مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

پیراهن موش کور مکزیک “ال‌ چاپو” ۲ برادر ایرانی را ثروتمند کرد!

پیراهن موش کور مکزیک “ال‌ چاپو” ۲ برادر ایرانی را ثروتمند کرد!

چند روز پس از دستگیری موش کور مکزیک در مخفیگاهش، شرکت تولیدکننده پیراهن‌های رنگی او به خاطر استقبال جوانان از پیراهن‌های شبیه پیراهن ال‌چاپو با کمبود جنس روبه‌رو شد.

پلیس مکزیک که برای دستگیری «خواکین گازمن» معروف به اِل چاپو تلاش زیادی کرده بود، تصاویری از عملیات دستگیری این سرکرده کارتل بزرگ مکزیک را به طور گسترده‌ای در جهان منتشر کرد.

راز میلیونر شدن راز پولدار شدن خواکین گازمن بیوگرافی شون پن Joaquin Guzman

بلافاصله پس از این فیلم، چند تصویر متفاوت از «ال‌چاپو» در ملاقات با «شون‌پن» ستاره هالیوودی و مصاحبه‌ای اختصاصی با او پخش شد. در این تصاویر، «ال‌چاپو» دو پیراهن مردانه رنگی و طرحدار از یک برند معروف به تن داشت که این پیراهن‌ها مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت و در اروپا، آمریکا و آسیا مردان بسیاری به خرید این نوع پیراهن‌ها روی آوردند.

انتشار این تصاویر سبب شد ال‌چاپو ناخواسته برای تولیدکننده پیراهن‌هایش تبلیغ کند و آنها را با فروش میلیونی روبه‌رو سازد.

این برند آمریکایی که در اختیار دو برادر ایرانی است با استقبال گسترده مردمی روبه‌رو شده و این دو پیراهن را با عنوان «لباس‌های پرطرفدار» در سایت خود معرفی و قیمت آن را ۱۲۸ دلار اعلام کرده‌اند.

برادران تولیدکننده با چنین پیراهن‌هایی شهرتی جهانی پیدا کرده‌اند و در مصاحبه‌ای از تمام‌شدن این پیراهن در انبارهایشان خبر داده‌اند.

آنها گفته‌اند: «روزی که این فیلم‌ها از ال‌چاپو پخش شد حتی خودمان هم از دیدن پیراهن‌هایمان به تن او متعجب شدیم و از همان زمان درخواست‌ها شروع شد. شاید باور نکنید تلفن‌هایمان یک لحظه از زنگ زدن باز نمی‌ماند و با تماس بسیار مشتریان، سایتمان دو بار از کار افتاده است. در حال حاضر همه لباس‌ها فروخته شده و متقاضیان باید چند ماه صبر کنند.»

Joaquin Guzman بیوگرافی شون پن خواکین گازمن راز پولدار شدن راز میلیونر شدن



لینک منبع :پیراهن موش کور مکزیک “ال‌ چاپو” ۲ برادر ایرانی را ثروتمند کرد!

Images for پیراهن موش کور مکزیک “ال‌ چاپو” ۲ برادر ایرانی را ثروتمند کرد! پیراهن ال‌چاپو 2 برادر ایرانی را ثروتمند کرد! - ایسنا www.isna.ir/news/.../پیراهن-ال-چاپو-2-برادر-ایرانی-را-ثروتمند-کرد‎Cached16 ژانویه 2016 ... چند روز پس از دستگیری موش کور مکزیک در مخفیگاهش، شرکت تولیدکننده پیراهن‌های رنگی او به خاطر استقبال جوانان از پیراهن‌های شبیه پیراهن ... پیراهن موش کور مکزیک "ال چاپو" ۲ برادر ایرانی را ثروتمند کرد! - آکاایران www.akairan.com/fun/tanz/news20162321185885362.html‎Cached3 فوریه 2016 ... چند روز پس از دستگیری موش کور مکزیک در مخفیگاهش، شرکت تولیدکننده پیراهن های رنگی او به خاطر استقبال جوانان از پیراهن های شبیه پیراهن ال ... پیراهن ال چاپو ۲ برادر ایرانی را ثروتمند کرد - ایرانیان انگلستان iranianuk.com/.../پیراهن-ال-چاپو-۲-برادر-ایرانی-را-ثروتمند-کرد‎Cached16 ژانویه 2016 ... به خاطر هجوم جوانان برای خرید، پیراهن ال چاپو که ۲ جوان ایرانی تولید کننده این ... گروه شوک: چند روز پس از دستگیری موش کور مکزیک در مخفیگاهش، ... پیراهن موش کور مکزیک ال چاپو ۲ برادر ایرانی را ثروتمند کرد - پاندا رسا www.pandarasa.ir/Tags?...پیراهن+موش+کور+مکزیک...۲+برادر+ایرانی...ثروتمند+کرد ن,قصه موش کور,قصه موش برای......, قصه موش کور, قصه موش برای کودکانnhsjhk, nhsjhkihd ;,n;hki, rwi ihd ;,n;hki, rwi fvhd ;,n;hk, nhsjhk fvhd ;,n;hk, rwi l قصه ی کودکانه ... پیراهن موش کور مکزیک “ال‌ چاپو” ۲ برادر ایرانی را ثروتمند کرد! yjcnews.ir/search/?...پیراهن+موش+کور+مکزیک...۲+برادر+ایرانی...ثروتمند+کرد%21‎Cached17 جولای 2017 ... پیراهن موش کور مکزیک “ال‌ چاپو” ۲ برادر ... شجاعی با پانیونیوس تمدید کرد/ حاج‌صفی با پیراهن تیم یونانی عکس گرفت. پیراهن ال چاپو دو برادر ایرانی را ثروتمند کرد - زیباکده https://www.zibakade.com/.../پیراهن-ال-چاپو-دو-برادر-ایرانی-را-ثروتمند-کرد-TP22218/‎Cached16 ژانویه 2016 ... پیراهن ال چاپو دو برادر ایرانی را ثروتمند کرد. چند روز پس از دستگیری موش کور مکزیک در مخفیگاهش، شرکت تولیدکننده پیراهن‌های رنگی او به ... پیراهن ال چاپو 2 برادر ایرانی را ثروتمند کرد! | چند روز - قطره www.ghatreh.com/news/.../پیراهن-چاپو-برادر-ایرانی-ثروتمند-کرد 16 ژانویه 2016 ... چند روز پس از دستگیری موش کور مکزیک در مخفیگاهش، شرکت تولیدکننده پیراهن های رنگی او به خاطر استقبال جوانان از Ù. پیراهن ال‌ چاپو 2 برادر ایرانی را ثروتمند کرد! - شما نیوز login.rg2.ir/.../پیراهن-ال‌-چاپو-2-برادر-ایرانی-را-ثروتمند-کرد!‎Cached17 ژانویه 2016 ... روزنامه ایران: چند روز پس از دستگیری موش کور مکزیک در مخفیگاهش، شرکت تولیدکننده پیراهن‌های رنگی او به خاطر استقبال جوانان از پیراهن‌های ... پیراهن ال‌چاپو 2 برادر ایرانی را ثروتمند کرد +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/523146/‎Cached16 ژانویه 2016 ... چند روز پس از دستگیری موش کور مکزیک در مخفیگاهش، شرکت تولیدکننده پیراهن‌های رنگی او به خاطر استقبال جوانان از پیراهن‌های شبیه پیراهن ...