مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گاف جالب چند سایت ایرانی درباره “کاندوم” + عکس

گاف جالب چند سایت ایرانی درباره “کاندوم” + عکس

شماری از وب‌‌‌سایت‌های خبری ایران ابتکار یک طراح تایوانی در طراحی بسته‌بندی کاندوم در شکل میوه های مختلف را با عنوان خبر «اختراع بسته‌بندی جالب برای سبزیجات» منتشر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، “گوان-هائو پان” بسته‌بندی کاندوم‌ها را  در تیوب‌هایی به رنگ سبزیجات طراحی کرده است.

این کاندوم‌ها که “راهنمای عشق” (Love Guide) نام‌گذاری شده‌اند، از خیار تا کدو سبز دسته‌بندی شده‌اند. سه طرح دیگر نیز به شکل موز، هویچ، و شلغم هستند. داخل هر تیوب نیز ۱۲ عدد کاندوم وجود دارد که به شکل برش‌هایی از هر میوه یا سبزی، طراحی شده‌اند.

گفتنی است این خبر در وب‌سایت‌ها و روزنامه های داخلی به عنوان «بسته‌بندی جالب و خلاقانه سبزیجات برای افرادی که در هنگام خرید، بیشتر از نیاز ممکن خرید می‌کنند» منتشر شده است که عکس‌های این “گاف” را می‌توانید در میان تصاویر ببینید.

عکس کاندوم بهترین کاندوم Love Guide

عکس کاندوم بهترین کاندوم Love Guide

عکس کاندوم بهترین کاندوم Love Guide

عکس کاندوم بهترین کاندوم Love Guide

عکس کاندوم بهترین کاندوم Love Guide

عکس کاندوم بهترین کاندوم Love Guide

عکس کاندوم بهترین کاندوم Love Guide

منبع : باشگاه خبرنگاران
Love Guide بهترین کاندوم عکس کاندوم



لینک منبع :گاف جالب چند سایت ایرانی درباره “کاندوم” + عکس

گاف جالب چند سایت ایرانی درباره "کاندوم" + عکس | ساتین saten.ir/91374/گاف-جالب-چند-سایت-ایرانی-درباره-کاندوم/‎Cached11 نوامبر 2015 ... شماری از وب‌‌‌سایت‌های خبری ایران ابتکار یک طراح تایوانی در طراحی بسته‌بندی کاندوم در شکل میوه های مختلف را با عنوان خبر «اختراع بسته‌بندی ... گاف جالب چند سایت ایرانی درباره “کاندوم” + عکس | ساتین - Part 4 saten.ir/91374/گاف-جالب-چند-سایت-ایرانی-درباره-کاندوم/4/ شماری از وب‌‌‌سایت‌های خبری ایران ابتکار یک طراح تایوانی در طراحی بسته‌بندی کاندوم در شکل میوه های مختلف را با عنوان خبر «اختراع بسته‌بندی جالب برای ... گاف جالب چند سایت ایرانی درباره “کاندوم” + عکس | ساتین - Part 2 saten.ir/91374/گاف-جالب-چند-سایت-ایرانی-درباره-کاندوم/2/ شماری از وب‌‌‌سایت‌های خبری ایران ابتکار یک طراح تایوانی در طراحی بسته‌بندی کاندوم در شکل میوه های مختلف را با عنوان خبر «اختراع بسته‌بندی جالب برای ... گاف جالب چند سایت ایرانی درباره “کاندوم” + عکس - اخبار ... - آکاایران www.akairan.com/biography/.../news2015111123285265527.html‎Cached11 نوامبر 2015 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد گاف جالب چند سایت ایرانی درباره “کاندوم” + عکس ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته ... گاف سایت‌های ایرانی درباره کاندوم + تصاویر - نیک صالحی www.niksalehi.com/.../گاف-سایت‌های-ایرانی-درباره-کاندوم-تص.html‎Cachedشماری از وب‌‌‌سایت‌های خبری ایران ابتکار یک طراح تایوانی در طراحی بسته‌بندی کاندوم‌ در شکل میوه های مختلف را با عنوان خبر «اختراع بسته‌بندی جالب برای سبزیج . گاف سایت‌های ایرانی درباره کاندوم +عکس - روز نو roozno.com/fa/news/.../گاف-سایت‌های-ایرانی-درباره-کاندوم-عکس‎Cached8 سپتامبر 2015 ... گاف سایت‌های ایرانی درباره کاندوم +عکس ... کاندوم در شکل میوه های مختلف را با عنوان خبر «اختراع بسته‌بندی جالب ... گاف وب‌سایت‌های خبری ایران. کاندوم | گاف سایت ها درباره اختراع “کاندوم” - نمناک namnak.com/سوتی-درباره-کاندوم.p20271‎Cachedکاندوم و سوتی سایت های ایرانی و سوتی درباره کاندوم و بسته بندی کاندوم به ... کاندوم در شکل میوه های مختلف را با عنوان خبر «اختراع بسته بندی جالب برای سبزیجات» منتشر کردند. ... منتشر شده است که عکس های این "گاف" را می توانید در میان تصاویر ببینید. ... جالب ترین تغییر چهره چند بازیگر مشهور ایرانی + تصاویر; لیونل مسی ... گاف جالب چند سایت ایرانی درباره “کاندوم” + عکس yjcnews.ir/search/?...گاف+جالب+چند+سایت+ایرانی+درباره+%26%238220%3Bکاندوم%26%238221%3B...عکس‎Cached12 جولای 2017 ... این سایت درباره سردار آزمون به نقل از مهدی حجت علی مدیر برنامه های این مهاجم ملی پوش کشورمان نوشت،سرنوشت سردار آزمون طی چند روز آینده مشخص خواهد ... کاندوم - کانال تلگرام آکابانو www.akabanoo.com/article/.../news2015111123285265527.html‎Cachedآکابانو شماری از وب سایت های خبری ایران ابتکار یک طراح تایوانی در طراحی بسته بندی کاندوم در شکل میوه های مختلف را با عنوان خبر «اختراع بسته بندی جالب برای ... گاف سایت‌ های ایرانی درباره کاندوم – مجله مراحم morahem.com/majale/گاف-سایت‌-های-ایرانی-درباره-کاندوم/ 8 سپتامبر 2015 ... شماری از وب‌‌‌سایت‌های خبری ایران ابتکار یک طراح تایوانی در طراحی بسته‌بندی کاندوم در شکل... ... گاف سایت‌های ایرانی درباره کاندوم +عکس.