مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نام و اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی سعادت آباد منتشر شد

نام و اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی سعادت آباد منتشر شد

“م.م” فوتبالیست تیم پرطرفدار پایتخت به همراه ۷ بازیگر و یک خواننده در یک پارتی شبانه مختلط سعادت آباد حضور داشته که دستگیر و با قید وثیقه آزاد شدند.

شب جمعه هفته گذشته در باغی ۴۰ هزار متری در منطقه سعادت آباد ۷ بازیگر معروف سینما به همراه یک خواننده و یک فوتبالیست تیم پرطرفدار پایتخت در یک پارتی شبانه مختلط دستگیر شده‌اند و از محلی که در آن حضور داشتند، ۸۰ بطری مشروبات الکلی کشف شده است.

همسایه ها پس از سر و صدای زیاد این میهمانی، در تماس با پلیس ۱۱۰ آنان را در جریان قرار دادند و ماموران نیز وقتی در مراجعه به این باغ خود را در برابر پارتی پر از مشروبات الکلی و مواد مخدر دیدند همه شرکت کنندگان را که بیشترشان به خاطر مصرف مشروبات الکلی و انواع مواد مخدر کوکائین، اسید و ماری جوانا در شرایط عادی ای نبودند بازداشت کردند.

همه این متهمان سرشناس با سپردن وثیقه آزاد هستند تا پس از بررسی پرونده شان از سوی بازپرس ویژه دادسرای ارشاد و صدور کیفرخواست در مجتمع ویژه ارشاد محاکمه شوند.

در بین بازیگران ۴ نفر زن و ۳ نفر مرد بوده اند و عجیب‌ اینکه ۳ زن بازیگر با همسرانشان در این پارتی شبانه حضور داشتند.

اسامی بازداشت شدگان در این پارتی بدین شرح است: “الف.ح” بازیگر مرد، “ن.خ” بازیگر زن، “ک.د” بازیگر مرد، “م.الف” بازیگر زن، “ح.ن” بازیگر مرد، “آ.ج” بازیگر زن، “س.ق” بازیگر زن، “الف.ع” خواننده و “م.م” فوتبالیست تیم مطرح پایتخت.

پارتی بازیگران پارتی مختلط فساد بازیگران همسر بازیگران



لینک منبع :نام و اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی سعادت آباد منتشر شد

Images for نام و اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی سعادت آباد منتشر شد بازیگرانی که نامشان به ماجرای پارتی شبانه باز شد +تصاویر - فردا www.fardanews.com/.../بازیگرانی-که-نامشان-به-ماجرای-پارتی-شبانه-باز-شد-تصاویر‎Cachedیکی از نام هایی که تشابه زیادی به یکی از نام های اختصاری منتشر شده داشت، سرکار خانم آرام جعفری بود ... جزئیات و اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی سعادت آباد نام و اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی سعادت آباد منتشر شد ... saten.ir/106460/نام-فوتبالیست-و-اسامی-بازیگران-دستگیر/‎Cached9 مه 2016 ... "م.م" فوتبالیست تیم پرطرفدار پایتخت به همراه ۷ بازیگر و یک خواننده در یک پارتی شبانه مختلط سعادت آباد حضور داشته که دستگیر و با قید ... نام بازیگران دستگیر شده در پارتی شبانه باغ سعادت آباد | صدای سراب sedayesaraab.ir/28774‎Cachedنام بازیگران دستگیر شده در پارتی شبانه باغ سعادت آباد ... تیم مطرح پایتخت در پارتی شبانه سعادت آباد به دادسرای ارشاد ارجاع داده شد. .... اگه اسم کامل منتشر شه خیلی بهتره مثلا ً م-ا همه فکر میکنن خانم مهناز افشار در صورتی که ایشون جزء اینا نیست ... لیست اسامی بازیگران دستگیر شده در مهمانی شبانه سعادت آباد | رکنا www.rokna.ir/.../74289-لیست-اسامی-بازیگران-دستگیر-شده-در-مهمانی-شبانه-سعادت-آباد‎Cached7 مه 2016 ... لیست اسامی بازیگران دستگیر شده در مهمانی شبانه سعادت آباد ... تیم مطرح پایتخت در پارتی شبانه سعادت آباد به دادسرای ارشاد ارجاع داده شد. انصاف نیوز | اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی شبانه سعادت آباد ... www.ensafnews.com/.../اسامی-بازیگران-دستگیر-شده-در-پارتی-شبا/‎Cached7 مه 2016 ... اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی شبانه سعادت آباد ... تیم مطرح پایتخت در پارتی شبانه ی باغی در سعادت آباد به دادسرای ارشاد ارجاع داده شد. اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی شبانه! - سیمرغ seemorgh.com/culture/culture.../300095-اسامی-بازیگران-پارتی/‎Cached8 مه 2016 ... اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی شبانه! ... فوتبالیست تیم مطرح پایتخت در پارتی شبانه ی باغی در سعادت آباد به دادسرای ارشاد ارجاع داده شد. واکنش بازیگران ایرانی به خبر دستگیری شان در پارتی سعادت آباد namnak.com/بازیگران-ایرانی.p30541‎Cachedیکی از نام هایی که تشابه زیادی به یکی از نام های اختصاری منتشر شده داشت، سرکار خانم آرام ... با دوستان و خانواده ام مهمانی می روم/گفتگو با آرام جعفری یکی از هنرمندانی که دچار حاشیه شد ... جزئیات و اسامی بازیگران دستگیر شده در پارتی سعادت آباد. 7 بازیگر دستگیر شده در پارتی شبانه چه کسانی هستند؟ - نمناک namnak.com/بازیگر-دستگیر-شده-در-پارتی.p30366‎Cachedبا انتشار خبر بازداشت هفت بازیگر سینما در پارتی شبانه از یکی از پربیننده ... رسانه ملی، تکاپویی برای کشف نام این افراد در شبکه های اجتماعی به راه افتاده است. ... اشاره می کند، یعنی چیزی که با دستگیری این بازیگران بار دیگر مخدوش شد. ... آیا کسانی که با مشروبات الکلی در پارتی سعادت آباد دستگیر شده اند، می توانند ... اسامی بازیگران زن و مرد بازداشتی در پارتی سعادت آباد تهران - ممتاز نیوز www.momtaznews.com/اسامی-بازیگران-زن-و-مرد-بازداشتی-در-پار/‎Cached8 مه 2016 ... پارتی شبانه ، فوتبالیست دستگیر شده ، بازیگران پارتی شبانه ... پارتی سعادت آباد مهناز افشار و حسام نواب صفوی به حدس نام بازیگران پارتی سعادت ... مبنی بر دستگیری تعدادی بازیگر سرشناس در یک پارتی شبانه منتشر شد.