مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ازدواج همزمان یک مرد با چهار خواهر! + عکس

ازدواج همزمان یک مرد با چهار خواهر! + عکس

جیگمی وانگچوک پادشاه بوتان با ۴ خواهر متعلق به یک خانواده متشخص بوتانی ازدواج کرد!!

در مراسم ازدواج او که فقط خانواده‌های مهم و موبدان معابد حضور داشتند، برای اولین کودک او نیز نامی تعیین شد. هم اکنون او صاحب ۱۰ فرزند است ۵ دختر و ۵ پسر.

کشور بوتان پادشاه بوتان بودایی اردواج جالب Bhutan

جیگمی خسار نامگیال وانگچوک پادشاه بوتان از سال ۲۰۰۶ میلادی است. وی متولد ۲۱ فوریهٔ ۱۹۸۰ است که در ۲۱ دسامبر سال ۲۰۰۶ به‌دلیل کناره گیری پدرش از حکومت، به پادشاهی بوتان رسید.

او تا سال ۲۰۱۱ که کیم جونگ اون او را پشت سر گذاشت، جوانترین رییس کشور جهان بود.

کشور بوتان پادشاه بوتان بودایی اردواج جالب Bhutan

پادشاهی بوتان Bhutan کشوری است در جنوب آسیا. پایتخت آن تیمفو (تیمپو) است.

بوتان به علت نداشتن موقعیت استراتژیک، همچنین کوهستانی و سخت‌گذر بودن منطقه هرگز مورد توجه استعمارگران قرار نگرفت و حکومت همواره در اختیار پادشاهان محلی بوده‌است. در قرن ۱۷ به علت هم‌جواری بوتان با منطقهٔ تبت و شهر لهاسا مرکز بوداییان، بوتان به تدریج تحت تاثیر افکار بودایی قرار گرفت، و در این کشور حکومت بودایی شکل گرفت.

بوتان حکومت مذهبی بودایی دارد و معابد بوداییان از اماکن مرکز قدرت سیاسی محسوب میشود.

کشور بوتان پادشاه بوتان بودایی اردواج جالب Bhutan

بوتان در ارتفاعات هیمالیا و در بین کشورهای چین و هند, و در شرق نپال قرار دارد. میزان بارندگی در این کشور بیش از ۳۰۰ سانتی متر در سال میباشد، و درجه حرارت آن به ۲۷ درجه سانتی گراد در جنگلهای جنوبی می‌رسد. کوههای هیمالیا بیشتر کشور را در بر میگیرد.دره‌های مرکز بوتان فراخ و حاصلخیز است.جلگه باریک دورارز که جنگلی نیمه استوایی است، در امتداد مرز هند جای دارد.

Bhutan اردواج جالب بودایی پادشاه بوتان کشور بوتان



لینک منبع :ازدواج همزمان یک مرد با چهار خواهر! + عکس

Images for ازدواج همزمان یک مرد با چهار خواهر! + عکس ازدواج جالب و همزمان یک مرد با چهار خواهر! +عکس - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_19038.html‎Cached Similarجیگمی وانگچوک- پادشاه بوتان- در سال 1988 با 4 خواهر متعلق به یک خانواده متشخص بوتانی ازدواج کرد!! در مراسم ازدواج او که فقط خانواده‌های مهم و موبدان معابد حضور ... ازدواج یک مرد با چهار خواهر! + عکس - نمناک namnak.com/ازدواج-با-4-خواهر.p27878‎Cachedازدواج و ازدواج با چند نفر و ازدواج یک مرد با چند نفر و ازدواج پادشاهان و ازدواج پادشاه بوتان با 4 خواهر را در نمناک مشاهده نمایید. ازدواج همزمان یک مرد با چهار خواهر! + عکس | ساتین saten.ir/100947/ازدواج-همزمان-مرد-با-چهار-خواهر-عکس/‎Cached2 مارس 2016 ... جیگمی وانگچوک پادشاه بوتان با ۴ خواهر متعلق به یک خانواده متشخص بوتانی ازدواج کرد!! در مراسم ازدواج او که فقط خانواده‌های مهم و موبدان معابد حضور ... ازدواج همزمان یک مرد با چهار خواهر! + عکس - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?q=ازدواج+همزمان+یک+مرد+با+چهار+خواهر%21...عکس‎Cached10 جولای 2017 ... ازدواج همزمان این مرد با دوخواهر و خاله آنها (عکس) این مرد با این همه فرزند و سه همسر تعجب همگان را برانگیخته و خود را مشهور کرده به گزارش ایران ناز ازدواج ... عروسی جالب و همزمان یک مرد با چهار خواهر+عکس - اخبار بورس - رادیو سهام radiosaham.ir/75672/ 5 مارس 2016 ... عروسی با چهار خواهر! جیگمی وانگچوک- پادشاه بوتان- در سال ۱۹۸۸ با ۴ خواهر متعلق به یک خانواده متشخص بوتانی ازدواج کرد! در مراسم ازدواج او که فقط ... عروسی همزمان یک مرد با چهار خواهر!+عکس - آکاایران www.akairan.com/fun/visua/news20163222161839910.html 22 مارس 2016 ... عروسی با چهار خواهر! جیگمی وانگچوک- پادشاه بوتان- در سال 1988 با 4 خواهر متعلق به یک خانواده متشخص بوتانی ازدواج کرد! در مراسم ازدواج او که فقط ... عروسی جالب و همزمان یک مرد با چهار خواهر! - تیتر امروز www.titreemroz.ir/fa/news/.../عروسی-جالب-و-همزمان-یک-مرد-با-چهار-خواهر 2 مارس 2016 ... جیگمی وانگچوک- پادشاه بوتان- در سال 1988 با 4 خواهر متعلق به یک خانواده متشخص بوتانی ازدواج کرد! عروسی جالب و همزمان یک مرد با چهار خواهر | مجله خبری دابی news.dabi.ir/Default.aspx?Type=News&id=54554&idG=18 2 مارس 2016 ... جیگمی وانگچوک- پادشاه بوتان- در سال 1988 با 4 خواهر متعلق به یک خانواده متشخص بوتانیازدواجکرد! در مراسمازدواجاو که فقط خانواده‌های مهم و موبدان. ازدواج همزمان یک مرد با 4 زن - YouTube ► 0:22https://www.youtube.com/watch?v=goASfPtivYw Jun 14, 2011 - 22 sec - Uploaded by Matin148 Your browser does not currently recognize any of the video formats available. Click here to visit ...