مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توهین عجیب علی ضیا به سرمربی استقلال! + دانلود فیلم

توهین عجیب علی ضیا به سرمربی استقلال! + دانلود فیلم

مجری برنامه های تلویزیونی پس از گل پرسپولیس در دقیقه ۹۵ دربی ۸۱ به سرمربی استقلال مستقیما توهین کرده است.
همسر علی ضیا خانواده علی ضیا بیوگرافی علی ضیا بیوگرافی پرویز مظلومی

علی ضیا مجری مشهور تلویزیون که رسما در برنامه هایش اعلام می کند که یک پرسپولیسی دو آتیشه است و برای همه میهمانان استقلالی خود کری می خواند، برای تماشای دربی ۸۱ از تعدادی از هنرمندان و هواداران دو تیم دعوت کرد به کافه بعضیا که زیر نظر خودش اداره می شود، بروند تا دور هم از این بازی لذت ببرند.

در این جمع افراد مشهوری همچون حسین سلیمانی، مریم معصومی، یاحا کاشانی و بهرنگ علوی نیز حضور داشته اند.

گویا جو دقایق پایانی به صورتی بوده که با گل دقیقه ۹۵ پرسپولیسی ها حاضران شادی زایدالوصفی از خود به نمایش می گذارند و با شعاری یک دست علیه سرمربی استقلال شعار می دهند.

این فیلم که در صفحات اجتماعی دست به دست می شود را می توانید در زیر مشاهده بفرمایید.

دانلود

بیوگرافی پرویز مظلومی بیوگرافی علی ضیا خانواده علی ضیا همسر علی ضیا



لینک منبع :توهین عجیب علی ضیا به سرمربی استقلال! + دانلود فیلم

کلیپ/ توهین علی ضیا به سرمربی استقلال در مهمانی مختلط! - آپارات ► 1:01www.aparat.com/v/Enjwg/کلیپ%2F_توهین_علی_ضیا_به_سرمربی_استقلال_در_مهمانی_مختلط%21 Nov 1, 2015 - 1 min ای دی اس فارسی کلیپ/ توهین علی ضیا به سرمربی استقلال در مهمانی مختلط!, اخبار تکمیلی در بخش اخبار وب سایت www.ADSfarsi.com کلیپ/ ... فیلم توهین علی ضیا به استقلال و مظلومی - آپارات www.aparat.com/v/.../فیلم_توهین_علی_ضیا_به_استقلال_و_مظلومی‎Cached Similar1 نوامبر 2015 ... رضا در این فیلم علی ضیا همرا با چند نفر دیگر با سر دادن شعاری به ... در این کلیپ به هواداران و سرمربی استقلال توهین کرده است، همچنین آن مجلس از ... توهین علی ضیا به سرمربی استقلال - آپارات ► 0:52www.aparat.com/v/f7whS/توهین_علی_ضیا_به_سرمربی_استقلال Nov 1, 2015 - 52 sec سیمرغ توهین علی ضیا به سرمربی استقلال توهین علی ضیا , علی ... فیلم توهین علی ضیا به مظلومی سرمربی استقلال بعد دربی 81 ... دانلود ... توهین عجیب علی ضیا به سرمربی استقلال! + دانلود فیلم | ساتین saten.ir/90146/توهین-عجیب-علی-ضیا-به-سرمربی-استقلال-د/‎Cached2 نوامبر 2015 ... مجری برنامه های تلویزیونی پس از گل پرسپولیس در دقیقه ۹۵ دربی ۸۱ به سرمربی استقلال مستقیما توهین کرده است. علی ضیا مجری مشهور تلویزیون ... دانلود فیلم توهین علی ضیا به پرویز مظلومی و استقلال | سایت ... dezfun.com/videos-insult-ali-zia-oppressed-esteghlal/‎Cached Similar1 نوامبر 2015 ... دانلود فیلم توهین آمیز علی ضیا بعد از گل دقیقه 95 پرسپولیس به ... از خود به نمایش می گذارند و با شعاری یک دست علیه سرمربی استقلال شعار می دهند. ... چند ساعت از پایان دربی ۸۱ گذشته بود که فیلمی کوتاه از شادی عجیب و غریب ... توهین عجیب علی ضیا به سرمربی استقلال! + دانلود فیلم yjcnews.ir/search/?...توهین+عجیب+علی+ضیا+به+سرمربی+استقلال%21...دانلود+فیلم‎Cached30 جولای 2017 ... به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از آبادان، قرار بود نشست خبری سرمربیان تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال از ساعت 19 در سالن کنفرانس ... عذرخواهی علی ضیا به خاطر توهین به مربی استقلال - نمناک namnak.com/عذرخواهی-علی-ضیا.p22547‎Cachedعلی ضیا مجری مشهور برنامه های تلویزیونی در دقیقه پایانی دربی 81 به سرمربی استقلال مستقیما توهین کرد. ... علی ضیا ، فیلم توهین علی ضیا به پرویز مظلومی! توهین عجیب علی ضیا به سرمربی استقلال! + دانلود فیلم - اخبار ستاره ... www.akairan.com/biography/.../news201511714531339753.html‎Cached7 نوامبر 2015 ... مجری برنامه های تلویزیونی پس از گل پرسپولیس در دقیقه ۹۵ دربی ۸۱ به سرمربی استقلال مستقیما توهین کرده است. علی ضیا مجری مشهور تلویزیون ... فیلم: توهین علی ضیا به سرمربی استقلال! - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../فیلم-توهین-علی-ضیا-به-سرمربی-استقلال‎Cached Similar1 نوامبر 2015 ... فیلم: توهین علی ضیا به سرمربی استقلال! ... برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC ... توهین عجیب علی ضیا به سرمربی استقلال! + دانلود فیلم - مجله خبری ... shooshmall.com/blog/توهین-عجیب-علی-ضیا-به-سرمربی-استقلال-د/ مجری برنامه های تلویزیونی پس از گل پرسپولیس در دقیقه ۹۵ دربی ۸۱ به سرمربی استقلال مستقیما توهین کرده است. علی ضیا مجری مشهور تلویزیون که رسما در.