مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خطای دید عجیبی که ۲ میلیون نفر را به شک انداخت +عکس

خطای دید عجیبی که ۲ میلیون نفر را به شک انداخت +عکس

همیشه خطاهای دید مغز را گیج می‌کنند اما این خطای دید جدید خیلی برای مغز چالش برانگیز است.

این عکس از زمانی که در سایت ردیت بارگذاری شده است بیش از ۲٫۲ میلیون بازدید کننده داشته است.

این عکس نشان می‌دهد که دو نفر در کنار دریا همدیگر را در آغوش گرفته‌اند. اما هنگامی که به پاهای آن‌ها نگاه کنید متوجه نمی‌شوید که کدام پا برای چه کسی است.

 عکس عجیب عکس خطای دید عکس جالب خطای دید

این خطای دید با توجه به این که مردی که لباس سفید پوشیده است شلوارک دو رنگی پوشیده است که در داخل سفید و از بیرون سیاه است حل می‌شود و این تنها جواب درستی است که برای این خطای دید وجود دارد.

خطای دید عکس جالب عکس خطای دید عکس عجیب



لینک منبع :خطای دید عجیبی که ۲ میلیون نفر را به شک انداخت +عکس

Images for خطای دید عجیبی که ۲ میلیون نفر را به شک انداخت +عکس خطای دید جالبی که 2 میلیون نفر را به شک انداخت + عکس www.yjc.ir/.../خطای-دید-جالبی-که-2-میلیون-نفر-را-به-شک-انداخت-عکس‎Cached31 مه 2016 ... این خطای دید با توجه به این که مردی که لباس سفید پوشیده است شلوارک دو رنگی پوشیده است که در داخل سفید و از بیرون سیاه است حل می‌شود و این ... خطای دید عجیبی که ۲ میلیون نفر را به شک انداخت +عکس | ساتین saten.ir/109297/خطای-دید-عجیبی-که-۲-میلیون-نفر-را-به-شک-ا/‎Cached1 ژوئن 2016 ... همیشه خطاهای دید مغز را گیج می‌کنند اما این خطای دید جدید خیلی برای مغز چالش برانگیز است. این عکس از زمانی که در سایت ردیت بارگذاری شده است ... خطای دید عجیبی که ۲ میلیون نفر را به شک انداخت +عکس yjcnews.ir/search/?...خطای+دید+عجیبی+که+۲+میلیون+نفر...به+شک+انداخت+%2Bعکس‎Cached15 جولای 2017 ... ایلنا: در شرایطی که دریافتی‌های سرسام آور به یکی از حواشی این روزها تبدیل شده است، سرمربی خوشنام فوتبال ایران رقم دریافتی عجیبی به خود ... خطای دید عجیب وجالبی که 2 میلیون نفر را به شک انداخت + عکس www.niksalehi.com/.../خطای-دید-عجیب-وجالبی-که-2-میلیون-نفر-را-ب.html همیشه خطاهای دید مغز را گیج می‌کنند اما این خطای دید جدید خیلی برای مغز چالش برانگیز است. این عکس از زمانی که در سایت ردیت بارگذاری شده است بیش از 2.2 میلیون ... خطای دید جالبی که 2 میلیون نفر را به شک انداخت + عکس - پرشین وی persianv.com/.../خطای-دید-جالبی-که-2-میلیون-نفر-را-به-شک-ان.html‎Cached2 ژوئن 2016 ... سلفی طلاق ؛ تصاویری عجیب از لحظه جدایی! ... خطای دید جالبی که 2 میلیون نفر را به شک انداخت + عکس · شیک ترین و جدیدترین مدل های لباس عروس ... خطای دید عجیب وجالبی که 2 میلیون نفر را به شک انداخت + عکس - جام ... www.shahrekhabar.com/picnews/1466059740300114‎Cachedدر حالی که اخبار ضد و نقیضی درباره موضع ترامپ نسبت به طرح تحریم های جدید در کنگره آمریکا علیه ایران، روسیه و کره شمالی مطرح می شد، سخنگوی کاخ سفید گفت ... خطای دید جالبی که ۲ میلیون نفر را به شک انداخت +عکس – موبنا www.mobna.com/265554/خطای-دید-جالبی-که-۲-میلیون-نفر-را-به-شک-ا/ 3 ژوئن 2016 ... خطای دید جالبی که ۲ میلیون نفر را به شک انداخت +عکس ... موبنا – همیشه خطاهای دید مغز را گیج می‌کنند اما این خطای دید جدید خیلی برای مغز چالش ... خطای دید: 2 میلیون نفر در دیدن این تصویر دچار اشتباه شدند! - بدندید bedandid.com/2016/06/.../خطای-دید-چالش-برانگیز-با-2-میلیون-بازدید/ 19 ژوئن 2016 ... خطای دید عجیب وغریب و در عین حال جالبی که مغز حدودآ 2 میلیون نفر را به ... تر از آن است که فکر میکنید چنانچه 2 میلیون نفر را به شک انداخته است. خطای دید جالبی که 2 میلیون نفر را به شک انداخت + عکس | باشگاه ... khabarone.ir/.../خطای-دید-جالبی-که-2-میلیون-نفر-را-به-شک-انداخت-عکس 31 مه 2016 ... این خطای دید با توجه به این که مردی که لباس سفید پوشیده است شلوارک دو رنگی پوشیده است که در داخل سفید و از بیرون سیاه است حل می‌شود و این ...