مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میلیاردری که بابت ثروتمند بودن خوشحال نیست + عکس

جک ما (Jack Ma)، مدیر شرکت چینی علی بابا (Alibaba) که پس از عرضه سهام این شرکت در بازار سهام آمریکا به ثروتمندترین فرد چین تبدیل شده در مصاحبه ای با شبکه سی ان بی سی (CNBC) به سختی های ثروتمند بودن اشاره کرده است.

میلیونر شدن ثروتمند چینی بیوگرافی جک ما بهترین شغل اسامی ثروتمندان جهان Jack Ma

آقای جک ما گفته که ثروتمند شدن برای او همراه با شهرت و مسئولیت زیاد بوده و به همین خاطر او سختی زیادی را متحمل شده است. به اعتقاد بنیانگذار وبسایت عمده فروشی علی بابا، هنگامی که شما بسیار ثروتمند می شوید انتظارات دیگران از شما تغییر می کند اما شما باید همچنان تلاش کنید که خودتان باشید.
میلیونر شدن ثروتمند چینی بیوگرافی جک ما بهترین شغل اسامی ثروتمندان جهان Jack Ma

او همچنین احساس می کند از زمانی که ثروتمند شده رفتار مردم در خیابان با او تغییر کرده و همچنین بسیاری از افراد به خاطر ثروتش با او معاشرت می کنند. آقای ما همچنین گفته که در ابتدا انتظار نداشته که بابت شرکت علی بابا بسیار ثروتمند شود بلکه تنها می خواسته که به یک فعال اقتصادی محترم تبدیل شود.

میلیونر شدن ثروتمند چینی بیوگرافی جک ما بهترین شغل اسامی ثروتمندان جهان Jack Ma

ثروت آقای جک ما اکنون به ۱۹٫۵ میلیارد دلار رسیده و او قصد دارد مانند برخی از دیگر ثروتمندان مشهور از جمله بیل گیتس، برخی از ثروتش را به امور خیریه اختصاص دهد.

Jack Ma اسامی ثروتمندان جهان بهترین شغل بیوگرافی جک ما ثروتمند چینی میلیونر شدن ۱۳۹۳-۰۸-۲۴



لینک منبع :میلیاردری که بابت ثروتمند بودن خوشحال نیست + عکس

Images for میلیاردری که بابت ثروتمند بودن خوشحال نیست + عکس میلیاردری که بابت ثروتمند بودن خوشحال نیست - آفتاب aftabnews.ir/fa/.../میلیاردری-که-بابت-ثروتمند-بودن-خوشحال-نیست‎Cached14 نوامبر 2014 ... آفتاب: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جک ما (Jack Ma)، مدیر شرکت چینی علی بابا (Alibaba) که پس از عرضه سهام این شرکت در بازار سهام آمریکا ... میلیاردری که بابت ثروتمند بودن خوشحال نیست + عکس | ساتین - Part 3 saten.ir/44481/میلیاردری-که-بابت-ثروتمند-بودن-خوشحال/3/ جک ما (Jack Ma)، مدیر شرکت چینی علی بابا (Alibaba) که پس از عرضه سهام این شرکت در بازار سهام آمریکا به ثروتمندترین فرد چین تبدیل شده در مصاحبه ای با شبکه ... میلیاردری که بابت ثروتمند بودن خوشحال نیست + عکس -آکا - آکاایران www.akairan.com/maghalat-persia/.../news2015102819535417692.html 28 ا کتبر 2015 ... جک ما (Jack Ma)، مدیر شرکت چینی علی بابا (Alibaba) که پس از عرضه سهام این شرکت در بازار سهام آمریکا به ثروتمندترین فرد چین تبدیل شده در ... میلیاردری که بابت ثروتمند بودن خوشحال نیست عکس www.akairan.ir/15-میلیاردری_که_بابت_ثروتمند_بودن_خوشحال_نیست_%2B_عکس‎Cached20 مه 2017 ... میلیاردری که بابت ثروتمند بودن خوشحال نیست عکس. کلمه میلیاردری که بابت ثروتمند بودن خوشحال نیست عکس هنوز در آکا ویکی تعریف نشده ... جام نیوز :: JamNews - میلیاردری که از ثروتمندبودن خوشحال نیست! 87.107.133.7/detail/News/413529 15 نوامبر 2014 ... عکس یادگاری «۲۳ ساله» با پدر و پسر ... دانشگاه پولدارها میلیاردری که از ثروتمندبودن خوشحال نیست! ... سی ان بی سی (CNBC) به سختی های ثروتمند بودن اشاره کرده است. آقای جک ما گفته که ثروتمند شدن برای او همراه با شهرت و مسئولیت زیاد بوده و ... که در ابتدا انتظار نداشته که بابت شرکت علی بابا بسیار ثروتمند ... محمد علی نجفی گزینه برتر منتخبان شورای پنجم است farspage.com/n/12/u24t6‎Cached1 روز پیش ... البته این به این معنی نیست که ایشان به عنوان شهردار انتخاب شدند.نجفی به عنوان ... میلیاردری که بابت ثروتمند بودن خوشحال نیست + عکس | ساتین. خبر کوتاه - farspage / news / وبگردی farspage.com/n/102/tpe0y‎Cached1 روز پیش ... بر همین اساس قرار شد صنعت داخلی را پیشرفته‌تر کنیم و آن چه را که در داخل نداریم ... میلیاردری که بابت ثروتمند بودن خوشحال نیست + عکس | ساتین. وقتی گوچی باعث سورپرایز هوادار هلندی شد(عکس) farspage.com/n/18/e03rk‎Cached1 روز پیش ... وقتی گوچی باعث سورپرایز هوادار هلندی شد(عکس). ایلنا: پیراهن رضا ... میلیاردری که بابت ثروتمند بودن خوشحال نیست + عکس | ساتین. جک ما (Jack ... سردفتران و دفتریاران یکی از کم‌تخلف‌ترین اقشار جامعه هستند ... farspage.com/n/18/4cq0h‎Cached1 روز پیش ... او افزاد: قضات و حقوقدانان می‌دانند که آیت الله لاریجانی به سادگی بخشنامه‌ها را ... میلیاردری که بابت ثروتمند بودن خوشحال نیست + عکس | ساتین.