مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بازهم پارتی مختلط فوتبالیست ها و بازهم مصرف مشروب

بازهم پارتی مختلط فوتبالیست ها و بازهم مصرف مشروب

سه نفر از بازیکنان یکی از تیم های پایتخت در یک مهمانی شبانه دستگیر شدند.
به گزارش خبرآنلاین؛ دوباره مهمانی های شبانه و دوباره دستگیری ۳ ستاره سرشناس یکی از تیم های پایتخت.
تقریبا هر از گاهی اخباری از این دست به گوش می رسد که بازیکن یک تیم معروف فوتبال در مهمانی دستگیر شده است. مشکل اینجاست که این بازیکنان به مهمانی ها بزرگ (با عنوان جشن تولد و …) دعوت می شوند و پنهان کردن خبر حضور در این مهمانی آن هم در شرایطی که همه گوشی به دست دارند و با اینترنت کار می کنند کار چندان راحتی نیست.
این بار هم ۳ ستاره فوتبال پایتخت در یک مهمانی شرکت کردند. مهمانی ای که همسایه ها به دلیل ایجاد سر و صدا با ماموران نیروی انتظامی تماس می گیرند و پس از حضور ماموران در محل مشخص می شود که سه بازیکن فوتبال هم در بین مهمان ها حضور دارند.
این سه بازیکن برای دقایقی بازداشت بودند. البته مسئولان باشگاه بلافاصله پیگیر کار بازیکن باتجربه تیم که تماس گرفته و موضوع را اطلاع داده بود، شده و آنها بعد از اینکه برای سند گذاشتن و کمک به بازیکن باتجربه مراجعه کردند، متوجه می شوند دو بازیکن جوان تیم هم همراه او هستند.
این سه بازیکن با تعهد کتبی از بازداشت خارج شده اند و جالب اینجاست که تلاش مسئولان این باشگاه برای لو نرفتن این خبر بی نتیجه ماند.

خیلی جالبه هر دو ، سه ماه یکبار رسانه ها چنین اخباری را منتشر میکنند و بازهم نامی از این بازیکنان برده نمی شود تا بی آبرو نشوند و بازهم عبرت نمیگیرند و همچنان داستان ادامه دارد ….

بازداشت فوتبالیست ها پارتی فوتبالیست ها پارتی مختلط رابطه جنسی فوتبالیستها مهمانی مختلط



لینک منبع :بازهم پارتی مختلط فوتبالیست ها و بازهم مصرف مشروب

بازهم پارتی مختلط فوتبالیست ها و بازهم مصرف مشروب | ساتین saten.ir/92127/بازهم-پارتی-مختلط-فوتبالیست-ها-و-بازهم/‎Cached18 نوامبر 2015 ... سه نفر از بازیکنان یکی از تیم های پایتخت در یک مهمانی شبانه دستگیر شدند. به گزارش خبرآنلاین؛ دوباره مهمانی های شبانه و دوباره دستگیری ۳ ... بازهم پارتی مختلط فوتبالیست ها و بازهم مصرف مشروب | ساتین - Part 5 saten.ir/92127/بازهم-پارتی-مختلط-فوتبالیست-ها-و-بازهم/5 18 نوامبر 2015 ... سه نفر از بازیکنان یکی از تیم های پایتخت در یک مهمانی شبانه دستگیر شدند. به گزارش خبرآنلاین؛ دوباره مهمانی های شبانه و دوباره دستگیری ۳ ... بازهم پارتی مختلط فوتبالیست ها و بازهم مصرف مشروب | ساتین / آرشیو farspage.com/w/28/v4vxa‎Cachedتقریبا هر از گاهی اخباری از این دست به گوش می رسد که بازیکن یک تیم معروف فوتبال در مهمانی دستگیر شده است. مشکل اینجاست که این بازیکنان به مهمانی ها بزرگ ... بالاترین: بهترین مشروب ها برای مهمانی(پارتی) - پرشین تکست persian-text.xyz/بالاترین:+بهترین+مشروب+ها+برای+مهمانی(پارتی)/ بالاترین: بهترین مشروب ها برای مهمانی(پارتی) بهترین مزه برای راکی - giz-miz.xyz ... خوردن +عکس - جنجال ها بازهم پارتی مختلط فوتبالیست ها و بازهم مصرف مشروب … عکس نیکی کریمی در آغوش فوتبالیستها - گالری عکس https://aaaaaaks.ir/عکس-نیکی-کریمی-در-آغوش-فوتبالیستها/‎Cached8 دسامبر 2015 ... بازهم پارتی مختلط فوتبالیست ها و بازهم مصرف مشروب. آبان ۲۷ . ... عکس در آغوش گرفتن فوتبالیست ها توسط نیکی کریمی,عکس در آغوش گرفتن ... بازداشت چند فوتبالیست معروف در پارتی شبانه | ساتین - پارسی یاب parsiyab.com/.../IzBzYXRlbl4wMjE2NjkvJWQ4JWE4JWQ4JWE3JWQ4JWIyJWQ4...‎Cachedمهمانی فوتبالیست ها دستگیری فوتبالیست پارتی فوتبالیست ها بازداشت ... در پارتی شبانه ولنجک · بازهم پارتی مختلط فوتبالیست ها و بازهم مصرف مشروب ... ساتن – برگه 97 – news news.adbx.ir/d/category/ساتن/page/97/‎Cachedبازهم پارتی مختلط فوتبالیست ها و بازهم مصرف مشروب ... خیلی جالبه هر دو ، سه ماه یکبار رسانه ها چنین اخباری را منتشر میکنند و بازهم نامی از این بازیکنان برده نمی ... news – برگه 4593 – news - فروشگاه شما news.adbx.ir/d/author/news/page/4593/‎Cachedبازهم پارتی مختلط فوتبالیست ها و بازهم مصرف مشروب. در جالب و خواندنی ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ۰ ۲,۵۱۷ بازدید. سه نفر از بازیکنان یکی از تیم های پایتخت در یک مهمانی شبانه ... فوتبال و الکل؛ همه فوتبالیست های الکلی | طرفداری https://www.tarafdari.com/.../فوتبال-و-الکل؛-همه-فوتبالیست-های-الکلی‎Cached4 مه 2016 ... فوتبالیست ها الگوی جامعه هستند و حتی در جامعه بریتانیا با توجه به تفاوت ... به طور علنی از او خواسته بود که مصرف مشروبات الکلی را کمتر کند. اسامی فوتبالیست و بازیگران دستگیرشده در پارتی شبانه - نمناک namnak.com/بازیگران-دستگیرشده-در-پارتی-شبانه.p30376‎Cachedپارتی شبانه و دستگیری بازیگران در پارتی و اسامی بازیگران و فوتبالیست ها دستگیرشده در پارتی را در نمناک ببینید. ... مختلط دستگیر شده اند و از محلی که در آن حضور داشتند، 80 بطری مشروبات الکلی کشف شده است. ... خاطر مصرف مشروبات الکلی و انواع مواد مخدر کوکائین، اسید و ماری جوانا در شرایط عادی ای نبودند بازداشت کردند ...