مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

“سالاد میوه” | طرز تهیه سالاد با انواع میوه “طالبی ، انگور ، پاپایا و کیوی” | انواع سالاد

“سالاد میوه” | طرز تهیه سالاد با انواع میوه “طالبی ، انگور ، پاپایا و کیوی” | انواع سالاد

آموزش و طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی

درست کردن سالاد طالبی و کیوی,طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی

یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از یک وعده غذای سنگین سرو می شود. استفاده از گرمک به جای طالبی نیز در این “سالاد طالبی و کیوی” می تواند دلچسب باشد.

 

مواد لازم برای سالاد طالبی و کیوی :

 طالبی کوچک 1/2 
 کیوی  2 عدد
انگور سفید بی دانه  125 گرم 
 پاپایا دو نیم شده 1 عدد 
آب پرتقال 3 قاشق غذاخوری
نعناع خرد شده 1 قاشق غذاخوری
برگ ریز نعناع ترش جهت تزیین مقداری
انگور ترش فرنگی جهت تزیین مقداری

 

طرز تهیه سالاد طالبی و کیوی :

تخم های طالبی را بیرون آورده و دور بریزید، آن را به 4 قسمت تقسیم نمایید. هر برش را پوست نموده و به شکل مکعبی خرد نمایید و داخل یک کاسه بریزید.

 

کیوی را پوست نمایید و آن را به حلقه های نازک برش بزنید. سپس آن را همراه حبه های انگور سفید به مواد کاسه اضافه نمایید.

 

هسته های پاپایا را درآورید و آن را پوست نموده، گوشت میوه را به شکل اریب و کلفت خرد نمایید و به میوه های داخل کاسه بیافزایید.

 

آب پرتقال را با نعناع خرد شده مخلوط نمایید و روی میوه ها بریزید. بگذارید سالاد حدود یک ساعت کنار بماند. در این فاصله، چندبار آن را هم بزنید.

 

تکه های میوه را با قاشق بین ظروف شیشه ای نیمه گود تقسیم نمایید و آب میوه سالاد را مانند سس، روی آن ها بریزید. سپس با استفاده از برگ نعناع یا انگور فرنگی هر ظرف را تزیین نمایید.

 

توصیه سرآشپز جهت تهیه سالاد طالبی و کیوی :

بادر نجبویه از تیره گیاهانی می باشد که عطر لیمو دارند. گیاهانی با برگ های سوزنی کرک دار که به نام نوعی لیمو معروف هستند. از گیاه شاه پسند هم می توان به جای آن استفاده نمود. این گیاه که دارای برگ های بلند باریک است نیز طعمی شبیه طعم لیمو دارد.

 

منبع : avayesalamati.com



لینک منبع :“سالاد میوه” | طرز تهیه سالاد با انواع میوه “طالبی ، انگور ، پاپایا و کیوی” | انواع سالاد

Images for “سالاد میوه” | طرز تهیه سالاد با انواع میوه “طالبی ، انگور ، پاپایا و کیوی” | انواع سالاد طرز تهیه سالاد میوه / طرز تهیه انواع سالاد میوه با سس های خوشمزه - ساعت 24 www.saat24.com/news/256859/‎Cached24 آوریل 2017 ... طرز تهیه سالاد میوه / طرز تهیه انواع سالاد میوه با سس های خوشمزه / سالاد میوه / طرز تهیه سالاد میوه با آبمیوه / بهترین ترکیب برای سالاد میوه چه ... سالاد میوه | طرز تهیه سالاد میوه با خامه کاراملی - نمناک namnak.com/سالاد-میوه.p17808‎Cached Rating: 4 - 10 reviews - 30 min سالاد میوه و سالاد میوه با خامه و سالاد میوه خوشمزه و تهیه سالاد میوه و درست کردن سالاد میوه را در نمناک بیاموزید. ... میوه ، سالاد میوه با خامه. سالاد میوه را می توانید با هر سس یا کرمی که دوست دارید میل کنید. ... دستور تهیه انواع دسر های مدرن · سالاد میوه ژاپنی ... 10 ترفند برای تهیه بهترین سالاد میوه - سپیکام فروشگاه اینترنتی sepicom.com/Post/19‎Cached Similarاحتمالا بنظر میرسد که درست کردن سالاد میوه چیزی جزء ریختن میوه های خرد شده به ... با چندین ترفند ساده با میوه های خرده شده یک سالاد فوق العاده جذاب و چشم نواز تهیه کنید. ... العاده است که طراوت خاصی به میوه هایی مانند هندوانه، انواع توت ها و مرکبات می دهد. سالاد میوه، سالاد میوه با سس کارامل - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/salad/120804070723.html‎Cached Similarدر این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد سالاد میوه، سالاد میوه با سس کارامل ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته انواع سالاد از سایت آشپزی ... سالاد میوه تابستانی طرز تهیه با تصاویر مرحله ای https://parnianmedia.com/.../سالاد-میوه-تابستانی-طرز-تهیه-با-تصاویر-مرحله-ای/‎Cachedسالاد میوه تنوع زیادی دارد و می تون انواع میوه ها را ترکیب کرد و سالادهای خوش رنگ و خوش طعمی تهیه نمود اما ترکیب میوه ها مهم است و باید با هم همخوانی داشته باشند تا یک ... سالاد میوه با سس مخصوص - طرز تهیه کباب کوبیده عالی با نکات و فوت ... https://parnianmedia.com/page/.../سالاد-میوه-با-سس-مخصوص/‎Cached[ دسته بندی : انواع متنوع سالاد و سس های مخصوص ]. سالاد میوه از خوشمزه ترین و سالم ترین وعده های غذایی است . سالاد میوه را به عنوان پیش غذا یا دسر می توان سرو کرد و ... طرز تهیه سالاد میوه با انواع میوه های فصل - آرگا arga-mag.com/50807/طرز-تهیه-سالاد-میوه‎Cached21 مارس 2016 ... سالاد میوه از انواع سالاد هایی است که با ترکیبی از میوه ها تهیه می شود و شما می توانید این نوع سالاد ها را با ژله و سس و … مزه دار کنید. در ادامه این مطلب ... طرز تهیه سالاد میوه خوشمزه + عکس و آموزش تهیه سالاد میوه - شهر مطلب shahrematlab.com/طرز-تهیه-سالاد-میوه/‎Cachedطرز تهیه سالاد میوه سالاد میوه تابستانی طرز تهیه سس سالاد میوه طرز تهیه سالاد میوه با خامه طرز تهیه سالاد میوه با ژله سالاد میوه بهاری طرز تهیه سالاد میوه. سالاد طالبی و کیوی - آوای سلامتی www.avayesalamati.com/Cooking/سالاد-طالبی-و-کیوی‎Cachedطرز تهیه سالاد طالبی و کیوی. یک سالاد میوه نیرو بخش که معمولا بعد از یک وعده غذای سنگین سرو می شود . استفاده از گرمک به جای طالبی نیز در این سالاد طالبی و ...