مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خوش شانس هایی که زنده ماندند! + تصاویر

خوش شانس هایی که زنده ماندند! + تصاویر

گاهی طبیعت سخت‌ترین و عجیب‌ترین بلاها را می‌تواند برای مردم ایجاد کند و جان خیلی‌ها را بگرد، اما در این میان هستند کسانی‌که جان سالم به در بردند!

در این موضوع شکی نیست که طبیعت علاوه بر اینکه می‌تواند بهترین دوست آدمی باشد، می‌تواند بدترین دشنمش هم باشد، مخصوصا زمانی که عصبی هم باشد و باعث به وجود آمدن حوادثی در سراسر جهان شود!

بعضی از این خوش‌شانسی‌ها به زمانی مربوط می‌شود که آدم‌ها مورد حمله وحشیانه برخی از خطرناک‌ترین حیوانات کره زمین مانند کوسه‌ها و گاوهای خشمگین قرار می‌گیرند و بر اساس قوانینی که در طبیعت وجود دارد، باید زندگی‌شان به پایان می‌رسید اما این‌طور نبوده است.

دیگر داستان‌های جذاب به افرادی مربوط می شود که در جریان حوادث خطرناک طبیعت بوده‌اند، شرایطی مانند برف‌ و سرمای سخت، طوفان و … که البته در میان هستند کسانی‌که زنده ماندند.

در این‌جا با برخی از این خوش‌شانس‌ها آشنا می‌شوید، همان‌هایی که خشم طبیعت آن‌ها را از بین نبرده و به زندگی ادامه داده‌اند.

گاو بازی شکار تمساح خوش شانس خرس قطبی حوادث واقعی

خولیو آپاریسیو

سال ۲۰۱۰ در جریان یک نمایش گاوبازی با گاو بسیار خشمگینی روبرو شد و تا بتواند خودش را جابه جا و جای پایش را روی زمین محکم کند، گاو با شاخش به او ضربه‌ای زد که تصویری دلخراش ثبت شد. شاخ از زیر گلو وارد و بعد از سوراخ کردن فک پایینی از دهانش خارج شده بود. با این‌حال او زنده ماند و ۱۰ هفته بعد به میادین گاوبازی برگشت.

کالبی کومبس

در سال ۱۹۹۲ کالبی کومبس وقتی به خودش آمد، متوجه شد زیر بهمن بزرگی دفن شده است! او در سال ۱۹۹۲ وقتی از کوهی در آلاسکا بالا می‌رفته، زیر بهمن می‌رو و در این حادثه با شانه، مچ پا و دو مهره گردن شکسته بعد از ۶ روز خودش را به کمپ اصلی رساند و هرگز دست از صعود کردن به کوه‌ها برنداشت.

گاو بازی شکار تمساح خوش شانس خرس قطبی حوادث واقعی

تامی اولدهام

تامی در یک قایق بود که درگیر طوفان شد و بعد از واژگون شدن قایقش در دریا بیهوش شد، او بعد از ۴۱ روز به طرز معجزه آسایی زنده پیدا شد.

گاو بازی شکار تمساح خوش شانس خرس قطبی حوادث واقعی

بیتنی همیلتون

بیتنی به موج‌سواری علاقه زیادی داشت، در سال ۲۰۳ در حالی‌که تنها ۱۳ سال داشت، در یکی از گشت و گذارهایش در دریا توسط یک کوسه مورد حمله قرار می‌گیرد و کوسه هم دست چپ او را به طور کامل قطع می کند. با این حال بیتنی دست از رویایش نمی‌کشد و همچنان با یک دست به موج سواری ادامه می‌دهد.

گاو بازی شکار تمساح خوش شانس خرس قطبی حوادث واقعی

کیسون استول

کیسون که حتی یک سال هم نداشت، از گردبادی در سال ۲۰۰۸ جان سالم به در می‌برد. او را بعد از گردباد در میان گل و لای پیدا کردند که تنها چند خراش کوچک برداشته باشد، اما او در این حادثه مادرش را از دست داد.

گاو بازی شکار تمساح خوش شانس خرس قطبی حوادث واقعی

جیمز مارو

در حالی که جیمز در آب‌های فلوریدا غواصی می‌کرد، تمساحی به طرفش می‌آید و برای بیش از نیم دقیقه او را در هم می‌کوبد! دندان تمساح در این حادثه علاوه بر پاره کردن سینه‌اش یکی از ریه‌هایش را هم سوراخ کرده بود.

گاو بازی شکار تمساح خوش شانس خرس قطبی حوادث واقعی

کوتو شاو

کوتو برای سفر شکار بیرون رفته بود که توسط یک خرس قطبی به طرز وحشیانه مورد حمله قرار گرفت، چنگال‌‌های خرس تا گردن او رسیده بودند، اما کوتو همچنان زنده ماند و تقریبا ۳۰۰ بخیه روی پوست سرش خورد!

گاو بازی شکار تمساح خوش شانس خرس قطبی حوادث واقعی

منبع : مجله مهرشراره داودی

حوادث واقعی خرس قطبی خوش شانس شکار تمساح گاو بازی



لینک منبع :خوش شانس هایی که زنده ماندند! + تصاویر

خوش‌شانس‌هایی که نَمُردند! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr ... www.mehrnews.com/news/.../خوش-شانس-هایی-که-ن-م-ردند‎Cached Similar26 ژانویه 2016 ... مجله مهر- شراره داودی:در این موضوع شکی نیست که طبیعت علاوه بر اینکه می‌تواند بهترین دوست آدمی ... که البته در میان هستند کسانی‌که زنده ماندند. باور میکنید این آدم های خوش شانس زنده باشن! + تصاویر - نمناک namnak.com/آدم-های-خوش-شانس.p26100‎Cachedکه البته در میان هستند کسانی که زنده ماندند. در این جا با برخی از این خوش شانس ها آشنا می شوید، همان هایی که خشم طبیعت آن ها را از بین نبرده و به زندگی ادامه داده اند. خوش شانس هایی که زنده ماندند! + تصاویر - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?q=خوش+شانس+هایی+که+زنده+ماندند%21...تصاویر‎Cachedبه گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، در تصاویر زیر می‌توانید آخرین کرگدن سفیدی را که در جهان زنده است ببینید. دولت سودان برای زنده نگه ... ۲۰ آدم خوش شانسی که جان سالم به در بردند تصاویر - onvansho onvansho.ir/.../۲۰-آدم-خوش-شانسی-که-جان-سالم-به-در-بردند-%20تصاویر.html 20 آدم خوش شانسی که از حادثه رانندگی جان سالم به در بردند تصاویر شاید شما به . تصاویر انیمیشن ... خوش شانس هایی که زنده ماندند تصاویر ساتین. کسانی‌که جان سالم ... [PDF] خوش شانس هایی که هنوز زنده اند! +تصاویر -آکا - آکاایران www.akairan.com/foto-aka/pdf/.../news20165623153653280.pdf‎Cachedﮐﻪ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﺎﻧﺪﻧﺪ. ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺟﺎ ﺑﺎ ﺑﺮﺧﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺧﻮﺵ ﺷﺎﻧﺲ ﻫﺎ ﺁﺷﻨﺎ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﺪ، ﻫﻤﺎﻥ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﺸﻢ ﻃﺒﯿﻌﺖ ﺁﻥ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﻧﺒﺮﺩﻩ ﻭ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ. ﺧﻮﻟﯿﻮ ﺁﭘﺎﺭﯾﺴﯿﻮ. ﺳﺎﻝ ۲۰۱۰ ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﯾﮏ ... کلیپ خنده دار از خوش شانس ترین آدمها به روایت تصویر :)) - آپارات ► 3:38www.aparat.com/v/kT3uC/کلیپ_خنده_دار_از_خوش_شانس_ترین_آدمها_به_روایت Jan 27, 2017 - 4 min SiSi girl دنبال کنید دنبال میکنم:) حتما ببینید کلیپی جذاب و باحال از انسانهایی که تا مرگ پیش رفتند اما زنده ماندند نبیند از دستتون رفته:)) لایک ... خوش شانس هایی که نَمُردند! +عکس | گاهی طبیعت سخت ترین - قطره www.ghatreh.com/news/.../خوش-شانس-هایی-نَمُردند-عکس‎Cached26 ژانویه 2016 ... بعضی از این خوش شانسی ها به زمانی مربوط می شود که آدم ها مورد حمله ... مانند برف و سرمای سخت، طوفان و & که البته در میان هستند کسانی که زنده ماندند. 10 انسان خوش شانسی که پس از اصابت گلوله به سرشان باز هم زنده ماندند ... rooziato.com/139559818/زنده-ماندن-بعد-از-اصابت-گلوله-به-سر/‎Cachedوقتی که در فیلم یا سریالی یکی از شخصیت ها از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار می گیرد شما دیگر از خود نمی پرسید که وی مرده است یا نه. سر مهم ترین ارگان بدن ... Isabel Allende: آیزابل آلنده قصه اشتیاق می گوید | TED Talk | TED.com ► 18:00https://www.ted.com/talks/isabel_allende_tells_tales_of_passion/transcript?language=fa Jan 2, 2008 - 18 min مانند لباس هایی که من همیشه می پوشیدم نبود، اما با شکل آدمک کارخانه میچایل که من انتظارش را ... آن هم خوش شانسی من بود ، چرا که در بسیاری از تصاویر شبکه ... برچسب ها - زنده ام - باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc.ir/fa/tag/18/زنده%20ام 15 00 پخش زنده والیبال 16 00 اذان مغرب 17. ... پژواک ندای حضرت زینب (س) در ساری + تصاویر. ام السادات رخشنده مسئول ... هایی که خوش شانس بودند و زنده ماندند نیز عاج.