از کاربردهای دیگری از جمله تعیین قیمت و دادن دستور پخت با استفاده از مواد ... ترازوی آشپزخانه که دستور پخت می‌دهد - ارج org20th.ir/ترازوی-آشپزخانه-که-دستور-پخت-می‌دهد/ 7 آوریل 2016 ... ترازوی آشپزخانه ای ابداع شده می باشد که همچنین و علاوه بر وزن کردن مواد داخل آشپزخانه از کاربردهای غیره ای شامل مشخص کردن نرخ و همچنین دادن دستور ... ترازوی آشپزخانه هوشمند! + ویدیو - مجله اینترنتی فوت و فن | Footofan ... footofan.com/?p=4576‎Cached16 نوامبر 2014 ... حتی اگر ترازو هم دارید، ترازوی Drop ویژگی‌های خاصی دارد که فرآیند ... موادی را داخل ترازو بریزید و اپلیکیشن مورد نظر بر روی آیپد به شما نشان می‌دهد که چه موقع ... کنید، اما آرد موجود درخانه از آرد مورد نیاز در دستور پخت کلوچه کمتر است. ترازوی آشپزخانه ای که دستور پخت میدهد - شفقنا افغانستان af.shafaqna.com/FA/tag/ترازوی-آشپزخانه-ای-که-دستور-پخت-میدهد ترازوی آشپزخانه ای که دستور پخت میدهد | خبرگزاری شیعیان افغانستان: آخرین اخبار، تحلیل، عکس و ویدئو مربوط به اسلام و شیعیان در افغانستان را در شفقنا ... ترازوی آشپزخانه هاردستون مدل HS1501 Hardstone HS1501 Kitchen ... https://www.digikala.com/.../ترازوی-آشپزخانه-هاردستون-مدل-hs1501-‎Cached Rating: 5 - 2 reviews چرا که تمام مواد مورد نیاز برای پخت غذا با استفاده از آن اندازه‌گیری شده و داخل غذا ... دیگر می‌توانید هر دستور پختی را به راحتی اجرا کنید تا غذایی خوشمزه داشته ... در بسیاری از دستور‌های پخت غذا، ترازوی آشپزخانه وسیله‌ای بسیار ضروری به نظر می‌رسد. غذای خوشمزه با ترازوی آشپزخانه - ویستا vista.ir/article/106631/غذای-خوشمزه-با-ترازوی-آشپزخانه‎Cached Similar28 مه 2008 ... تقریبا برای پخت همه کیک‌ها و شیرینی‌ها باید یک ترازو در اختیار داشت تا وزن ... که وزن کمتر یا بیشتر از حد مجاز روی آنها گذاشته شود، هشدار می‌دهند.