مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سالاد یونانی و ساندویچ مرغ سوولاکی | طرز تهیه “سالاد مرغ سوولاکی” | سالاد مرغ

سالاد یونانی و ساندویچ مرغ سوولاکی | طرز تهیه “سالاد مرغ سوولاکی” | سالاد مرغ

در “سالاد مرغ سوولاکی”، سالاد و ساندویچ در یک جا جمع شده اند.

مواد لازم برای سالاد مرغ سوولاکی, طرز تهیه سالاد مرغ

 

تمام عناصر موجود در یک “سالاد یونانی و ساندویچ مرغ سوولاکی” را در یک بشقاب جمع کرده ایم. حتی در این دستور غذایی فوق العاده خوش طعم می توانید به جای مرغ از گوشت گوساله نیز استفاده کنید.

 

مواد لازم برای سالاد مرغ سوولاکی :

 سیر خرد شده دو قاشق چایخوری 
 آب لیموی تازه یک قاشق چایخوری 
 روغن زیتون خالص یک قاشق چایخوری 
 پونه کوهی خشک شده یک دوم قاشق چایخوری 
نمک یک چهارم قاشق چایخوری
فلفل سیاه یک چهارم قاشق چایخوری
سینه مرغ بدون پوست و بدون استخوان 450 گرم
* خیار پوست کنده سه فنجان
برش های عمودی پیاز یک دوم فنجان
پنیر فتا خرد شده  یک دوم فنجان
 زیتون خرد شده دو قاشق غذاخوری  
* گوجه فرنگی رسیده  دو عدد 
 ماست بدون چربی ساده  یک دوم فنجان
 خیار پوست کنده و رنده شده یک چهارم فنجان 
سرکه سفید یک قاشق چایخوری
پودر سیر یک دوم قاشق چایخوری
نمک یک چهارم قاشق چایخوری
پودر فلفل قرمز یک چهارم قاشق چایخوری
فلفل سیاه یک چهارم قاشق چایخوری

 

* خیار پوست کنده که به صورت مکعبی برش داده شده باشد (حدود سه عدد خیار)

* گوجه فرنگی رسیده، هسته های گوجه فرنگی ها گرفته شده باشد و برش های دو و نیم سانتی خورده باشد.

 

طرز تهیه سالاد مرغ سوولاکی:

گریل فر یا ماکروفر را گرم کنید.

یک قاشق چایخوری سیر را درون یک کیسه پلاستیکی زیپ شو بزرگ با 6 مورد بعد از آن در لیست مواد لازم گفته شده ترکیب کنید (از یک قاشق چای خوری سیر تا سینه مرغ). در کیسه پلاستیکی را ببندید و تکان دهید تا مواد با هم خوب ترکیب شوند. مرغ را از کیسه خارج کنید و آن را از هر طرف به مدت پنج دقیقه یا تا زمانی که کاملا پخته شود گریل کنید. مرغ ها را به قطعات دو و نیم سانتی تبدیل کنید.

 

مرغ، خیارهایی که مکعبی برش دادید و چهار مورد بعدی از لیست (خیارهای مکعبی تا گوجه فرنگی) را در یک کاسه بزرگ ترکیب کنید. ماست را با باقی موادی که در لیست آمده در یک کاسه کوچک ترکیب کنید. ترکیب را روی میکس مرغ بریزید: خوب تکان دهید تا مواد همگی آغشته شوند.

 

منبع : kermany.com



لینک منبع :سالاد یونانی و ساندویچ مرغ سوولاکی | طرز تهیه “سالاد مرغ سوولاکی” | سالاد مرغ

طرز تهیه سالاد مرغ سوولاکی - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../chicken1-souvlaki-salad1.html‎Cachedمواد لازم برای سالاد مرغ سوولاکی, طرز تهیه سالاد مرغ. در سالاد مرغ سوولاکی، سالاد و ساندویچ در یک جا جمع شده اند! تمام عناصر موجود در یک سالاد یونانی و ساندویچ مرغ ... طرز تهیه سالاد مرغ کلاسیک و یونانی | ستاره setare.com/fa/news/.../طرز-تهیه-سالاد-مرغ-کلاسیک-و-یونانی‎Cached6 ژوئن 2017 ... در اینجا اما قصد داریم طرز تهیه سالاد مرغ کلاسیک و سالاد مرغ یونانی را به شما ... کوتاه تهیه می‌شوند و می‌توان آن‌ها را همراه نان باگت و به شکل ساندویچ به ... سالاد خوشمزه مرغ و قارچ یا یک شام سبک؟ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../سالاد-خوشمزه-مرغ-و-قارچ-یا-یک-شام-سبک‎Cached Similar15 دسامبر 2015 ... بعضی از افراد برای وعده های شام شان از انواع سالاد ها استفاده می کنند. ... طرز تهیه سالاد خوشمزه مرغ و قارچ. طرز تهیه: 1- ابتدا سینه مرغ رو در قابلمه ... غذای اشتها برانگیز؛ ساندویچ سالاد مرغ و ترخون ... طرز تهیه سالاد سیب زمینی یونانی. طرز تهیه سالاد مرغ (یونانی) - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news20166522144979438.html‎Cached5 ژوئن 2016 ... در این بخش از آشپزی ایرانی آموزش طرز تهیه سالاد مرغ (یونانی) فراهم شده است؛همراه با آتا ایران در بخش آشپزی ایرانی برای طرز تهیه سالاد مرغ (یونانی) طرز تهیه سالاد مرغ - نمناک namnak.com/سالاد-مرغ.p18621‎Cachedسالاد مرغ هم یکی از غذاهایی است که هم زود و سریع حاضر و آماده خواهد شد و هم سرشار از خاصیت است. این سالاد را می توانید به عنوان ناهار، شام یا عصرانه و حتی همراه با نان مانند ساندویچ میل کنید. ... سالاد. طرز تهیه سالاد مرغ. تمام مواد لازم را در ظرفی مخلوط کرده و در ظرف مخصوص سالاد ریخته سرو کنید. نکات ... طرز تهیه ی سالاد گوجه کبابی یونانی. طرز تهیه سالاد مرغ آسیایی - نمناک namnak.com/سالاد-مرغ-آسیایی.p22636‎Cachedسالاد مرغ و طرز تهیه سالاد مرغ آسیایی و انواع سالاد ها و پیشنهاد های متنوع را در آشپزخانه نمناک مشاهده نمائید. طرز تهیه سالاد مرغ کلاسیک و یونانی - مجله تفریحی ایرو پلاس iroplus.ir/news/173508‎Cachedدر اینجا اما قصد داریم طرز تهیه سالاد مرغ کلاسیک و سالاد مرغ یونانی را به شما ... کوتاه تهیه می‌شوند و می‌توان آن‌ها را همراه نان باگت و به شکل ساندویچ به عنوان یک وعده ... طرز تهیه سالاد مرغ کلاسیک و یونانی - مجله تفریحی ایرو مگ iroplus.ir/news/173507‎Cachedدر اینجا اما قصد داریم طرز تهیه سالاد مرغ کلاسیک و سالاد مرغ یونانی را به شما ... کوتاه تهیه می‌شوند و می‌توان آن‌ها را همراه نان باگت و به شکل ساندویچ به عنوان یک وعده ... طرز تهیه سالاد مرغ - Iran Live TV تلوزیون زنده ایران https://iran-livetv.com/watch.php?vid=3a6239e8e 26 ژانویه 2017 ... طرز تهیه سالاد مرغ... ... 05:29. آموزش تهیه ساندویچ آواکادو با نان چند غله به روایت سرآشپز تی وی پلاس ... سالاد یونانی؛ مهمان خوشمزه و متفاوت سفره. سبک متفاوتی از سالاد سزار که حتما باید تجربه کنید؛ طرز تهیه سالاد ... plus.ir/.../سبک-متفاوتی-از-سالاد-سزار-که-حتما-باید-تجربه-کنید-طرز-تهیه-سالاد-سزار-کلاسیک-با-سس-مخصوص‎Cachedمرغ لذیذ و باب دندان که تا به حال تجربه نکرده اید؛ طرز تهیه مرغ برزیلی با سس ... مواد ، در منزل تهیه کنید؛ طرز تهیه ساندویچ سالاد مرغ گریل شده در آشپزخانه تی وی پلاس.