مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۸ میلیارد تومان کادو به یک عروس و داماد ایرانی! (+عکس)

۸ میلیارد تومان کادو به یک عروس و داماد ایرانی! (+عکس)

مراسم عروسی پسر حاج مهران بیگ نعمتی ، رئیس عشیره هرکی در روستای کانی سپی اشنویه، ۲۹ مرداد در حالی برگزار شد که تعداد مهمان این عروسی به  ۸۰۰۰ نفر می رسید.

برای برگزاری این عروسی، یک کمپ در منطقه ییلاقی در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار با پارکینگ در ۳ سطح برپا شده بود.

۵ اتومبیل جهت دریافت هدایای نقدی در مراسم قرار داشتند و ۲ طویله موقت جهت دریافت هدایای گوسفند و بز مهمانان برقرار شده بود.

این مراسم از ۱۰ صبح تا ۸ عصر برگزار شد و نماینده اقلیم کردستان عراق نیز هدیه ای معادل ۳۰۰ هزار دلار (یک میلیارد تومان) به عروس و داماد هدیه داد.

گفته می شود کل هدایای رسیده بالغ بر ۸ میلیارد تومان می باشد.

لباس عروس زیبا عکس عروسی عروس کردی دختر کردی
لباس عروس زیبا عکس عروسی عروس کردی دختر کردی
لباس عروس زیبا عکس عروسی عروس کردی دختر کردی
لباس عروس زیبا عکس عروسی عروس کردی دختر کردی
لباس عروس زیبا عکس عروسی عروس کردی دختر کردی

منبع : فرارو

دختر کردی عروس کردی عکس عروسی لباس عروس زیبا



لینک منبع :۸ میلیارد تومان کادو به یک عروس و داماد ایرانی! (+عکس)

Images for ۸ میلیارد تومان کادو به یک عروس و داماد ایرانی! (+عکس) 8 میلیارد تومان کادو به یک عروس و داماد! (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/.../8-میلیارد-تومان-کادو-به-یک-عروس-و-داماد-عکس‎Cached Similar29 آگوست 2015 ... مراسم عروسی پسر رییس عشیره هرکی در روستای کانی سپی اشنویه، 29 مرداد در حالی برگزار شد که تعداد مهمان این عروسی به 8000 نفر می رسید. ۸ میلیارد تومان کادو به یک عروس و داماد ایرانی! (+عکس) | ساتین saten.ir/80214/۸-میلیارد-تومان-کادو-به-یک-عروس-و-داماد/‎Cached Similar29 آگوست 2015 ... این مراسم از ۱۰ صبح تا ۸ عصر برگزار شد و نماینده اقلیم کردستان عراق نیز هدیه ای معادل ۳۰۰ هزار دلار (یک میلیارد تومان) به عروس و داماد هدیه داد. ۸ میلیارد تومان کادو به یک عروس و داماد ایرانی! (+عکس) | ساتین - Part 3 saten.ir/80214/۸-میلیارد-تومان-کادو-به-یک-عروس-و-داماد/3/‎Cachedمراسم عروسی پسر حاج مهران بیگ نعمتی ، رئیس عشیره هرکی در روستای کانی سپی اشنویه، ۲۹ مرداد در حالی برگزار شد که تعداد مهمان این عروسی به ۸۰۰۰ نفر می رسید. 8 میلیارد تومان کادو به یک عروس و داماد! (+عکس) - خانواده ایرانی khanevadeirani.ir/fa/.../8-میلیارد-تومان-کادو-به-یک-عروس-و-داماد-عکس‎Cached29 آگوست 2015 ... این مراسم از 10 صبح تا 8 عصر برگزار شد و نماینده اقلیم کردستان عراق نیز هدیه ای معادل 300 هزار دلار (یک میلیارد تومان) به عروس و داماد هدیه داد. ۸ میلیارد تومان کادو به یک عروس و داماد ایرانی! (+عکس) - اخبار ستاره ها ... www.akairan.com/biography/.../news2015111120241373558.html‎Cached11 نوامبر 2015 ... مراسم عروسی پسر حاج مهران بیگ نعمتی ، رئیس عشیره هرکی در روستای کانی سپی اشنویه، ۲۹ مرداد در حالی برگزار شد که تعداد مهمان این عروسی به ... 8 میلیارد تومان کادو به یک عروس و داماد! (+عکس) - بیتوته www.beytoote.com/news/social/tnews40634.html?m=1 8 میلیارد تومان کادو به یک عروس و داماد! (+عکس). مجموعه: اخبار اجتماعی: تاریخ انتشار : دوشنبه, 30 -3443 03:25 ... به گزارش پارسینه، برای برگزاری این عروسی، یک کمپ در منطقه ییلاقی در زمینی به مساحت 10 هکتار .... بانک بزرگ اطلاعات هتل های ایران ... ۸ میلیارد تومان کادو به یک عروس و داماد ایرانی! (+عکس) - مجله خبری ... shooshmall.com/blog/۸-میلیارد-تومان-کادو-به-یک-عروس-و-داماد/‎Cachedمراسم عروسی پسر حاج مهران بیگ نعمتی ، رئیس عشیره هرکی در روستای کانی سپی اشنویه، ۲۹ مرداد در حالی برگزار شد که تعداد مهمان این عروسی به ۸۰۰۰ نفر می. 8 میلیارد تومان کادو به یک عروس و داماد! (+عکس) - خوزنیوز www.khouznews.ir/.../8-میلیارد-تومان-کادو-به-یک-عروس-و-داماد-عکس‎Cached29 آگوست 2015 ... 8 میلیارد تومان کادو به یک عروس و داماد! (+عکس). مراسم عروسی پسر رییس ... عراق نیز هدیه ای معادل 300 هزار دلار (یک میلیارد تومان) به عروس و داماد هدیه داد. گفته می شود کل هدایای رسیده بالغ بر 8 میلیارد تومان می باشد. مرجع / عصر ایران. جمهوریت - 8 میلیارد تومان کادو به یک عروس و داماد! (+عکس) - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/.../8-میلیارد-تومان-کادو-به-یک-عروس-و-داماد-عکس‎Cached29 آگوست 2015 ... این مراسم از 10 صبح تا 8 عصر برگزار شد و نماینده اقلیم کردستان عراق نیز هدیه ای معادل 300 هزار دلار (یک میلیارد تومان) به عروس و داماد هدیه داد.