مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

چرا لادن طباطبایی از ایران رفت و مهاجرت کرد؟ +عکس

چرا لادن طباطبایی از ایران رفت و مهاجرت کرد؟ +عکس

لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار متنی در صفحه شخصی اش اعلام کرد که به خاطر توهین‌هایی که در این چند سال به او شده ایران را ترک کرده است.

لادن طباطبایی که چند سالی است از فضای سینما و تلویزیون ایران دور بود،به دلایل شخصی ایران را ترک کرد.

همسر لادن طباطبایی دختر لادن طباطبایی خانواده بازیگران پسر لادن طباطبایی بیوگرافی لادن طباطبایی بیماری اوتیسم

او ۵ روز قبل با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش،دلیل این تصمیم را توهین‌هایی عنوان کرد که در این چند ساله به دلیل داشتن یک دختر اوتیسمی به او شده است.

ما داریم میریم…
دور و دورتر…
جایی که شاید آینده سها روشن تر باشه…
بخاطر ترس همیشگی مادران اوتیسم؛ من نباشم چه بر سر فرشته ام میاد؟
نه…دلتنگ نمیشم، اگر خیالم راحت باشه… همه جای دنیا خونه من خواهد بود، اگر بتونم مفید و مثبت باشم….
خیلی صبوری کردیم….چهار سال…
چقدر حرف شنیدیم، دشمنی دیدیم، دروغ شنیدیم.
چه سنگها که جلوی راهمان ننداختند، چه اشکالاتی که نتراشیدند. …چقدر انرژی من بیهوده تلف شد و وقت گرانبهای سها از دست رفت..
چقدر گذاشتمش کلاس، مربی گرفتم، حتی مدرسه اوتیسم گذاشتم و چقدر دوست داشت…
نگذاشتند. ..
هزار حرف و تهمت و توهین
هزار انگ و نفرین
جایی رسید که دوستان معدودی دیگه به من باور داشتند…
میگفتن با مسخره؛ یهودی سرگردان! متوهم ! روانی!
میگفتند؛ نمیتونی! عرضه نداری! غیرممکنه!
ولی دوستان واقعی ام رو شناختم…
و این صفحه …. و شما دوستان و همراهان جان… هرگز فراموش نمی کنم که چقدر در بدترین زمانها کنارم بودید…بهم انرژی دادید….دعا کردید…
و من بودم و هستم….
من از پا نمی نشینم…
زندگی زیباست. ..
با همه چالش ها و نبردهاش. ..
خدایا شکرت….
خوشحالم که همیشه فقط و فقط به تو توکل کردم. …
دست همه شما رو میبوسم🌸🌸🌸
هشتم جولای دوهزار و شانزده
هجدهم تیر ماه نود و پنج

همچنین یک روز بعد متن زیر را منتشر کرد.

همسر لادن طباطبایی دختر لادن طباطبایی خانواده بازیگران پسر لادن طباطبایی بیوگرافی لادن طباطبایی بیماری اوتیسم

با بعضی آدمها یک عمر زندگی میکنی….
همخون و فامیلند. ..
بزرگشون کردی، دل دادی، رو سرت گذاشتی ، حلوا حلوا کردی ….
به آدمهای دیگه با القابی که خیلی گنده تر از خودشون بود، معرفی کردی….
پناه دادی، عزت دادی، محبت دادی…
اما… به وقتش ازشون خیانت دیدی، دروغ شنیدی، دزدی و هیزی دیدی ، آبرو تو بردن، حالت رو گرفتن….
ناله کردی، گریه کردی ، رنجیدی ، غصه خوردی…
تو سرت زدی و رو به آسمون ، با حس قیصری فریاد کشیدی ؛
آی خدا…. چرا من…. ؟
خدا هست و همیشه هست و خواهد بود….
تو اوج تنهایی و کلافگی ، همراه با سها رسیدیم آنکارا….
قرار بود ویزای سها رو سریع بگیریم و بریم. اما، باز هم نتیجه تاخیر ها و سر دوندن های پدر سها خودش رو نشون داد! سه ماه دیر شده بود و من باز نمیتونستم سها رو ببرم با خودم…
تو سر زنون و گریه کنون….تصمیم گرفتم بمونم آنکارا…
کسی رو نداشتم اونجا. سها هم درست حسابی غذا نمیخورد. با بدبختی تو به ذره جا، میپختم، نمیخورد. غذای ترک، لب نمیزد، فست فود که متنفره. ..هیچی دیگه…
سرچ کردم اینترنت،؛ رستوران ایرانی آنکارا….
رستوران زعفران اومد…زنگ زدم به شماره، یک صدای خیلی مهربون و گرم آدرس داد …و ما رفتیم…
اینطوری با وحید آزرمی و همسرش ژیلا آشنا شدم. دو تا فرشته که انگار از آسمون آمدن تا به داد آدمهای گرفتار برسن… زعفران خونه امید خیلی هاست تو آنکارا… گاهی فکر میکنم اگر اونها رو پیدا نمیکردم، تو زمستون آنکارا و روزهای اوج نا امیدی ، چه میکردم؟؟؟
وحید و ژیلای عزیزم….دل تون همیشه شاد ، که دل تنگ دیگران رو شاد میکنید و کمکشون میکنید❤
خدا خودش خوب میدونه که جواب خوبیهات رو کی و کجا بده….بهش اعتماد کن….همین…

و

همسر لادن طباطبایی دختر لادن طباطبایی خانواده بازیگران پسر لادن طباطبایی بیوگرافی لادن طباطبایی بیماری اوتیسم

سلام بر یاران مهربان
در جریان مهاجرت من و سها ،سوالات زیادی برای تعدادی از دوستان پیش آمده و من به چند دلیل نمیدونم چکار کنم؛
حرف برای گفتن و تعریف کردن خیلی زیاده. دوستانی که از سال قبل در کنارم بودن، تا حدودی میدونن جریان چیه و یا آنقدر ارتباط قلبی دلنشینی با ماجراهای من و سها برقرار کردن که انگار در کنارم هستند. حرف زدن با اونها و پست گذاشتن براشون، برای من مثل درددل کردن با یک دوست قدیمیه.
برخی از دوستان از میانه راه به ما پیوستن. آنقدر محبت داشتن که پستهای قبلی رو تک به تک خوندن ( دمشون گرم واقعا) و در جریان ماوقع هستند.
تعداد زیادی هم مرتب اضافه میشن، که من رو حیرتزده میکنند، چون من چند ساله فعالیت بازیگری ندارم، و خیلی از حجم فالورها حیرتزده و شرمنده ام.
مطلب اینجاست که عده ای در جریان اتفاقات نیستن . حالا من هرچیزی بگم، ممکنه سوءتعبیر بشه. از طرفی وارد کشور جدیدی شدم که باید به شدت و به سرعت تلاش کنم تا زمان از دست رفته سها جبران بشه…پس مثل سابق وقت پاسخ دادن به کامنت ها و دایرکت ها رو ندارم. که همین جا عذرخواهی میکنم.
امیخوام تعریف کنم…ولی کمک لازم دارم! اونایی که میدونن برای اونایی که نمیدونن اگر تعریف کنن، کار من سبک میشه خیلی! 😊
جمعه بعد از ظهر ما رسیدیم به لس آنجلس. ..چرا آمریکا؟ چرا لس آنجلس؟ بعد از سالها تحقیق فهمیدم بزرگترین مهد تحقیقات و آموزش اوتیسم در دنیا اینجاست. البته سوئد هم هست، ولی چون من با فکر کردن به سوئد هم از سرما فلج میشم! کلا بهش فکر هم نکردم!
*خب ، این حرکت اول…ببینم عکس العملها چیه، اگر زنده موندم، قبل و بعدش رو تعریف میکنم!
پ.ن.یک. این هفته سها رو میبرم برای سنجش، قطعا مراحل رو توضیح میدم.
پ.ن. دو. قصد پیوستن به هیچ کانال، فیلم و سریال رو ندارم! کلا قصد بازیگری ندارم!
پ.ن.سه. اگر بخاطر سها و وضعیت خاصش در ایران نبود، عمرا از ایران تکون نمیخوردم که سر پیری خودم رو آواره کنم!
پ.ن. چهار. نخیر . هیچ راه دیگه ای نبود!
دوستتون دارم همیشه❤

 

 

لادن طباطبایی ایرانی متولد ۱۳۴۹ در تهران از دانشگاه هنرهای زیبا دانشگاه تهران در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شده‌است. او در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ در برنامه هفت اعلام کرد که قصد دارد برای همیشه از سینما و تلویزیون خداحافظی کند.از لادن طباطبایی فیلمهای «خواهران غریب» و سریال «ولایت عشق» در خاطره ها مانده است.

بیماری اوتیسم بیوگرافی لادن طباطبایی پسر لادن طباطبایی خانواده بازیگران دختر لادن طباطبایی همسر لادن طباطبایی



لینک منبع :چرا لادن طباطبایی از ایران رفت و مهاجرت کرد؟ +عکس

چرا لادن طباطبایی از ایران رفت و مهاجرت کرد؟ +عکس | ساتین saten.ir/112084/چرا-لادن-طباطبایی-از-ایران-رفت-و-مهاجرت/‎Cached14 جولای 2016 ... لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار متنی در صفحه شخصی اش اعلام کرد که به خاطر توهین‌هایی که در این چند سال به او شده ایران را ... لادن طباطبایی از ایران رفت ! دلیل مهاجرت او از ایران + عکس-ایران پاتوق https://iranpatogh.ir/لادن-طباطبایی-از-ایران-رفت/‎Cachedلادن طباطبایی و خانواده اش از ایران رفتند,توهین به لادن طباطبایی سینما ,مهاجرت لادن ... چرا لادن طباطبایی از ایران رفت و مهاجرت کرد؟,برچسب ها:لادن طباطبایی از ایران ... لادن طباطبایی برای همیشه به آمریکا مهاجرت کرد - کافه لینک www.cofelink.com/لادن-طباطبایی-مهاجرت/‎Cached14 جولای 2016 ... بازیگر معروف کشورمان لادن طباطبایی برای همیشه از ایران رفت. وی دلیل مهاجرت خود را به کشور آمریکا بیماری دخترش میداند. ... چرا لس آنجلس؟ .... این روش به کودک با استفاده از عکس ها نشان می دهند که چه کارها و مهارت هایی را باید انجام دهد. مهاجرت لادن طباطبایی و دخترش از ایران با عکس - فتوکده photokade.com/مهاجرت-لادن-طباطبایی-و-دخترش-از-ایران/‎Cached Similar4 نوامبر 2015 ... لادن طباطبابی بخاطر بیماری دخترش از ایران رفت ... لادن طباطبایی بازیگر ایرانی و دخترش که مبتلا به بیماری اوتیسم است، ... حرف زدن با اونها و پست گذاشتن براشون، برای من مثل درددل کردن با یک دوست قدیمیه. ... چرا لس آنجلس؟ لادن طباطبایی با هزار گلایه از ایران برای همیشه رفت / گلایه های وی پس ... persianv.com/.../لادن-طباطبایی-با-هزار-گلایه-از-ایران-بر.html‎Cachedلادن طباطبایی هم از ایران رفت لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با ... او در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ در برنامه هفت اعلام کرد که قصد دارد برای همیشه از سینما ... چرا لس آنجلس؟ .... برچسب ها: عکس لادن طباطبایی, لادن طباطبایی, مهاجرت لادن طباطبایی. چرا لادن طباطبایی از ایران رفت و مهاجرت کرد؟ +عکس yjcnews.ir/search/?...چرا+لادن+طباطبایی...ایران+رفت...مهاجرت+کرد؟+%2Bعکس‎Cached14 جولای 2017 ... فیلمی چند ثانیه ای از لادن طباطبایی در مجموعه خواب وبیدار در فضای مجازی منتشر شده است که بسیاری در مورد معنای آن سوال پرسیده اند و لادن ... تهدید لادن طباطبایی توسط همسر سابقش + عکس - نمناک namnak.com/لادن-طباطبایی-همسر-سابقش.p15419‎Cachedلادن طباطبایی+طلاق و لادن طباطبایی اوتیسم و لادن طباطبایی همسر و لادن طباطبایی و دخترش را در نمناک ببییند. ... لادن طباطبایی و دخترش ، بازیگر زن ایرانی ... کسی که 17 سال عاشقانه دوست داشتم، به ناجوانمردانه ترین روش ها مرا خرد کرد، غیراز حقوق قانونی خود هر راه ... دلیل مهاجرت لادن طباطبایی از ایران + اینستاپست · لادن طباطبایی ... چرا لادن طباطبایی هم از ایران مهاجرت کرد؟ | مای اپرا myopra.ir/لادن-طباطبایی-از-ایران-مهاجرت-کرد؟.html‎Cached14 جولای 2016 ... چرا لادن طباطبایی هم از ایران مهاجرت کرد؟ لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با ... برای خرید و یا توضیحات بیشتر روی عکس کلیک کنید . آنا | توضیحات لادن طباطبایی درباره مهاجرت به آمریکا + تصویر www.ana.ir/news/122208‎Cached12 جولای 2016 ... لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون که چهار روز پیش در صفحه اینستاگرامش خبر از مهاجرت به آمریکا داده بود امروز توضیحاتی در این مورد ارائه داده است. ... او سال‌ها برای آگاهی بیشتر نسبت به این بیماری تلاش کرد و به گفته خودش ... چرا لس آنجلس ؟ ... اگر بخاطر سها و وضعیت خاصش در ایران نبود، عمرا از ایران تکون ... مهاجرت لادن طباطبایی و دخترش از ایران برای بیماری اوتیسم سها + عکس https://avaliha.ir/مهاجرت-لادن-طباطبایی-دخترش-سها/‎Cachedاو در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ در برنامه هفت اعلام کرد که قصد دارد برای همیشه از ... لادن طباطبایی در آخرین پست های خود از خروج از ایران به همراه دخترش سها گفته و دلایل ... وی اول با انتشار عکس دخترش به موضوع بیماری وی اشاره کرده و از مهاجرت از ایران گفت . ... …چقدر انرژی من بیهوده تلف شد و وقت گرانبهای سها از دست رفت. ... چرا لس آنجلس؟