مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بیماری پوستی | علت بیماری پوستی “آلوپسی آره آتا” علی کریمی “ریزش سکه ای مو”

بیماری پوستی | علت بیماری پوستی “آلوپسی آره آتا” علی کریمی “ریزش سکه ای مو”

ماجرای بیماری علی کریمی چیست؟

alikarimi-m-photokade-1

علی کریمی قبل از برگزاری آخرین هفته لیگ برتر، بارها به حمایت از پرسپولیس تیم محبوبش پرداخت. او در تمرین این تیم هم آفتابی شد و صحبت هایی در حمایت از پرسپولیس به زبان آورد.

فارغ از حمایت او و همینطور صحبت هایش، تصاویر منتشر شده از کریمی در تمرین پرسپولیس نشان می دهد او با مشکل تازه ای روبرو شده است. این تصاویر به خوبی گویای آن است که بخشی از ریش های علی کریمی ریخته است. اما چه مشکلی برای جادوگر پیش آمده است؟

the_latest_skin_diseases_ali_karimi

کریمی با مشکلی به نام “ریزش سکه ای مو” با “آلوپسی آره آتا” روبرو شده است. این بیماری اغلب با ریز موی سر مواجه است ولی می تواند در سایر قسمت های بدن مانند سر، ابرو، ریش، سبیل، مژه و … هم دیده شود.

به گفته پزشک ها، این بیماری جزو بیماری های ناشناخته است و هنوز کسی دلیلش را نمی داند. آلوپسی علل متفاوتی مانند هورمونی، خودایمنی، عوارض داروها، کم خونی و دیگر عوامل دارد. رشد مجدد موها در 34 تا 50 درصد موارد و حتی گاهی تا 80 درصد موارد، تا یک سال بعد از شروع بیماری، اتفاق می افتد و به همین دلیل علی کریمی هم باید مدتی منتظر بماند تا این مشکلش حل شود.



لینک منبع :بیماری پوستی | علت بیماری پوستی “آلوپسی آره آتا” علی کریمی “ریزش سکه ای مو”

Images for بیماری پوستی | علت بیماری پوستی “آلوپسی آره آتا” علی کریمی “ریزش سکه ای مو” علی کریمی به بیماری آلوپسی آره آتا مبتلا شده؟ - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/537180/sport/premiere-league‎Cached16 مه 2016 ... آخرین تصاویر علی کریمی گویای این است که او با مشکل ریزش سکه ای مو روبرو شده است. علی کریمی به بیماری "آلوپسی آره آتا" مبتلا شده؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/.../علی-کریمی-به-بیماری-آلوپسی-آره-آتا-مبتلا-شده‎Cachedآخرین تصاویر علی کریمی گویای این است که او با مشکل ریزش سکه ای مو روبرو شده است. ... علی کریمی به بیماری "آلوپسی آره آتا" مبتلا شده؟ .... یه سری داروی زد استرس تجویز کرد و چند تا آمپول کورتون زیر پوستی تزریق کرد بعد سه ماه درست شد. علی کریمی | بیماری آلوپسی آره آتا “علی کریمی” صحت دارد؟ - نمناک namnak.com/بیماری-علی-کریمی.p30760‎Cachedآخرین تصاویر “علی کریمی” گویای این است که او با بیماری آلوپسی آره آتا یاهمان ... کریمی با مشکلی به نام «ریزش سکه ای مو» با «آلوپسی آره آتا» روبرو شده است. عکس بیماری علی کریمی،بیماری آلوپسی آره آتا • همراه با علم https://baelm.net/.../عکس-بیماری-علی-کریمی،بیماری-آلوپسی-آر/‎Cachedبیماری پوستی | علت بیماری پوستی “آلوپسی آره آتا” علی کریمی “ریزش سکه ای مو” ماجرای بیماری علی کریمی چیست؟ علی کریمی قبل از برگزاری آخرین هفته لیگ ... «آلوپسی آره آتا»؛ بیماری علی کریمی(+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../آلوپسی-آره-آتا-بیماری-علی-کریمی-عکس‎Cached16 مه 2016 ... کریمی با مشکلی به نام «ریزش سکه ای مو» با «آلوپسی آره آتا» روبرو شده است. این بیماری اغلب با ریز موی سر مواجه است ولی می تواند در سایر قسمت ... علی کریمی به بیماری آلوپسی آره آتا مبتلا شده؟ | طرفداری https://www.tarafdari.com/.../علی-کریمی-به-بیماری-آلوپسی-آره-آتا-مبتلا-شده؟‎Cached16 مه 2016 ... به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریمی با مشکلی به نام «ریزش سکه ای مو» با « آلوپسی آره آتا» روبرو شده است. این بیماری اغلب با ریز موی سر مواجه ... علی کریمی به نوعی بیماری مبتلا شده است ! - الو دکتر https://www.alodoctor.ir/.../علی-کریمی-به-نوعی-بیماری-مبتلا-شده-است-!‎Cached16 مه 2016 ... کریمی با مشکلی به نام «ریزش سکه ای مو» با «آلوپسی آره آتا» روبرو شده است. این بیماری اغلب با ریز موی سر مواجه است ولی می تواند در سایر قسمت ... آلوپسی آره آتا»؛ بیماری ناشناخته علی کریمی(+عکس) - قطره www.ghatreh.com/news/tag/11848-آلوپسی%20آره%20آتا/2/20‎Cachedآخرین تصاویر علی کریمی گویای این است که او با مشکل ریزش سکه ای مو روبرو شده است. - به گزارش بلاغ"، ... علی کریمی به بیماری پوستی مبتلا شده؟ سلامت نیوز ... علی کریمی به بیماری "آلوپسی آره آتا" مبتلا شده است؟ - فرادید | خبر ... khabarfarsi.com/u/18613040 16 مه 2016 ... کریمی با مشکلی به نام ریزش سکه ای مو با آلوپسی آره آتا روبرو شده است. این بیماری اغلب با ریز موی سر مواجه است ولی می تواند در سایر قسمت های بدن ... می گوید: استرس مزمن می تواند سبب افزایش چین و چروک های پوستی شود که هم به ...