مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ثروت “مارک زاکربرگ” رکورد بنیانگذاران گوگل را هم زد

سرانجام میزان ثروت مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک از سرگی برین و لری پیچ موسسان گوگل بیشتر شد.

خبرگزاری فارس: با افزایش 1.6 میلیارد دلاری ثروت زاکربرگ در روزهای اخیر میزان ثروت خالص این جوان سی ساله به 33.3 میلیارد دلار رسید.

همین امر موجب شده تا وی پول بیشتری در مقایسه با برین 40 ساله، پیج 41 ساله و جف بزوس 50 ساله مدیر عامل شرکت آمازون داشته باشد. البته زاکربرگ در فهرست ثروتمندترین افراد جهان فعلا در رتبه 16 قرار دارد و موسسان گوگل هم در رتبه های 17 و 18 هستند. جف بزوس هم کماکان رتبه 20 را در اختیار دارد.

همسر مارک زاکربرگ شغل مارک زاکربرگ راز مارک زاکربرگ بیوگرافی مارک زاکربرگ

مارک زاکربرگ و همسرش پرسیلا چان

فیس بوک بخش عمده ای از درآمد خود را مدیون انتشار تبلیغات و به خصوص تبلیغات همراه است. این شرکت با بی توجهی به حریم شخصی کاربران، داده های مربوط به استفاده آنان از فیس بوک و به خصوص علائق و سلیقه هر یک از آنان را در اختیار شرکت های تبلیغاتی قرار می‌دهد تا تبلیغاتی مرتبط با سلیقه هر کاربر در معرض دید وی قرار گیرد.

درآمد ناشی از تبلیغات همراه بر روی فیس بوک هم اکنون 62 درصد از کل درآمد این شرکت را به خود اختصاص داده است و درآمد خالص آن نیز در یک سال گذشته دو برابر شده است.



لینک منبع :ثروت “مارک زاکربرگ” رکورد بنیانگذاران گوگل را هم زد

ثروت زاکربرگ رکورد بنیانگذاران گوگل را هم زد - برترین ها www.bartarinha.ir/.../ثروت-زاکربرگ-رکورد-بنیانگذاران-گوگل-را-هم-زد‎Cached26 جولای 2014 ... سرانجام میزان ثروت مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک از سرگی برین و لری پیچ موسسان گوگل بیشتر شد. ثروت “مارک زاکربرگ” رکورد بنیانگذاران گوگل را هم زد | ساتین - Part 2 saten.ir/30009/ثروت-مارک-زاکربرگ-رکورد-بنیانگذاران/2/ سرانجام میزان ثروت مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک از سرگی برین و لری پیچ موسسان گوگل بیشتر شد. خبرگزاری فارس: با افزایش 1.6 میلیارد دلاری ثروت ... ثروت “مارک زاکربرگ” رکورد بنیانگذاران گوگل را هم زد -آکا - آکاایران www.akairan.com/maghalat.../news2015102819523046210.html‎Cached28 ا کتبر 2015 ... سرانجام میزان ثروت مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک از سرگی برین و لری پیچ موسسان گوگل بیشتر شد. خبرگزاری فارس: با افزایش 1.6 میلیارد ... ثروت زاکربرگ رکورد بنیانگذاران گوگل را هم زد | سرانجام میزان ثروت ... padsha.com/ثروت-زاکربرگ-رکورد-بنیانگذاران-گوگل-را-هم-زد 13 مارس 2017 ... ثروت زاکربرگ رکورد بنیانگذاران گوگل را هم زد : سرانجام میزان ثروت ... سرانجام میزان ثروت مارک زاکربرگ مدیر عامل فیس بوک از سرگی برین و لری ... ثروت گوگل - مختصر مفید www.mokhtasaran.ir/srvtgvglxcjcnqncqrdtdscjcydmnsvnsdcnsdqrctdncd.html 14 میلیاردری که با دست خالی به این ثروت عظیم 8 درسی که می توان از کار کردن در ... به این ثروت عظیم رسیدند · ثروت “مارک زاکربرگ” رکورد بنیانگذاران گوگل را هم زد ... بیوگرافی موسس فیسبوک ؛ مارک زاکربرگ - تکرا techera.ir/2016/02/11/mark-zuckerberg-biography/‎Cached11 فوریه 2016 ... مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک به عنوان اولین کارآفرین ثروتمند زیر ۴۰ ... مارک در دوران دبیرستان هم توانست یک برنامه ی پخش رسانه ای هوش مصنوعی ... برد، ایده ای به سرش زد و آن ایجاد سایتی به نام فیس مش (FACEMASH) بود. ..... سپتامبر سال ۲۰۱۵ رکورد گرمترین ماه سال را زد - تکرا ... گوشی پیکسل 2 گوگل ... 10 ثروتمند برتر دنیای تکنولوژی + عکس - نمناک namnak.com/ثروتمندان-دنیای-تکنولوژی.p38837‎Cachedافرادی چون خالق فیس بوک، بنیانگذار گوگل و . ... عاملی هم پیش رفت و مدتی در این مقام بود و آن سهم اولیه در مایکروسافت برای او ثروت زیادی به هم زد. ... 3. مارک زاکربرگ . باستانی: جهرمی قابلیت انجام وظیفه در پست وزیر ارتباطات را دارد farspage.com/n/11/km9ys‎Cached2 روز پیش ... ثروت “مارک زاکربرگ” رکورد بنیانگذاران گوگل را هم زد | ساتین. سرانجام میزان ... خبرگزاری فارس: با افزایش 1.6 میلیارد دلاری ثروت زاکربرگ در. طرفدار آپارتمانهای لاکچری هستم! - farspage / news / وبگردی farspage.com/n/11/fjuch‎Cached1 روز پیش ... به ضرس قاطع هم می گویم و این مساله را فریاد می زنم؛ چون پولدار وقتی می آید با ... ثروت “مارک زاکربرگ” رکورد بنیانگذاران گوگل را هم زد | ساتین. تصاویر/ جشن تولد ۶۰ سالگی مهرانه مهین‌ترابی farspage.com/n/51/bv50n‎Cached3 ساعت قبل ... مرضیه برومند، نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون هم با اشاره به کم کار شدن ... ثروت “مارک زاکربرگ” رکورد بنیانگذاران گوگل را هم زد | ساتین.