مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

“پز دادن” ثروتمندترین ورزشکار جهان با پول هایش + عکس و فیلم

ثروتمندترین ورزشکار جهان فلوید میودر بوکسور مشهور آمریکایی است. این بوکسور مشهور و موفق بیشتر از آنکه در رینگ مشت بزند پول جمع می کند. درآمدهای سالیانه این بوکسور در سال شاید از مرز ۲۵۰ میلیون دلار هم عبور کند.

فلوید میودر رشته پر درآمد بهترین شغل floyd mayweather

اما یکی از عادت های بد این بوکسور پز دادن با پول و ثروتش است. می ودر برای چندمین بار در شش ماه گذشته عکسی از خود و پول هایش در شبکه اجتماعی منتشر کرد تا باز هم ثروت خود را به رخ دیگران بکشد. این حرکات می ودر باعث شده انتقاداتی نسبت به او مطرح شود. به گزارش دیلی میل او با انتشار عکس های زیر در شبکه اجتماعی اش نوشته حالا با این پول ها چکار کنم؟!

یک نمونه از دریافتی این ورزشکار

Read this $72,276,000 God bless

فلوید میودر رشته پر درآمد بهترین شغل floyd mayweather

[jwplayer player=”1″ mediaid=”40272″]

دانلود فیلم ثروتمند ترین ورزشکار جهان



لینک منبع :“پز دادن” ثروتمندترین ورزشکار جهان با پول هایش + عکس و فیلم

Images for “پز دادن” ثروتمندترین ورزشکار جهان با پول هایش + عکس و فیلم "پز" دادن ثروتمندترین ورزشکار جهان با پول هایش+عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../پز-دادن-ثروتمندترین-ورزشکار-جهان-با-پول-هایش-عکس‎Cached Similar11 ا کتبر 2014 ... جام جم ورزشی: شاید فکر کنید ثروتمندترین ورزشکار جهان باید یک فوتبالیست باشد اما اینطور نیست. "پز" دادن ثروتمندترین ورزشکار جهان با پول هایش+عکس - بیتوته www.beytoote.com/news/sporty-news/tnews16785.html به گزارش جام جم ورزشی ، ثروتمندترین ورزشکار جهان فلوید می ودر بوکسور مشهور آمریکایی است. این بوکسور مشهور و موفق بیشتر از آنکه در رینگ مشت بزند پول جمع ... "پز دادن" ثروتمندترین ورزشکار جهان با پول هایش + عکس و فیلم | ساتین saten.ir/40269/پز-دادن-ثروتمندترین-ورزشکار-جهان-با-پ/‎Cached Similar11 ا کتبر 2014 ... ثروتمندترین ورزشکار جهان فلوید میودر بوکسور مشهور آمریکایی است. این بوکسور مشهور و موفق بیشتر از آنکه در رینگ مشت بزند پول جمع می کند. “پز دادن” ثروتمندترین ورزشکار جهان با پول هایش + عکس و فیلم www.akairan.com/maghalat.../news201510240185192018.html‎Cached24 ا کتبر 2015 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد “پز دادن” ثروتمندترین ورزشکار جهان با پول هایش + عکس و فیلم ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات ... پز دادن ثروتمندترین ورزشکار دنیا +عکس - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../پز-دادن-ثروتمندترین-ورزشکار-دنیا-عکس.html‎Cachedصبر «آزاده نامداری» تمام شد! +فیلم ... می ودر برای چندمین بار در شش ماه گذشته عکسی از خود و پول هایش در شبکه اجتماعی منتشر کرد تا باز هم ثروت خود را ... به گزارش دیلی میل او با انتشار عکس های زیر در شبکه اجتماعی اش نوشته حالا با این پول ها چکار کنم؟ ... برچسب ها: بوکسور مشهور آمریکایی پز دادن پول ثروتمندترین ورزشکار جهان. ثروتمندترین ورزشکار جهان با پول هایش پز داد + عکس - چشم برخوار cheshmeborkhar.ir/48098 14 ا کتبر 2014 ... اما یکی از عادت های بد این بوکسور پز دادن با پول و ثروتش است. می ودر برای چندمین بار در شش ماه گذشته عکسی از خود و پول هایش در شبکه اجتماعی ... “پز دادن” ثروتمندترین ورزشکار جهان با پول هایش + عکس و فیلم - مجله ... shooshmall.com/blog/پز-دادن-ثروتمندترین-ورزشکار-جهان-با/ شاید فکر کنید ثروتمندترین ورزشکار جهان باید یک فوتبالیست باشد اما اینطور نیست. ثروتمندترین ورزشکار جهان فلوید میودر بوکسور مشهور آمریکایی است. این. 72عارف کوهبنان » ثروتمندترین ورزشکار جهان با پول هایش پز داد + عکس 72aref.ir/?p=58142&email=1 ثروتمندترین ورزشکار جهان با پول هایش پز داد + عکس شاید فکر کنید ثروتمندترین ورزشکار جهان ... اما یکی از عادت های بد این بوکسور پز دادن با پول و ثروتش است. عکس/ثروتمندترین ورزشکاردنیافوتبالیست نیست - 598 www.598.ir/fa/news/.../عکسثروتمندترین‎ورزشکاردنیافوتبالیست‎نیست 12 ا کتبر 2014 ... شاید فکر کنید ثروتمندترین ورزشکار جهان باید یک فوتبالیست باشد اما اینطور نیست. ... راه اندازی کمپین دیدن فیلم یتیم خانه ایران ... اما یکی از عادت های بد این بوکسور پز دادن با پول و ثروتش است. می ودر برای چندمین بار در شش ماه گذشته عکسی از خود و پول هایش در شبکه اجتماعی منتشر کرد تا باز هم ثروت خود را ...