مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زایمان همزمان سه خواهر در یک روز! + عکس

زایمان همزمان سه خواهر در یک روز! + عکس

سه خواهر به صورت عجیبی در یک روز زایمان کردند در اتفاقی کم نظیر، سه خواهر ایرلندی فرزندان خود را در یک روز در بیمارستانی در شهر مایو واقع در شمال ایرلند به دنیا آوردند و خواهر چهارم نیز انتظار می رود طی ساعات آینده نوزادش را به دنیا بیاورد.

به نوشته ی وب سایت “آیریش میرِر”، این سه خواهر به نام های “مِرِد”، “جولاین”، و “بِرنی” اهل روستای “کلونفِد” به ترتیب در ساعت های ۳:۲۵ بامداد، ۱۱ صبح و حدود ۸ شب سه شنبه (۱ سپتامبر-۱۰ شهریور) نوزادان خود را به دنیا آوردند.

عکس زایمان دختر تایلندی

این اتفاق جالب در حالی افتاده که تاریخ پیش بینی شده ی زایمان این سه خواهر با هم متفاوت بود و گمان می رفت که آن ها در روزهای جمعه تا یکشنبه نوزادان خود را به دنیا بیاورند.

عکس زایمان دختر تایلندی

“مِرِد فیتزپاتریک” یکی از این سه خواهر در همین ارتباط می گوید: «ما هرگز تصور نمی کردیم که برای هرسه مان در یک روز اتفاق بیفتد. کریستینا (خواهر چهارم) هم قرار بود روز یکشنبه زایمان کند که هنوز این اتفاق نیفتاده امیدواریم که حداکثر تا بامداد فردا فرزند او نیز به دنیا بیاید.»

عکس زایمان دختر تایلندی

دختر تایلندی عکس زایمان



لینک منبع :زایمان همزمان سه خواهر در یک روز! + عکس

Images for زایمان همزمان سه خواهر در یک روز! + عکس زایمان همزمان سه خواهر در یک روز! +عکس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../زایمان-همزمان-سه-خواهر-در-یک-روز-عکس‎Cached Similar4 سپتامبر 2015 ... به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،سه خواهر به صورت عجیبی در یک روز زایمان کردند در اتفاقی کم نظیر، سه خواهر ایرلندی ... زایمان همزمان سه خواهر در یک روز! +عکس | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../94675-زایمان-همزمان-سه-خواهر-در-یک-روز-عکس‎Cached5 سپتامبر 2015 ... در اتفاقی کم نظیر، سه خواهر ایرلندی فرزندان خود را در یک روز در بیمارستانی در شهر مایو واقع در شمال ایرلند به دنیا آوردند و خواهر چهارم نیز انتظار می ... زایمان همزمان سه خواهر در یک روز!(+عکس) - خانواده ایرانی khanevadeirani.ir/fa/news/.../زایمان-همزمان-سه-خواهر-در-یک-روزعکس‎Cached Similar6 سپتامبر 2015 ... در اتفاقی کم‌نظیر و بسیار جالب، سه خواهر ایرلندی فرزندان خود را در یک روز در بیمارستانی در شهر مایو واقع در شمال ایرلند به دنیا آوردند و خواهر چهارم ... زایمان جالب و همزمان 3 خواهر در یک روز + تصاویر - سماتک www.samatak.com/funny/tale/3-sisters-give-birth-in-one-day.html‎Cachedزایمان جالب 3 خواهر در یک روز فضای مجازی و دنیا را شگفت زده کرد این سه خواهر با ... این سه خواهر با تصمیم و هماهنگی قبلی با شوهران خود در یک روز باردار شدند و هر سه نفر آنها نه ماه بعد در یک روز فارغ شدند. ... مردمی که در آفریقا مار زنده را می خورند (عکس ). زایمان عجیب همزمان سه خواهر در یک روز! +عکس - زیباشو دات کام www.zibasho.com/forum/showthread.php?tid=10486‎Cachedاین سه خواهر به صورت عجیبی در یک روز زایمان کردند در اتفاقی کم نظیر، سه خواهر ایرلندی فرزندان خود را در یک روز در بیمارستانی در شهر مایو واقع در ... زایمان عجیب و همزمان 3 خواهر + تصاویر - نمناک namnak.com/زایمان-همزمان-3-خواهر.p20091‎Cachedزایمان و زایمان عجیب و زایمان همزمان چند خواهر و تصاویر زایمان 3خواهر و عکس زایمان های عجیب و ... زایمان همزمان 3 خواهر در یک بیمارستان ... یکی از این خواهران در مصاحبه ای از متعجب بودن هر سه انها گفت و خبر از تولد نوزاد خواهر چهارمشان در روز یکشنبه داد. عکس:عجیب اما واقعی؛زایمان همزمان سه خواهر در یک روز! - توریسم آنلاین www.tourismonline.co/9781/عجیب-اما-واقعی.html‎Cached5 سپتامبر 2015 ... در اتفاقی کم‌نظیر و بسیار جالب، سه خواهر ایرلندی فرزندان خود را در یک روز در بیمارستانی در شهر مایو واقع در شمال ایرلند به دنیا آوردند و خواهر چهارم ... زایمان همزمان سه خواهر در یک روز! +عکس - شهرخبر www.shahrekhabar.com/picnews/144147354021925 5 سپتامبر 2015 ... زایمان همزمان سه خواهر در یک روز! +عکس. به نوشته ی وب سایت "آیریش میرِر”، این سه خواهر به نام های "مِرِد”، "جولاین”، و "بِرنی” اهل روستای "کلونفِد” به ... زایمان همزمان سه خواهر در یک روز! + عکس - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?q=زایمان+همزمان+سه+خواهر...یک+روز%21...عکس‎Cachedازدواج همزمان این مرد با دوخواهر و خاله آنها (عکس) این مرد با این همه فرزند و سه همسر تعجب همگان را برانگیخته و خود را مشهور کرده به گزارش ایران ناز ازدواج یک مرد با 2 خواهر و ...