مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

“خورش فسنجان” | طرز تهیه خورش فسنجان با مرغابى ، اردک یا مرغ برای نذری

“خورش فسنجان” | طرز تهیه خورش فسنجان با مرغابى ، اردک یا مرغ برای نذری

آموزش و طرز تهیه “خورش فسنجان نذری”

پخت غذاهای نذری,طرز تهیه غذاهای نذری،طرز تهیه خورش فسنجان نذری

مواد لازم برای 7 نفر :

مرغابى یا اردک یا مرغ درشت  یک عدد
 مغز گردوی چرخ شده  750 گرم
 رب انار ترش  3 قاشق غذاخورى
 نمک و فلفل  به اندازه کافى

طرز تهیه خورش فسنجان با مرغ :
گردوی چرخ شده را با 3 یا 4 لیوان آب و رب انار ترش مخلوط می کنیم و روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا 2 یا 3 ساعت آهسته بجوشد. گاهى هم خورش را هم می زنیم تا ته نگیرد و بوى خامى گردو از بین برود.

سپس مرغ را درسته یا به چهار قطعه تقسیم کرده و همراه با نمک و فلفل و کمی آب می گذاریم تا کاملا بپزد. بعد از اینکه مرغ پخت، آن را به خورش اضافه می کنیم. سپس صبر می کنیم تا خورش به روغن بیفتد و آب آن کم شود و به اصطلاح جا بیفتد.

همچنین در صورت تمایل دو یا سه عدد بادمجان را پوست کنده و سرخ می کنیم. وقتى که فسنجان کاملا جا افتاد، بادمجان های سرخ شده را به آن اضافه می کنیم و بعداز یک جوش برمی داریم.

منبع : namnak.com



لینک منبع :“خورش فسنجان” | طرز تهیه خورش فسنجان با مرغابى ، اردک یا مرغ برای نذری

"خورش فسنجان" | طرز تهیه خورش فسنجان با مرغابى ، اردک یا مرغ برای ... https://baelm.net/خورش-فسنجان-طرز-تهیه-خورش-فسنجان-با-مر/‎Cached"خورش فسنجان" | طرز تهیه خورش فسنجان با مرغابى ، اردک یا مرغ برای نذری آموزش و طرز تهیه "خورش فسنجان نذری" مواد لازم برای 7 نفر : مرغابى یا اردک یا مرغ درش. فسنجون نذری – سایت آشپزی - طرز تهیه خورش آلو اسفناج cook.3eke.com/فسنجون-نذری/‎Cached24 جولای 2017 ... طرز تهیه خورش فسنجان نذری مواد لازم برای ۷ نفر : مرغابى یا اردک یا مرغ ... آموزش طرز تهیه خورشت فسنجان مجلسی خوشمزه با گوشت و مرغ – پاتوق من. طرز تهیه خورش فسنجان نذری نذری | تک فان www.bertakfun.com/طرز-تهیه-خورش-فسنجان-نذری-نذری/‎Cachedنذری,آشپزی,برنج نذری,خورش فسنجان با مرغ,غذاهای محلی,طرز تهیه خورش فسنجان نذری . طرز تهیه خورش فسنجان ... مرغابى یا اردک یا مرغ درشت, یک عدد. مغز گردوی چرخ شده ... طرز تهیه خورش فسنجان نذری - محبوب ها mahboobha.ir/tag/طرز-تهیه-خورش-فسنجان-نذری 17 آوریل 2017 ... طرز تهیه خورش فسنجان نذری مواد لازم برای ۷ نفر : مرغابى یا اردک یا مرغ ... به اندازه کافى طرز تهیه خورش فسنجان با مرغ : گردوی چرخ شده را با ۳ یا ۴ ... فوت و فن‌های فسنجان نذری - بهترین ها https://www.behtarynha.ir/fa/news/.../فوت-و-فن‌های-فسنجان-نذری‎Cached10 ا کتبر 2016 ... خورش فسنجان رو با گوشت انواع پرندگان مثل مرغ، بوقلمون، کبک، مرغابى، اردک و گوشت قلقلى با گوشت چرخ کرده میتونید تهیه کنید. ... رب انار ترش رو اضافه میکنن، مرغابی یا اردک یا مرغ رو تفت میدن و داخلش میریزن و اجازه میدن خورشت ... فوت و فن‌های پخت یک خورشت فسنجان خوشمزه - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../فوت-و-فن‌های-پخت-یک-خورشت-فسنجان-خوشمز.html‎Cachedاگر خورش فسنجان را با مرغ یا گوشت اردک و غاز تهیه می‌کنید، می‌توانید مرغ را تکه‌تکه کرده و سرخ نمایید و بعد از پخت گردو مرغ را هم اضافه کنید ولی بهتر است که مرغ، غاز ... طرز تهیه خورش فسنجان - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../preparation-fesenjan-insane.html‎Cached Similarآشپزی و تغذیهآموزش انواع غذاهاطرز تهیه خورش فسنجان ... طرز تهیه : مرغ را بپزید . پیاز را رنده و با روغن سرخ کنید . گردو را بکوبید و با پیاز بجوشانید . نمک و زعفران ... فسنجان نذری در سرسبزترین منطقه ایران - لقمه loghmeh.ir/Pages/Printable-News-523.aspx در عزاداری ها و ایام محرم هم به عنوان نذری، این خورش را می پزند، البته این خورش با توجه به ... طرز تهیه با مرغ: ... در گیلان، معمولا فسنجان را با مرغابى یا اردک تهیه می کنند. طرز تهیه غذاهای نذری 2 - نمناک namnak.com/غذاهای-نذری-2.p9272‎Cachedغذاهای نذری و طرز تهیه خورشت نذری و طرز تهیه زرشک پلو نذری و طرز تهیه آش نذری را در سایت نمناک ببینید. ... مرغابی یا اردک یا مرغ درشت یک عدد ... خورشت فسنجان. فوت و فن‌های فسنجان نذری - مجله بانوان ایران سنتر women.irancenter.com/آشپزی/Id/.../فوت-و-فن-های-فسنجان-نذری‎Cached10 ا کتبر 2016 ... خورش فسنجان رو با گوشت انواع پرندگان مثل مرغ، بوقلمون، کبک، مرغابى، اردک و گوشت قلقلى با گوشت چرخ کرده میتونید تهیه کنید. ... رب انار ترش رو اضافه میکنن، مرغابی یا اردک یا مرغ رو تفت میدن و داخلش میریزن و اجازه میدن خورشت ...