مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اظهارات جنجالی بهزاد فراهانی: به گلشیفته افتخار می کنم

اظهارات جنجالی بهزاد فراهانی: به گلشیفته افتخار می کنم

بهزاد فراهانی، بازیگر قدیمی سینما و تئاتر ایران و پدر گلشیفته گفته است «بازی دخترم “گلشیفته” در تازه‌ترین ساخته‌ی “جیم جارموش” کارگردان مطرح آمریکایی، افتخار والایی است و اگر کسانی نخواهند درک کنند و گوش‌شان را به روی طنین ارزش‌های والای هنرمندان ایران باز نکنند، به خودشان مربوط است!»

همسر گلشیفته فراهانی عکس جدید گلشیفته فراهانی خانواده گلشیفته فراهانی پدر گلشیفته فراهانی بیوگرافی گلشیفته فراهانی بیوگرافی جیم جارموش بیوگرافی بهزاد فراهانی

بهزاد فراهانی هفتاد و یکساله اضافه کرده است که «حتی ایستادن یک هنرمند زن در کنار جیم جارموش هم بزرگ‌ترین افتخار است، و من درود می‌فرستم به گلشیفته که برای جامعه ما یک ارزش بسیار بسیار والا را به دست آورده.»

بهزاد فراهانی بار دیگر از اقدامات دخترش گلشیفته دفاع کرد.

وی در یک مصاحبه ای که سایت کافه نمایش منتشر کرده، ضمن دفاع تمام قد از گلشیفته، از کسانی که «ارزش های والای» دخترش را نمی فهمند، انتقاد کرده است!

این صحبت های بهزاد فراهانی در ارتباط با آخرین فیلم گلشیفته فراهانی می باشد که با کارگردان سرشناس آمریکایی جیم جارموش Jim Jarmusch همکاری کرده و فیلم آنها در جشنواره کن ۲۰۱۶ نیز اکران شد.

 

 

بیوگرافی بهزاد فراهانی بیوگرافی جیم جارموش بیوگرافی گلشیفته فراهانی پدر گلشیفته فراهانی خانواده گلشیفته فراهانی عکس جدید گلشیفته فراهانی همسر گلشیفته فراهانی



لینک منبع :اظهارات جنجالی بهزاد فراهانی: به گلشیفته افتخار می کنم

Images for اظهارات جنجالی بهزاد فراهانی: به گلشیفته افتخار می کنم اظهارات جنجالی بهزاد فراهانی: به گلشیفته افتخار می کنم | ساتین saten.ir/109429/اظهارات-جنجالی-بهزاد-فراهانی-به-گلشیف/‎Cached4 ژوئن 2016 ... بهزاد فراهانی، بازیگر قدیمی سینما و تئاتر ایران و پدر گلشیفته گفته است « بازی دخترم "گلشیفته" در تازه‌ترین ساخته‌ی "جیم جارموش" کارگردان ... اظهارات جنجالی بهزاد فراهانی: به گلشیفته افتخار می کنم | ساتین ... saten.ir/109429/اظهارات-جنجالی-بهزاد-فراهانی-به-گلشیف/5?utm... 4 ژوئن 2016 ... بهزاد فراهانی، بازیگر قدیمی سینما و تئاتر ایران و پدر گلشیفته گفته است « بازی دخترم "گلشیفته" در تازه‌ترین ساخته‌ی "جیم جارموش" کارگردان ... سخنان جنجالی بهزاد فراهانی درباره گلشیفته! - تیتر1 titre1.ir/fa/news/.../سخنان-جنجالی-بهزاد-فراهانی-درباره-گلشیفته‎Cached Similar8 نوامبر 2013 ... آیا بر آن موزیسینی که برای یک خواننده مطرح جهانی می نوازد هم باید خرده گرفت؟ ... این صحبت بهزاد فراهانی در واقع پاسخی به طعنه‌ی چندوقت قبل بهرام رادان به ... قبلی‌ش « سنگ صبور» هم کاملا قابل افتخار کردن است و یک «دستاورد جهانی». ... اما من پافشاری کردم و به رحیمی گفتم که اگر نقش را به من ندهد با دلم نقش را یاد ... اظهارات جنجالی بهزاد فراهانی: به گلشیفته افتخار می کنم – news news.adbx.ir/d/2017/05/.../اظهارات-جنجالی-بهزاد-فراهانی-به-گلشیف/‎Cached25 مه 2017 ... بهزاد فراهانی، بازیگر قدیمی سینما و تئاتر ایران و پدر گلشیفته گفته است « بازی دخترم “گلشیفته” در تازه‌ترین ساخته‌ی “جیم جارموش” کارگردان ... اظهارات جنجالی بهزاد فراهانی: به گلشیفته افتخار می کنم - تالار ... https://forum.hammihan.com/thread227292.html‎Cachedاظهارات جنجالی بهزاد فراهانی: به گلشیفته افتخار می کنم اظهارات جنجالی بهزاد فراهان. اظهارات جنجالی بهزاد فراهانی: به گلشیفته افتخار می کنم - کلوب www.cloob.com/c/onlarin/123971492 10 ژوئن 2016 ... بهزاد فراهانی، بازیگر قدیمی سینما و تئاتر ایران و پدر گلشیفته گفته است « بازی دخترم “گلشیفته” در تازه‌ترین ساخته‌ی “جیم جارموش” کارگردان ... اولین واکنش شقایق فراهانی به جنجال های اخیر خواهرش گلشیفته! - سیمرغ seemorgh.com/.../279404-برای-اولین-بار-شقایق-فراهانی-درباره-گلشیفته-لب-به-سخن-گشود/‎Cached9 ژانویه 2016 ... شقایق فراهانی پاسخ می‌دهد :الان که 43 سالم است به این فکر می‌ کنم که چطور شد که گلشیفته این طوری شد اما می‌ دانم اگر خودت به خودت رای ندهی در ... اظهارات جنجالی بهزاد فراهانی: به گلشیفته افتخار می کنم | ساتین / آرشیو farspage.com/w/28/lvbnk‎Cachedبهزاد فراهانی، بازیگر قدیمی سینما و تئاتر ایران و پدر گلشیفته گفته است « بازی دخترم "گلشیفته" در تازه‌ترین ساخته‌ی "جیم جارموش" کارگردان مطرح آمریکایی، ... گلشیفته فراهانی: فاجعه بود/ پدرم از برهنه شدنم خوشحال شد/ خانواده ام را ... www.entekhab.ir/.../گلشیفته-فراهانی-فاجعه-بود-پدرم-از-برهنه-شدنم-خوشحال-شد-خانواده-ام-را-گروگان-می-گیرند-در-سینمای-ایران-بدتر-ا...‎Cached Similarگلشیفته فراهانی در تازه ترین اظهارات خود درباره حرکت غیر اخلاقی اش ... ...من افتخار می‌کنم که یک ایرانی هستم. ... من تنها یک هنرپیشه هستم و می‌خواهم فعالیت کنم.» نکته تاسف آور دیگر در این گفتگو نگاه شیفته وار فراهانی به پاریس به عنوان یک شهر ... من احترام زیادی برای اقای بهزاد فراهانی و خانواده محترمش قائلم ولی هرگز نمیتونم عمل ...