مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دختری عجیب با سر بادکنکی +تصاویر

دختری عجیب با سر بادکنکی +تصاویر

یک دختر کوچک که جمجمه‌اش به اندازه سه برابر یک جمجمه طبیعی باد کرده بود و به صورت معجزه‌آسایی زنده مانده بود، حالا صاحب یک برادر کوچکتر از خود شده است.

عجیب الخلقه انسان عجیب اخبار هند

دکترها اعتقاد داشتند که رونا بیگام، دختری که در روستایی در شمال هند به دنیا آمده بود به دلیل جمع شدن مایع در مغزش جمجمه او باد کرده بود حتی نمی‌تواند اولین سال تولد خود را ببیند اما حالا او چهارساله است.

عجیب الخلقه انسان عجیب اخبار هند

عجیب الخلقه انسان عجیب اخبار هند

رونا به خاطر عمل جراحی اورژانسی روی مغزش و بیرون آوردن مایع از مغزش توانست زنده بماند و در ماه نوامبر ۵ ساله خواهد شد.

عجیب الخلقه انسان عجیب اخبار هند

مادر رونا می‌گید: خیلی زیباست وقتی می‌بینیم که خواهر و برادر با همدیگر بازی می‌کنند.

عجیب الخلقه انسان عجیب اخبار هند

عجیب الخلقه انسان عجیب اخبار هند

عجیب الخلقه انسان عجیب اخبار هند

اخبار هند انسان عجیب عجیب الخلقه



لینک منبع :دختری عجیب با سر بادکنکی +تصاویر

Images for دختری عجیب با سر بادکنکی +تصاویر دختری با سر بادکنکی + تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5632466/دختری-با-سر-بادکنکی-تصاویر‎Cached1 ژوئن 2016 ... دختری با سر بادکنکی + تصاویر ... دختری با جمجمه سه برابر جمجمه عادی، صاحب برادر شد + تصاویر ... اختراعی عجیب برای لیس زدن گربه‌! +تصاویر ... دختری عجیب با سر بادکنکی +تصاویر - شیروژان shirozhan.ir/1395/03/13/دختری-عجیب-با-سر-بادکنکی-تصاویر/‎Cached2 ژوئن 2016 ... یک دختر کوچک که جمجمه‌اش به مقدار و اندازه سه برابر یک جمجمه طبیعی باد کرده بود و همچنین به صورت معجزه‌آسایی زنده مانده بود، حالا صاحب یک برادر ... دختری با سر بادکنکی +تصاویر www.fardanews.com/fa/news/.../دختری-با-سر-بادکنکی-تصاویر‎Cached2 ژوئن 2016 ... دختری با سر بادکنکی +تصاویر. یک دختر که در شرایط خاصی به دنیا آمده بود که جمجمه‌اش سه برابر جمجمه عادی انسان‌ها باد کرده است؛ حالا صاحب برادر ... دختری با سر بادکنکی + عکس | رکنا www.rokna.ir/بخش-اخبار-10/75640-دختری-با-سر-بادکنکی-عکس‎Cached1 ژوئن 2016 ... دکترها اعتقاد داشتند که رونا بیگام، دختری که در روستایی در شمال هند به دنیا آمده بود به دلیل جمع شدن مایع در مغزش جمجمه او باد کرده بود حتی نمی‌تواند ... دختری عجیب با سر بادکنکی +تصاویر - ارج org20th.ir/دختری-عجیب-با-سر-بادکنکی-تصاویر/‎Cached3 ژوئن 2016 ... |دختری عجیب با سر بادکنکی +تصاویر از خبر ۲۰|. در جذاب و جالب و همچنین خواندنی ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ۹۰۹ بازدید. یک دختر کوچک که جمجمه‌اش به مقدار و ... دختری عجیب با سر بادکنکی +تصاویر - باشگاه خبرنگاران نوجوان https://yjcnews.ir/search/?...دختری+عجیب+با+سر+بادکنکی+%2Bتصاویر‎Cached2 روز پیش ... ساعت 24-دختری که با موهایش مجسمه می سازد! او که یک طراح مد است با اشکال مختلفی که با موهای خود بر روی سرش می سازد این روزها توانسته در شبکه ... دختری با سر بادکنکی +تصاویر - فردا نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/picnews/1464840660372983‎Cached2 ژوئن 2016 ... یک دختر که در شرایط خاصی به دنیا آمده بود که جمجمه‌اش سه برابر جمجمه عادی انسان‌ها باد کرده است؛ حالا صاحب برادر کوچکتر ... کلمات کلیدی: دختری با سر بادکنکی ، جمجمه ، ماکروسفالی ... گریم متفاوت و عجیب بهنوش طباطبایی +عکس ... دختری با سر بادکنکی + تصاویر - هموطن | پرتال خبری www.hamvatan.net/archive/21393/دختری-با-سر-بادکنکی-تصاویر/ 2 ژوئن 2016 ... دختری با سر بادکنکی + تصاویر. یک دختر که در شرایط خاصی به دنیا آمده بود که جمجمه اش سه برابر جمجمه عادی انسان ها باد کرده است؛ حالا صاحب برادر ... عکس های دختربچه هندی با سری بادکنکی | سایت بروز نیوز beroznews.com/hindi-little-girl-balloon-head/‎Cachedسایت خبری تفریحی به روز نیوز: دختری در شمال هند متولد شده که دارای جمجمه ای بسیار عجیب و سری به شکل بادکنک می باشد در ادامه عکس های دختر بچه هندی با سری ...