مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خداداد عزیزی ، از شراکت با هاشمی نسب تا تجارت در سنگاپور و دبی

حماسه ساز ملبورن امروز و در 41 سالگی به اندازه روزهایی که بازیکن تیم ملی بود جنب و جوش فعالیت دارد البته اینبار در دنیای تجارت.

خداداد عزیزی شرایط عجیبی در فوتبال دارد، سر و کله او هر چند وقت یکبار پیدا می شود اما دوباره به حاشیه می رود و تنها کاری که می کند مصاحبه های پر سر و صداست.

همسر خداداد عزیزی شغل خداداد عزیزی درامد خداداد عزیزی دختر خداداد عزیزی خانواده خداداد عزیزی ثروت فوتبالیستها ثروت خداداد عزیزی ثروت بازیکنان پسر خداداد عزیزی بیوگرافی خداداد عزیزی

با تمام این اوصاف خداداد عزیزی از سال 78 تا اکنون که 14 سال از آن زمان می گذرد به شدت در کار تجارت فعال شده است.

حماسه ساز ملبورن که اکنون تجارت هایی در سنگاپور و دبی دارد در بازار تجارت ایران نیز بسیار فعال است. تاجر ریز نقش فوتبال ایران اما در زندگی شخصی خود هم فراز و نشیب هایی داشت اما هر چه بود اکنون او روزگار آرامی را در کنار دو دختر و تنها پسر خود می گذراند. تنها فرزند پسر خداداد عزیزی امیر حسین نام دارد و بسیار شبیه پدر خود است. امیرحسین در مشهد به مدرسه فوتبال می رود و شاید قصد دارد حماسه ساز بعدی فوتبال ایران باشد. دختر بزرگ خداداد هم 16 ساله است و فاطمه نام دارد، همان دختری که تقریبا همزمان با دیدار تاریخی ایران و استرالیا در سال 76 به دنیا آمد.
همسر خداداد عزیزی شغل خداداد عزیزی درامد خداداد عزیزی دختر خداداد عزیزی خانواده خداداد عزیزی ثروت فوتبالیستها ثروت خداداد عزیزی ثروت بازیکنان پسر خداداد عزیزی بیوگرافی خداداد عزیزی

جالب است بدانید خداداد اصلا تحمل زندگی کردن در غربت را ندارد به گونه ای که حتی با داشتن بهترین شرایط و امکانات راضی به زندگی کردن در آمریکا نشد. خداداد که در تهران یک طلا فروشی دارد با برخی از هم تیم های سابق خود در تیم 98 از جمله کریم باقری ، احمدرضا عابدزاده و علی دایی رابطه بسیار صمیمانه ای دارد اما بهترین دوست او مهدی هاشمی نسب است که دوستی این دو باعث شده حتی در برخی از کارهای تجاری شریک یکدیگر باشند.

خداداد که یکی از ثروتمندان ورزش ایران است در کرج هم ملک و املاک زیادی دارد اما زندگی کردن در مشهد را با هیچ جای دیگری عوض نمی کند. خداداد که در کودکی در یک روستای دور افتاده در مشهد به دنیا آمد چندی پیش گفت که به روستای زادگاه خود رفته بود اما آن روستا تبدیل به یک مخروبه شده بود.

درباره ثروت خداداد عزیزی حرف و حدیث های زیادی شنیده می شود همانطور که در زندگی خصوصی او نیز شایعات زیاد بود اما به هر حال این بازیکن سابق تیم ملی هنوز هم یکی از محبوبترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است.



لینک منبع :خداداد عزیزی ، از شراکت با هاشمی نسب تا تجارت در سنگاپور و دبی

خداداد، از شراکت با هاشمی نسب تا تجارت در سنگاپور و دبی - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../خداداد،-از-شراکت-با-هاشمی-نسب-تا-تجارت-در-سنگاپور-و-دبی‎Cached7 مارس 2014 ... سایت جام جم ورزشی - خداداد عزیزی شرایط عجیبی در فوتبال دارد، سر و کله او هر چند وقت یکبار پیدا می شود اما دوباره به حاشیه می رود و تنها کاری که می ... خداداد عزیزی ، از شراکت با هاشمی نسب تا تجارت در سنگاپور و دبی www.akairan.com/maghalat.../news2015102322101682004.html‎Cached23 ا کتبر 2015 ... حماسه ساز ملبورن امروز و در 41 سالگی به اندازه روزهایی که بازیکن تیم ملی بود جنب و جوش فعالیت دارد البته اینبار در دنیای تجارت. خداداد عزیزی ... خداداد عزیزی ، از شراکت با هاشمی نسب تا تجارت در سنگاپور و ... www.ex1rs.com/.../639661-35-درخواست-خداداد-عزیزی-از-روحانی-و-ظریف‎Cachedخداداد عزیزی ، از شراکت با هاشمی نسب تا تجارت در سنگاپور و دبی. در راز ثروتمندان ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ۱ دیدگاه 9,360 بازدید. حماسه ساز ملبورن امروز و در 41 سالگی به ... خداداد عزیزی ، از شراکت با هاشمی نسب تا تجارت در سنگاپور و دبی www.coka.ir/.../خداداد-عزیزی--از-شراکت-با-هاشمی-نسب-تا-تجارت-در-سنگاپور- خداداد عزیزی ، از شراکت با هاشمی نسب تا تجارت در سنگاپور و دبی. ماشین سنگ زنی زیر آب در سنگاپور crushergroup.tech/.../4124-ماشین-سنگ-زنی-زیر-آب-در-سنگاپور.html‎Cachedخداداد عزیزی ، از شراکت با هاشمی نسب تا تجارت در سنگاپور و دبی ... معاوضه ... یک دستگاه ماشین سنگ زنی پروفایل (Profile Grinding Center) با مشخصات ذیل برای . پایان فرصت پاسخگویی / آرشیو farspage.com/w/16/sdfjw‎Cachedیک ماه از زمانی که وزیر پیشنهادی کشور با ابهامات جدی در خصوص مدرک تحصیلی خویش .... خداداد عزیزی ، از شراکت با هاشمی نسب تا تجارت در سنگاپور و دبی | ساتین . ترکیب تیم میکس تراپ مشخص شد - farspage / news / وبگردی farspage.com/n/18/kyb5o‎Cached2 روز پیش ... تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی ایران در این دوره از مسابقات تا کنون ... خداداد عزیزی ، از شراکت با هاشمی نسب تا تجارت در سنگاپور و دبی | ساتین. میل لنگ موتور دریایی ماشین سنگ زنی سنگاپور - QWER www.gravelcrusher.studio/.../میل-لنگ-موتور-دریایی-ماشین-سنگ-زنی-سنگاپور.html‎Cachedخداداد عزیزی ، از شراکت با هاشمی نسب تا تجارت در سنگاپور و دبی,. 23 ا کتبر 2015 , حماسه ساز ملبورن امروز و در 41 سالگی به اندازه روزهایی که بازیکن تیم ملی بود ... ماشین سنگ زنی سنگاپور davnigahi.org/11196/ماشین-سنگ-زنی-سنگاپور/ خداداد عزیزی ، از شراکت با هاشمی نسب تا تجارت در سنگاپور و دبی . ... سفارش و خرید ابزار و ماشین آلات سنگ زنی و حد عالی رساندن, با قیمت جذاب میتوانید از طریق ... خرد ماشین یخ تجاری - SKY www.skybocrusher.tk/ir4/3969/خرد-ماشین-یخ-تجاری/ ما امکان تولید گستره وسیعی از ماشینهای یخ ساز سازگار با محیط زیست شامل ... راز ثروتمندان , خداداد عزیزی ، از شراکت با هاشمی نسب تا تجارت در سنگاپور و دبی,.