مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چه رنگی انسان را جذاب تر نشان می‌دهد؟

نتایج پژوهشی جدید نشان داده است پوشیدن لباس مشکی شما را جذاب، باهوش و با اعتماد به نفس نشان می‌دهد. 

محققان آمریکایی این پژوهش را در گروه هزار نفری برای یافتن بهترین رنگ با کیفیت خاص انجام دادند. در هر دسته‌بندی رنگ مشکی رتبه اول و یا دوم را در بین دیگر رنگ‌ها کسب کرد. 

۶۶ درصد خانم‌ها این رنگ را مناسب برای لباس آقایان و ۴۶ درصد آقایان این رنگ را مناسب برای لباس خانم‌ها عنوان کردند. 

بعد از رنگ مشکی، رنگ قرمز جایگاه ویژه‌ای داشت و با شجاعت، جرات و اعتماد به نفس مرتبط بود. حدود ۱۲ درصد از شرکت‌کنندگان رنگ قرمز را رنگ هوش و بیشتر افراد این رنگ را مرتبط با گستاخی و تکبر بیان کردند.

بهترین رنگ لباس ۱۳۹۴-۱۰-۲۵



لینک منبع :چه رنگی انسان را جذاب تر نشان می‌دهد؟

چه رنگی انسان را جذاب‌تر نشان می‌دهد؟ - ایسنا www.isna.ir/news/.../چه-رنگی-انسان-را-جذاب-تر-نشان-می-دهد‎Cached15 ژانویه 2016 ... نتایج پژوهشی جدید نشان داده است پوشیدن لباس مشکی شما را جذاب، باهوش و با اعتماد به نفس نشان می‌دهد. Images for چه رنگی انسان را جذاب تر نشان می‌دهد؟ چه رنگی انسان را جذاب تر نشان می‌دهد؟ | ساتین - Part 3 saten.ir/95071/چه-رنگی-انسان-را-جذاب-تر-نشان-می‌دهد؟/3?utm_source... نتایج پژوهشی جدید نشان داده است پوشیدن لباس مشکی شما را جذاب، باهوش و با اعتماد به نفس نشان می‌دهد. محققان آمریکایی این پژوهش را در گروه هزار نفری برای. چه رنگی انسان را جذاب‌تر نشان می‌دهد؟ - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../چه-رنگی-انسان-را-جذاب‌تر-نشان-می‌دهد‎Cached15 ژانویه 2016 ... چه رنگی انسان را جذاب‌تر نشان می‌دهد؟ نتایج پژوهشی جدید نشان داده است پوشیدن لباس مشکی شما را جذاب، باهوش و با اعتماد به نفس نشان می‌دهد. چه رنگی انسان را جذاب‌تر نشان می‌دهد؟ - ساعت24 www.saat24.com/news/.../چه-رنگی-انسان-را-جذاب-تر-نشان-می-دهد‎Cached Similar15 ژانویه 2016 ... ساعت 24-نتایج پژوهشی جدید نشان داده است پوشیدن لباس مشکی شما را جذاب، باهوش و با اعتماد به نفس نشان می‌دهد. چه رنگی انسان را جذاب‌تر نشان می‌دهد؟ - نیک صالحی www.niksalehi.com/newspaper/view/087319.php‎Cachedرنگ جذاب‌نتایج پژوهشی جدید نشان داده است پوشیدن لباس مشکی شما را جذاب، باهوش و با اعتماد به نفس نشان می‌دهد.محققان آمریکایی این پژوهش را در گروه هزار نفری. چه رنگی انسان را جذاب‌تر نشان می‌دهد؟ - فرادید faradeed.ir/fa/news/8945/چه-رنگی-انسان-را-جذاب‌تر-نشان-می‌دهد‎Cached Similar15 ژانویه 2016 ... نتایج پژوهشی جدید نشان داده است پوشیدن لباس مشکی شما را جذاب، باهوش و با اعتماد به نفس نشان می‌دهد. چه رنگی انسان را جذاب‌تر نشان می‌دهد؟ – پورتال جامع ایران بانو iranbanou.com/magazin/201925-چه-رنگی-انسان-را-جذاب‌تر-نشان-می‌دهد چه رنگی انسان را جذاب‌تر نشان می‌دهد؟ اخبار علمی. اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید. نتایج پژوهشی جدید نشان داده است پوشیدن لباس مشکی شما را جذاب، باهوش و با اعتماد به ... چه رنگی انسان را جذاب‌تر نشان می‌دهد؟ - آفتاب aftabnews.ir/fa/news/342614/چه-رنگی-انسان-را-جذاب‌تر-نشان-می‌دهد 15 ژانویه 2016 ... نتایج پژوهشی جدید نشان داده است پوشیدن لباس مشکی شما را جذاب، باهوش و با اعتماد به نفس نشان می‌دهد. بهار نیوز - چه رنگی انسان را جذاب‌تر نشان می‌دهد؟ baharnews.ir/news/98747/رنگی-انسان-جذاب-تر-نشان-می-دهد گروه علمی: نتایج پژوهشی جدید نشان داده است پوشیدن لباس مشکی شما را جذاب، باهوش و با اعتماد به نفس نشان می‌دهد.