مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مدل آرایش بسیار مجلل و خیره‌کننده برای روزهای سرد زمستان | “آرایش زمستانی”

مدل آرایش بسیار مجلل و خیره‌کننده برای روزهای سرد زمستان | “آرایش زمستانی”

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای روزهای سرد و برفی زمستانی، این مدل آرایش زیبا را که بسیار مجلل و خیره‌کننده است را انتخاب کنید.

فرشته برفی:

اگر می‌خواهید به یک مهمانی بروید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این آرایش را انتخاب کنید، زیرا این آرایش هم مناسب روزهای سرد زمستان است و هم جلوه‌ای فوق‌العاده به شما می‌دهد. زیرا که الهامی از روزهای برفی زمستان است. این آرایش بسیار ساده است اما برای اطمینان بیشتر و سرعت عمل بیشتر در زمان مهمانی این آرایش را یکبار تمرین کنید. این آرایش با جذابیتی که دارد نگاه شما را به اوج می‌ رساند.

در این مدل آرایش یک سایه نقره‌ای پشت چشم شما را می‌ پوشاند و چهره شما را جذاب و در عین حال چهره‌ای معصوم به شما می‌دهد.

البته میزان رنگ سایه باید مناسب با رنگ پوست شما باشد اما نقره‌ای مرواریدی برای هر پوست مناسب است و اگر این سایه‌‌ ها تیره تر از حد باشند چهره را مصنوعی و نازیبا می‌سازد.

از دیگر رنگ‌ های سایه که میتوانید بر حسب علاقه در این مدل به کار ببرید رنگ‌ های صورتی سرد و آبی یخی و بنفش کم رنگ می‌باشد که هر کدام به یک اندازه جالب و زیبا می‌باشد.

آرایش زمستانی

چگونگی انجام آرایش:

مرحله اول: یکی از نکات اصلی در این آرایش سایه چشم می‌باشد. شما می‌توانید هم از سایه مایع و هم پودری استفاده کنید. ابتدا با یک برس سایه حالت ضربه‌ای به پلکتان سایه را بزنید، این کار برای پوست‌های چروک لازم است، سپس می‌توانید سایه را تا برجستگی استخوان پلک ادامه دهید و مقداری هم برای جلوه بیشتر به پایین چشم بزنید.

مرحله دوم: دراین مرحله برای جلوه بیشتر چشم‌ ها، با یک فر مژه، مژه‌‌هایتان را فر دهید و یا با استفاده از حرکت چرخشی ریمل مژه‌‌ ها را فردار کنید.

مرحله سوم: در پایان کار با یک ریمل سیاه رنگ بر روی مژه‌‌ هایتان از درخشش سایه بکاهید تا چهره‌ تان طبیعی تر به نظر برسد.



لینک منبع :مدل آرایش بسیار مجلل و خیره‌کننده برای روزهای سرد زمستان | “آرایش زمستانی”

Images for مدل آرایش بسیار مجلل و خیره‌کننده برای روزهای سرد زمستان | “آرایش زمستانی” آرایش خیره‌کننده برای زمستان - بیتوته www.beytoote.com/attire/face-attire/musterwinter.html‎Cached Similarآرایش خیره‌کننده برای زمستان-به شما پیشنهاد می‌کنیم برای روزهای سرد و برفی ... روزهای سرد وبرفی زمستانی، این مدل آرایش زیبا را که بسیار مجلل و خیره‌کننده است را ... آرایش مناسب روزهای سرد زمستان،آرایش سایه چشم • همراه با علم https://baelm.net/tag/آرایش-مناسب-روزهای-سرد-زمستان،آرایش-س/ 5 ا کتبر 2016 ... مدل آرایش بسیار مجلل و خیره‌کننده برای روزهای سرد زمستان | “آرایش زمستانی” به شما پیشنهاد می‌کنیم برای روزهای سرد و برفی زمستانی، این مدل آرایش ... آرایش خیره‌کننده برای زمستان | | linkchee.com/YC7AGAAAAAAIA‎Cachedآرایش خیره‌کننده برای زمستان. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای روزهای سرد وبرفی زمستانی، این مدل آرایش زیبا را که بسیار مجلل و خیره‌کننده است را انتخاب کنید. آرایش خیره‌کننده برای زمستان - وبلاگ فروشگاه هدهد blog.hodhodmarket.com/آرایش-خیره‌کننده-برای-زمستان/‎Cached19 مه 2016 ... ۳ مدل آرایش چشم زیبا مخصوص زمستان. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای روزهای سرد وبرفی زمستانی، این مدل آرایش زیبا را که بسیار مجلل و خیره‌کننده ... قانون ارایش صورت در زمستان و برف | سایت آرایشی و زیبایی تک رژ www.tak-roj.ir/قانون-ارایش-صورت-در-زمستان-و-برف.html‎Cached Similar14 فوریه 2014 ... به شما پیشنهاد می‌کنیم برای روزهای سرد وبرفی زمستانی، این مدل آرایش زیبا را که بسیار مجلل و خیره‌کننده است را انتخاب کنید. takroj.ir 000 ... آرایش خیره‌کننده برای فصل زمستان – هزینه عمل بینی در مشهد greasemole54.persisblogs.ir/.../آرایش-خیره‌کننده-برای-فصل-زمستان/‎Cached23 مه 2017 ... به شما توصیه می‌کنیم برای روزهای سرد وبرفی زمستانی , این گونه آرایش و پیرایش زیبا را که مضاعف مجلل و خیره‌کننده است را انتخاب فرمائید . ... این آرایش بسیار معمولی است ولی برای اطمینان عمده و سرعت کار بیشتر در زمان ضیافت ... آرایش چشم در زمستان | پرتال سرگرمی 20000000.ir/tag/آرایش-چشم-در-زمستان/‎Cachedمجموعه: آرایش صورت به شما پیشنهاد می‌کنیم برای روزهای سرد وبرفی زمستانی، مدل آرایش زیبا را که بسیار مجلل و خیره‌کننده است را انتخاب کنید. فرشته برفی: اگر ... به وبلاگ زیبا سرای کوثر خوش آمدید - 3 آرایش خیره‌کننده برای روزهای ... www.kosarmakeup.blogfa.com/post-84.aspx‎Cachedبه وبلاگ زیبا سرای کوثر خوش آمدید - 3 آرایش خیره‌کننده برای روزهای زمستانی - کلیه ... روزهای سرد و برفی زمستانی، یکی از این 3 مدل آرایش زیبا را که بسیار مجلل و ... که این آرایش را انتخاب کنید، زیرا این آرایش هم مناسب روزهای سرد زمستان است و هم ... آرایش محبوب زمستانه - سارا مد، سایت مرجع مد ایران، برندهای مد، اخبار ... saramode.ir/articles/112871‎Cached10 ژانویه 2015 ... به شما پیشنهاد می‌کنیم برای روزهای سرد وبرفی زمستانی، این مدلهای آرایش زیبا را که بسیار مجلل و خیره‌کننده است را انتخاب کنید. در فصل زمستان ...