مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

وحشناک ترین انتقام در دنیا (+عکس)

وحشناک ترین انتقام در دنیا (+عکس)

پدر و دختری که با ایجاد حصاری تامل برانگیز شیوه انتقام گرفتن خود را از حیات وحش در سیدنی در خبرگزاری ها به نمایش گذاشتند.

پدر و دختر ۱۶ ساله اش به منظور دفاع از گله های دامی خود در سیدنی استرالیا کشتاری وحشیانه از قتل عام روباه ها به راه انداختند.آنان پس از این کشتار حصاری  را در اطراف ساختند که از اجساد روباه ها درست شده بود.

شکار روباه دختر استرالیایی

به گفته آنان افزایش جمعیت روباه ها به حدی زیاد است که برای  تامین منابع غذایی خود به حیوانات مزارع حمله ور می شوند وهر ساله ۱۹۰ میلیون دلار خسارت وارد می کنند.

این مرد به همراه دختر ۱۶ ساله اش که سه سال پیش مجوز استفاده از سلاح گرم را در یافت کرده تا کنون بیش از ۱۹۸ عدد از روباه های قرمز را کشته اند.

فعالان دفاع ازحقوق حیوانات با محکوم کردن این عمل وحشیانه خواستار انتقال بخشی از جمعیت این روباه ها به دیگر مناطق شدندتا بدین گونه از کشتار بی رحمانه جلوگیری به عمل آورند.

شکار روباه دختر استرالیایی
شکار روباه دختر استرالیایی
شکار روباه دختر استرالیایی
شکار روباه دختر استرالیایی
شکار روباه دختر استرالیایی
شکار روباه دختر استرالیایی
منبع: باشگاه خبرنگاران
دختر استرالیایی شکار روباه



لینک منبع :وحشناک ترین انتقام در دنیا (+عکس)

Images for وحشناک ترین انتقام در دنیا (+عکس) وحشناک ترین انتقام در دنیا+تصاویر - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../وحشناک-ترین-انتقام-در-دنیا-تصاویر‎Cached24 آگوست 2015 ... پدر ودختری که با ایجاد حصاری تامل برانگیز شیوه انتقام گرفتن خود را از حیات وحش در سیدنی در خبرگزاری ها به نمایش گذاشتند. وحشناک ترین انتقام در دنیا (+عکس) - آکاایران www.akairan.com/foto-aka/.../news201511121358814690.html‎Cached12 نوامبر 2015 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد وحشناک ترین انتقام در دنیا (+عکس) ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته عکسهای ... عصر نفت -  وحشناک ترین انتقام در دنیا+تصاویر www.asrenaft.com/news/8367/وحشناک-ترین-انتقام-دنیا-تصاویر 9 مارس 2017 ... پدر ودختری که با ایجاد حصاری تامل برانگیز شیوه انتقام گرفتن خود را از حیات وحش در سیدنی در خبرگزاری ها به نمایش گذاشتند. وحشناک ترین انتقام در دنیا+تصاویر - خبرگزاری میزان - شهرخبر www.shahrekhabar.com/picnews/1440506520253927‎Cached25 آگوست 2015 ... خبرگزاری میزان - پدر ودختری که با ایجاد حصاری تامل برانگیز شیوه انتقام گرفتن خود را از حیات وحش در سیدنی در خبرگزاری ها به نمایش گذاشتند. وحشناک ترین انتقام در دنیا (+عکس) - پول نیوز - تی نیوز tnews.ir/news/f1e046907146.html‎Cachedپدر ودختری که با ایجاد حصاری تامل برانگیز شیوه انتقام گرفتن خود را از حیات وحش در سیدنی در خبرگزاری ها به نمایش گذاشتند. ترسناک ترین بازی جهان !!! - آپارات ► 10:43www.aparat.com/v/bayUW/ترسناک_ترین_بازی_جهان_%21%21%21 Feb 7, 2017 - 11 min B-E-S-T www.aparat.com/behnamgo...ادرس کانال ㋡㋡.B-E-S-T--ترسناک ترین بازی جهان !! ترسناک ترین بازی جهان !!! کانالBEST ... وحشناک ترین انتقام در دنیا+تصاویر | تک مطلب takmatlab.com/وحشناک-ترین-انتقام-در-دنیاتصاویر/‎Cachedوحشناک ترین انتقام در دنیا+تصاویر. اخبار,اخبار گوناگون,شکار روباه. پدر ودختری که با ایجاد حصاری تامل برانگیز شیوه انتقام گرفتن خود را از حیات وحش در ... مطالب خواندنی و جالب - ایران ناز www.irannaz.com/news_cats_3.html‎Cached Similarچهار زن بد ذات و توطئه گر تاریخ ایران (+عکس) ... انتقام عجیب این مشتری از ارایشگرش (عکس) ... عکس هایی از وحشتناک ترین زندان دنیا · زنی که 14 سال است موهایش را کوتاه نکرده (عکس) · عجیب ترین راه برای رفتن به محل کار توسط این مرد ( عکس). ۹ انتقام وحشتناک در طول تاریخ که جهان را شوکه کرد – یول‌پرس | YolPress yolpress.ir/?p=27669‎Cached10 ژانویه 2017 ... اما انتقام گروهی و دسته جمعی، عواقب وحشتناک زیادی در پی دارد. ... و آرون بر معاون وقت رئیس جمهور، یکی از مشهور ترین ماجراهای دنیا به شما می رود.