مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تصاویر زیبا از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge “مدل جدید گلکسی S7 اج”

تصاویر زیبا از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge “مدل جدید گلکسی S7 اج”

 اخبارتکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی ,سامسونگ

سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که گلکسی S7 اج را در رنگ آبی راهی بازار می‌کند. همان رنگی که قبلا در انحصار گلکسی نوت ۷ بود. امروز این مدل جدید گلکسی S7 اج معرفی شد و کاربران را مجذوب خودش کرد.

گوشی گلکسی S7 اج آبی رنگ از چند روز دیگر به شکل کاملا رسمی راهی بازار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این مدل جذاب پرچم‌دار سامسونگ را خریداری کنند. در حال حاضر عرضه‌ی این تلفن همراه هوشمند در کشور‌های آسیایی تایید شده و به احتمال زیاد باید شاهد عرضه‌ی آن در منطقه‌ های دیگر هم باشیم؛ البته سامسونگ درباره‌ی این موضوع چیزی نگفته است.

 

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge را مشاهده کنید:

 اخبارتکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی ,سامسونگ

 اخبارتکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی ,سامسونگ

 اخبارتکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی ,سامسونگ

“گوشی گلکسی S7 اج” از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Super AMOLED با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌کند. این تلفن همراه هوشمند در برخی کشورها با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و در کشورهای دیگر هم با تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ راهی بازار شده است. ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روی آن دیده می‌شود. البته پرچم‌دار سامسونگ از کارت حافظه‌ هم پشتیبانی می‌کند. باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن هم برای یک روز کاری نیاز کاربران را برطرف می‌کند. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آن هم یکی از بهترین تجربه‌های عکاسی موبایل را در اختیار کاربران می‌دهد.

 

اخبار  تکنولوژی –  دیجی کالا



لینک منبع :تصاویر زیبا از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge “مدل جدید گلکسی S7 اج”

Images for تصاویر زیبا از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge “مدل جدید گلکسی S7 اج” تصاویر زیبا از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge "مدل جدید گلکسی S7 اج ... https://baelm.net/تصاویر-زیبا-از-مدل-آبی-رنگ-galaxy-s7-edge-مدل-جدید-گ/‎Cachedسامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که گلکسی S7 اج را در رنگ آبی راهی بازار می‌کند. همان رنگی که قبلا در انحصار گلکسی نوت ۷ بود. امروز این مدل جدید گلکسی S7 اج ... گوشی گلکسی S7 اج آبی رنگ،تصاویر منتشر شده از مدل آبی رنگ ... https://baelm.net/.../گوشی-گلکسی-s7-اج-آبی-رنگ،تصاویر-منتشر-شد/‎Cachedتصاویر زیبا از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge “مدل جدید گلکسی S7 اج”. توسط : بینامدر: گوشی سامسونگبدون دیدگاه. تصاویر زیبا از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge ... عکسهای مدل جدید گلکسی S7 اج - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/151882/photos-model-galaxy-s7-edge/‎Cachedعکسهای مدل جدید گلکسی S7 اج - گوشی گلکسی S7 اج آبی رنگ از چند روز دیگر ... در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge را مشاهده کنید:. مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید - وب نگین | دمادم https://damadam.ir/news/مدل-جدید-گلکسی-S7-اج-را-ببینید/4084283 امروز این مدل جدید گلکسی S7 اج معرفی شد و کاربران را مجذوب خودش کرد. ... در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge را مشاهده کنید:. مدل جدید گلکسی S7 اج + عکس - تکناز www.taknaz.net/مدل-جدید-گلکسی-s7-اج-عکس.html‎Cachedآشنایی با مدل جدید گلکسی S7 اج عکس با مدل جدید و زیبای گلکسی به نام ... در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge را مشاهده کنید:. مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید +عکس | سامسونگ مدتی پیش اعلام www.ghatreh.com/news/nn34349876/مدل-جدید-گلکسی-ببینید-عکس 29 ا کتبر 2016 ... شگفتی ها و زیبایی های قطب شمال را ببینید (فیلم) · روی آنتن شبکه ... امروز این مدل جدید گلکسی S7 اج معرفی شد و کاربران را مجذوب خودش کرد. ... در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge را مشاهده کنید: مدل جدید گلکسی S7 اج را ببینید | سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد - قطره www.ghatreh.com/news/nn34359594/مدل-جدید-گلکسی-ببینید 30 ا کتبر 2016 ... امروز این مدل جدید گلکسی S7 اج معرفی شد و کاربران را مجذوب خودش کرد. - گوشی گلکسی ... در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge را مشاهده کنید: کلید واژه ها: ... عکس/نمایی زیبا از جزیره آگوشیما در ژاپن ... عکسهای مدل جدید گلکسی S7 اج - ایران استایل https://www.irstyle.net/عکسهای-مدل-جدید-گلکسی-s7-اج/‎Cachedامروز این مدل جدید گلکسی S7 اج معرفی شد و کاربران را مجذوب خودش کرد. ... در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge را مشاهده کنید:. عکسهای مدل جدید گلکسی S7 اج -آکا - آکاایران www.akairan.com/elmi/scientific-news/news2016102918151143584.html 29 ا کتبر 2016 ... گوشی گلکسی S7 اج آبی رنگ از چند روز دیگر به شکل کاملا رسمی راهی ... در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از مدل آبی رنگ Galaxy S7 Edge را ...