مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

“طناب زدن” | فواید طناب زدن | بهترین ورزش برای رسیدن به تناسب اندام

“طناب زدن” | فواید طناب زدن | بهترین ورزش برای رسیدن به تناسب اندام

“طناب زدن” حرکت ورزشی است که ضربان قلب را افزایش می‌دهد

طناب زدن

 

بسیاری از افرادی که برنامه‌ای برای افزایش آمادگی جسمانی و تناسب اندام خود دارند، طناب زدن را در این برنامه قرار می‌دهند. طناب زدن حرکت ورزشی است که ضربان قلب را افزایش می‌دهد و برای افراد با هر نوع آمادگی جسمانی مناسب است.

دلایل مختلفی برای طناب زدن وجود دارد که عبارتند از:

1. افزایش ضربان قلب
طناب زدن با افزایش ضربان قلب منجر به کاهش چربی‌های بدن و قدرتمند شدن عضلات می‌شود. طناب زدن یکی از موثرترین فرم‌های حرکت قلبی – عروقی است و تنها با پنج ‌دقیقه طناب زدن می‌تواند به اندازه نیم مایل دویدن کالری بسوزاند.

2. طناب زدن برای افراد با آمادگی های جسمانی مختلف مناسب است
افراد با هر نوع آمادگی جسمانی می‌توانند از طناب زدن فایده ببرند. تنها کافی است که با روزی پنج ‌دقیقه طناب زدن شروع کنید و کم کم این زمان را افزایش دهید. در حال‌ حاضر طناب‌ های هوشمندی نیز در بازار وجود دارند که تعداد طناب زدن را می شمارند.

3. طناب زدن فواید متعددی دارد
طناب زدن بر روی قسمت‌های مختلف بدن کار می‌کند. ضمنا روش‌های مختلف طناب زدن وجود دارد که هر کدام از آنها تمرکز این فعالیت را بر روی قسمت خاصی از بدن قرار می‌دهند. طناب زدن متعادل و قدرت بدن را نیز افزایش می‌دهد.

 

منبع: ایسنا

 



لینک منبع :“طناب زدن” | فواید طناب زدن | بهترین ورزش برای رسیدن به تناسب اندام

طناب زدن برای‌ تناسب اندام - بیتوته www.beytoote.com/sport/andam/roping2-fitness.html‎Cached Similarطناب زدن برای‌ تناسب اندام طناب زدن فواید طناب زدن,راههای رسیدن به تناسب اندام,طول مناسب طناب ورزشی,روش های طناب زدن,ورزش,زیبایی اندام. تناسب اندام | فواید بی نظیر طناب زدن برای تناسب اندام - نمناک namnak.com/ورزشی-رایگان-برای-حفظ-تناسب-اندام.p23132‎Cachedتناسب اندام و تناسب اندام با ورزش و راههای تناسب اندام و فواید طناب زدن و بهترین ورزش ... حفظ و رسیدن به تناسب اندام برای خیلیاز افرادی که مشکل اضافه وزن داشته و ... برنامه 15 هفته‌ای طناب‌زدن برای لاغری - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../برنامه-15-هفته‌ای-طناب‌زدن-برای-لاغری‎Cached Similarبا طناب زدن می‌توان به وزن ایده‌آل رسید، برای این منظور باید به مدت زمان طناب‌زدن توجه کرد و .... هیچ وقت برای افراد آماتور ورزش تنها یا رژیم لاغری باعث کاهش وزن محسوس ... علم ورزش | فواید طناب زنی و معایب آن برای خانم ها www.elmevarzesh.com/jumprope-advantages-and-disadvantages/‎Cached Similar31 مارس 2012 ... فواید طناب زنی و معایب آن برای خانم ها | اگر از رفتن به سالن ورزشی، دویدن، یا تجهیزات ورزش ... مطلب مرتبط: برنامه طناب زدن برای لاغری و کاهش وزن. علم ورزش | برنامه طناب زدن لاغری و کاهش وزن www.elmevarzesh.com/jump-rope-for-weight-loss/‎Cached Similar26 آوریل 2014 ... طناب زدن باعث کاهش تنش و افزایش سطح انرژی می‌گردد و سرعت تناسب اندام را نسبت به گذشته ۳۰ برابر می‌کند.اگر در هر دقیقه بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ طناب ... طناب زدن بهتر است یا دویدن بر روی تردمیل؟ turbofitnesstreadmills.com/.../طناب-زدن-بهتر-است-یا-دویدن-بر-روی-تردمیل‎Cached19 نوامبر 2016 ... همه ما می دانیم که برای دستیابی به کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام باید کالری بسوزانیم.دویدن بر روی تردمیل و طناب زدن هر دو جزو ورزش هایی هستند ... ۱۰ تمرین ورزشی که بدن شما را متحول می‌کنند - بلاگ اُردمی https://ordme.com/blog/article/exercises-transform-your-body/‎Cached۲۷ تیر ۱۳۹۵ تغذیه و تناسب اندام، تندرستی و سلامت ۲ دیدگاه ۴۳۲ بازدید ... طناب زدن آخرین طناب زدن خود را به یاد می‌آورید؟ شاید آخرین بار به کودکی بازگردد. ... روش انجام کار فرقی نمی‌کند اما برای رسیدن به بهترین نتیجه، این حرکت ورزشی را سه یا چهار ... "طناب زدن" | فواید طناب زدن | بهترین ورزش برای رسیدن به تناسب اندام ... https://baelm.net/طناب-زدن-فواید-طناب-زدن-بهترین-ورزش-ب/‎Cached"طناب زدن" | فواید طناب زدن | بهترین ورزش برای رسیدن به تناسب اندام "طناب زدن" حرکت ورزشی است که ضربان قلب را افزایش می‌دهد بسیاری از افرادی که برنا. بهترین ورزش‌ برای لاغری چیست؟ | چطور chetor.com/48143-بهترین-ورزش‌-برای-لاغری/‎Cached Rating: 97% - 1,171 votes این نوشته را بخوانید تا با ورزش‌هایی که به شما کمک می‌کند در سریع‌ترین زمان ممکن وزن کم کنید ... طناب زدن بهترین ورزش برای لاغری محسوب می‌شود و اساسی‌ترین فعالیت .... به زودی به جایی خواهید رسید که اصلا احساس نمی‌کنید در حال ورزش کردن هستید! فواید طناب زدن در بدنسازی و تناسب اندام - سیمرغ seemorgh.com/health/.../366134-فواید-طناب-زدن-در-بدنسازی/‎Cached28 جولای 2017 ... فواید طناب زدن در بدنسازی و تناسب اندام. فواید طناب زدن ... اما حواستان باشد شاید طناب زدن به نظر ساده بیاید اما می تواند ورزشی سخت باشد. بسته به ...