مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آیا ثروتمندترین زن دنیا را می شناسید! + عکس

به گزارش ساتین زندگینامه : جینا راینهارت Gina Rinehart  (متولد 9  فوریه 1954) وارث یک معدن در استرالیا است.

این زن استرالیایی که وارث یک امپراطوری معدن است روزانه یک میلیون و پانصد هزار یورو درآمد دارد. ثروت شخصی او بالغ بر 22 میلیارد و 480 میلیون یورو برآورد شده است.

اصلاحات در بخش معادن استرالیا در ۶ ماه گذشته این زن معدن دار را در جایگاه ثروتمندترین زن جهان قرار داده است.
گفتنی است رینهارت هنگامی در سال 1952 ‌به این ثروت دست یافت که آقای لانگی‌هانکوک صاحب معدن بزرگ سنگ از دنیا رفت.

به گزارش ایران ناز این خانم در عین حال بسیار خسیس هم هست به طوریکه یکی از پسران وی در مورد او می‌گوید:‌ اگر نیازمندی بتواند ادعا کند که از مادر ما یک سنت کمک مالی گرفته است وی را به‌عنوان خوش‌اقبال‌ترین فرد جهان معرفی خواهیم کرد.



لینک منبع :آیا ثروتمندترین زن دنیا را می شناسید! + عکس

Images for آیا ثروتمندترین زن دنیا را می شناسید! + عکس آیا ثروتمندترین زن دنیا را می شناسید! + عکس – news news.adbx.ir/d/2017/.../آیا-ثروتمندترین-زن-دنیا-را-می-شناسید-ع/‎Cached25 مه 2017 ... آیا ثروتمندترین زن دنیا را می شناسید! + عکس. به گزارش ساتین زندگینامه : جینا راینهارت Gina Rinehart (متولد 9 فوریه 1954) وارث یک معدن در آیا ثروتمندترین زن دنیا را می شناسید! + عکس -آکا - آکاایران www.akairan.com/maghalat-persia/.../news201510240135311787.html 24 ا کتبر 2015 ... به گزارش ساتین زندگینامه : جینا راینهارت Gina Rinehart (متولد 9 فوریه 1954) وارث یک معدن در استرالیا است. این زن استرالیایی که وارث یک ... آیا ثروتمندترین زن دنیا را می شناسید! + عکس | ساتین saten.ir/12395/آیا-ثروتمندترین-زن-دنیا-را-می-شناسید/‎Cached7 ژانویه 2014 ... به گزارش ساتین زندگینامه : جینا راینهارت Gina Rinehart (متولد 9 فوریه 1954) وارث یک معدن در استرالیا است. این زن استرالیایی که وارث یک ... ثروتمندترین زنان خودساخته جهان! +عکس | ساتین saten.ir/138221/ثروتمندترین-زنان-خودساخته-جهان-عکس/‎Cached1 جولای 2017 ... شاید زمانی که صحبت از ثروتمندان جهان می شود ابتدا نظرمان به سمت مردان ... چن چان می. زندگینامه میلیاردرها راز ثروتمند شدن ثروتمندترین زن جهان ... میلیاردر معروف پول هایش را اینگونه خرج می کند · آیا ثروتمندترین زن دنیا را می شناسید! آیا ثروتمندترین زن دنیا را می شناسید! + عکس - مجله خبری شوش مال shooshmall.com/blog/آیا-ثروتمندترین-زن-دنیا-را-می-شناسید-ع/ به گزارش ساتین زندگینامه : جینا راینهارت Gina Rinehart (متولد 9 فوریه 1954) وارث یک معدن در استرالیا است. این زن استرالیایی که وارث یک امپراطوری معدن است. ایا ثروتمند ترین خواهران هالیوودی را می شناسید ؟ +عکس - بیتوته www.beytoote.com/fun/actor.../women-in-hollywood-photos.html‎Cached Similarدنیای بازیگران در باره بازیگران مری کیت , اشلی اولسن ,پنه لوپه ,خواهران هالیوودی , ثروتمند ترین خواهران هالیوودی , اخبار بازیگران. ثروتمند ترین پزشک دنیا (عکس) - ایران ناز www.irannaz.com/the-worlds-richest-doctor-photo.html‎Cached Similarآشنایی با پولدارترین پزشک دنیا ایران ناز پاتریک سون شیونگ در جولای سال ۱۹۵۲ در آفریقای جنوبی ... محبوب ترین بازیگران زن ایرانی در ایستاگرام (عکس) .... شما این دو دختر خانم ایرانی رو میشناسید؟ ... آیا این دندان بزرگ متعلق به یک انسان است؟ آیا پوتین ثروتمندترین فرد جهان است عکس - onvansho onvansho.ir/result/آیا-پوتین-ثروتمندترین-فرد-جهان-است-عکس.html ثروتمندترین خودساخته دنیا چه کسانی هستند عکس ثروتمندترین فرد جهان آیا می ... ثروتمندترین زنمرد جهان در سال 2015 درآمد سالانه ثروتمندترین فرد در دلار است ثروتمندترین زن جهان را کشید عکس . ... آیا ثروتمندترین دنیا را می شناسید عکس ساتین. آیا پولدارترین گیلانی را می شناسید؟؟+ عکس - دیارمیرزا diyarmirza.ir/1392/10/آیا-پولدارترین-گیلانی-را-می-شناسید؟؟-ع/‎Cached Similar19 ژانویه 2014 ... وی که تنها زن موجود در فهرست سی نفره میلیاردها می باشد، ۵۲ ساله بوده و در این فهرست هشتمین میلیاردر ایرانی و ثروتمندترین زن ایران معرفی شده بود.