مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرا محصولات اپل پر فروش است ؟

شاید برای پاسخ این سوال باید به زمان زندگی استیو جابز برگردیم.

میلیونر شدن موفقیت استیو جابز راز موفقیت راز استیو جابز پولدار شدن

 مخترع، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. در سال ۱۹۷۶، جابز ۲۱ ساله به همراه دوستش استیو وزنیاک ۲۶ ساله، شرکت اپل را تأسیس کردند. اولین رایانهٔ شخصی‌ای که شرکت اپل به بازار معرفی کرد، اپل I نام داشت. یک سال پس از آن در سال ۱۹۷۷ اپل II نیز راهی بازار شد. در سال ۱۹۸۵ طی یک اختلاف مدیریتی، جابز اپل را ترک و در همان سال شرکت نکست را تأسیس کرد. از مهمترین محصولات شرکت نکست می‌توان به نکست کامپیوتر اشاره کرد که بعدها میزبان اولین مرورگر وب شد. در سال ۱۹۹۶ شرکت اپل، شرکت نکست را به مبلغ ۴۲۹ میلیون دلار خرید. طی این معامله استیو جابز، مجدداً به اپل بازگشت. از اتفاقات مهم پس از این مسئله در اپل می‌توان به معرفی آی‌پاد در سال ۲۰۰۱، پرده‌برداری از آی‌تیونزاستور در سال ۲۰۰۳ و معرفی آی‌فون و آی‌پد در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ اشاره کرد.

جمله قدیمی از وین گرتزکی است که من آن را دوست دارم. «موقع هاکی، من ترجیح می‌دهم ببینم توپ (هاکی پاک) کجا خواهدرفت و بر این اساس حرکاتم را تنظیم می‌کنم، به‌جای اینکه کورکورانه دنبال توپ حرکت‌کنم.» و ما همیشه سعی می‌کنیم تا این را در اپل اجرا کنیم.

اپل و محصولاتش همیشه یک حصار بزرگ در گرداگرد خود داشته اند.حتی کوچکترین و کم حجم ترین برنامه های این شرکت نیز اختصاصی برای خود آن است.هیچگونه ارتباطی با دیگر محصولات از لحاظ طراحی یا ساخت وجود نداشته است.قابلیت های جدید و نو در این محصولات محسوس است و فکر و نوآوری به چشم میخورد.استیو جابز و شرکتش هیچگاه به فکر کسب در آمد نبوده اند و بیشتر به فکر بهبود فناوری و تلاش برای خلق کارهای تازه داشته اند.

شاید بسیاری از کاربران مخصوصا کاربران کشورمان از قیمت بالای محصولات اپل یا مثلا نداشتن بلوتوث در این دستگاه ها شکایت داشته باشند و محصولات ارزان تر را ترجیح دهند.

اما باید دید کیفیت مهم تر است یا کمیت…

پولدار شدن راز استیو جابز راز موفقیت موفقیت استیو جابز میلیونر شدن ۱۳۹۳-۰۷-۰۷



لینک منبع :چرا محصولات اپل پر فروش است ؟

چرا محصولات Apple گران هستند ؟ دلایل برتری شرکت Apple - علم فردا www.elmefarda.com/دلیل-گرانی-محصولات-apple/‎Cached Similar7 مه 2013 ... چرا محصولات apple انقدر گران است . مقایسه قیمت محصولات apple ... قیمت پایین محصولات دیگر شرکت ها نسبت به اپل apple. در پست ” چرا لپ تاپ ... چرا آیفون‌های اپل گران قیمت و پرطرفدار هستند؟ - کلیک | نبض فناوری ... click.ir/1395/02/21/why-iphones-are-expensive-but-popular/‎Cached10 مه 2016 ... اما با وجود تمامی این تفاسیر همچنان این آیفون ۶S اپل است که قیمتی گران‌تر ... پس چگونه اپل مقتدرانه آیفون‌های را گران‌ قیمت‌تر از سایر محصولات ... رازگشایی از شعبده اپل: چرا آی‌فون پنج -همان گوشی «دراز و بی‌قواره ... www.1pezeshk.com/archives/2012/.../apples-magic-is-in-the-turn.html‎Cachedطرفداران اندروید همواره کاربران آی‌فون را دست می‌اندازند که چرا به یک گوشی با پلتفرم اینچنین ..... اما این فقط اپل است که می‌تواند هر زمان که اراده کند با یک محصول ظاهرا ... چرا تولید محصولات اپل در چین است ؟ iapplecenter.com/چرا-تولید-محصولات-اپل-چین-است/‎Cached Similar24 ژانویه 2012 ... چرا تولید محصولات اپل در چین است ؟ احتمالا بسیاری از شما تصور می کنید پاسخ این سئوال را می دانید و علت اینکه آیفون در امریکا تولید نمی ... چرا همه مجذوب اپل شده اند؟ - نمناک namnak.com/چرا-همه-مجذوب-اپل-شده-اند.p13588‎Cachedاما اپل چگونه توانسته است کاربران را مجذوب خود کند؟ ... غیر از کامپیوترهای اپل، بسیاری از کاربران تبلت و گوشی موبایل تمایل زیادی به کاربری محصولات اپل از خود ... چرا مردم برای خرید آیفون صف کشیده اند؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../چرا-مردم-برای-خرید-آیفون-صف-کشیده-اند‎Cached Similar22 سپتامبر 2013 ... پیش بینی های میزان فروش محصولات آتی اپل در همان سال هم تقریبا درست از ... که آیفون جدید آنقدر پرفروش است که موجودی آن بسیار زود تمام خواهد شد. چرا آیفون SE یکی از کلیدی ترین و مهم ترین محصولات تاریخ اپل ... digiato.com/.../چرا-آیفون-se-یکی-از-کلیدی-ترین-و-مهم-ترین-م/‎Cached22 مارس 2016 ... در همین راستا «گرگ جوزوایک» (Greg Joswiak)، یکی از مدیران ارشد اپل، طی مراسم دیشب اظهار داشت سرزمین چین کشوری است که در آن موبایل های دارای ... برای اپل در ایران چه رخ خواهد داد؟! - جی اس ام www.gsm.ir/news/show/32412/برای-اپل-در-ایران-چه-رخ-خواهد-داد؟!/‎Cached21 جولای 2016 ... همان طور که می‌دانید، طرح رجیستری موبایل سبب شده تا تب محصولات شرکت اپل افزایش ... که چرا ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناگهان تصمیم گرفته که محصول پرفروش و ... شرکت اپل هرچه که باشد، یک شرکت محبوب و پرفروش است و ... ۸ دلیل برای نخریدن محصولات اپل - دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/.../۸-دلیل-نخریدن-محصولات-اپل/‎Cached8 مه 2016 ... محصولات اپل از بهترین سخت‌افزارهای موجود در بازار استفاده نمی‌کنند، بهترین نرم‌افزارها روی آن‌ها نصب نشده است و بدتر از همه عمر مفیدی که برای آن‌ها در ... ۱۵ لوازم جانبی پرفروش و جالب آیفون | شبکه www.shabakeh-mag.com/gadget/6901‎Cached22 فوریه 2017 ... دومین اکسسوری یا لوازم جانبی که احتمالا هر کاربری نسبت به خرید آن اقدام می‌کند، کیس آیفون است. هر یک از مدل‌های مختلف سری محصولات آیفون اپل ...