مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

“کراکت برنج با مغز میگو” | طرز تهیه کراکت برنج با مغز میگو برای بچه مدرسه ای ها

طرز تهیه کراکت برنج با مغز میگو، غذایی مناسب برای بچه مدرسه ای ها

کراکت برنج با مغز میگو,پخت کراکت برنج با مغز میگو

 

کراکت انواع مختلفی دارد، در این مطلب “طرز تهیه کراکت برنج با مغز میگو” را برای شما آموزش داده ایم. امیدواریم از آن لذت ببرید.

 

این غذا برای دانش آموزان مناسب است. حالا که فصل مدرسه شروع شده است، حتما میگو را در دستور غذایی تان قرار دهید.

 

مواد لازم برای کراکت برنج با مغز میگو :

برنج  250 گرم 
آب گرم  5 پیمانه 
 عصاره سبزیجات 1 عدد 
 عصاره مرغ 1 عدد 
کره 50 گرم
زرده تخم مرغ 1 عدد
پنیر پارمسان 200 گرم
زعفران دم کرده 1 قاشق سوپخوری
میگو 200 گرم
تخم مرغ 2 عدد
پاپریکا 1 قاشق سوپخوری
روغن زیتون 2 قاشق سوپخوری
پودر سوخاری 150 گرم
روغن مایع به مقدار لازم 
نمک و فلفل به مقدار لازم 

 

روش تهیه کراکت برنج با مغز میگو :

برنج را همراه با آب گرم، عصاره ها، زعفران و کره داخل یک قابلمه مناسب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید. حدود 20 تا 25 دقیقه زمان دهید تا به صورت شیر برنج در آیدسپس زرده تخم مرغ و پنیر پارمسان را اضافه کرده، مخلوط کنید. مخلوط را داخل ظرفی بریزید و صبر کنید تا خنک شود.

 

در یک تابه روغن زیتون را بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید. وقتی داغ شد، میگو را اضافه و کمی تفت دهید، سپس پاپریکا، نمک و فلفل را افزوده و پس از 2  تا 3 دقیقه آن را از روی حرارت بردارید.

 

دست های خود را خیس کنید. از مخلوط برنج حدود 30 گرم برداشته و در دستانتان آن را باز کنید. حالا یک عدد میگو داخل آن گذاشته و به صورت گرد در بیاورید. تخم مرغ ها را داخل یک کاسه بشکنید و آنها را خوب هم بزنید. حالا کراکت را درون تخم مرغ های زده شده بغلتانید. بعد از آن، درون پودر سوخاری غلتانده و سپس آن را داخل  قابلمه ای حاوی روغن که روی حرارت قرار داده اید، به مدت 4-3 دقیقه سرخ کنید. هر تعداد که می شود به همین ترتیب کراکت ها را آماده کنید، سپس آنها را با سالاد سرو کنید.

 

منبع : مجله ایده آل – bartarinha.ir



لینک منبع :“کراکت برنج با مغز میگو” | طرز تهیه کراکت برنج با مغز میگو برای بچه مدرسه ای ها

Images for “کراکت برنج با مغز میگو” | طرز تهیه کراکت برنج با مغز میگو برای بچه مدرسه ای ها کراکت برنج با مغز میگو مناسب برای بچه مدرسه ای ها - بیتوته www.beytoote.com/cookery/.../crockett2-rice1-shrimp.html‎Cachedطرز تهیه کراکت برنج با مغز میگو، غذایی مناسب برای بچه مدرسه ای ها. کراکت انواع مختلفی دارد، در این مطلب طرز تهیه کراکت برنج با مغز میگو را برای شما آموزش داده ... کراکت برنج با مغز میگو مناسب برای بچه مدرسه ای ها کراکت انواع ... zibakho.com/کراکت-برنج-با-مغز-میگو-مناسب-برای-بچه-مد/ کراکت برنج با مغز میگو مناسب برای بچه مدرسه ای ها کراکت انواع مختلفی دارد، در این مطلب طرز تهیه کراکت برنج با مغز میگو را برای شما آموزش داده ایم. کراکت برنج با مغز میگو مناسب برای بچه مدرسه ای ها -آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/.../news201771820231926461.html‎Cached18 جولای 2017 ... ... با مغز میگو,مواد لازم کراکت برنج با مغز میگو,طرز تهیه کراکت برنج,نحوه پخت انواع کراکت,غذای مناسب بچه مدرسه ای ها,آموزش آشپزی,سایت آشپزی. دستور تهیه کراکت برنج با مغز میگو https://www.irstyle.net/دستور-تهیه-کراکت-برنج-با-مغز-میگو/‎Cachedدستور تهیه کراکت برنج با مغز میگو طرز تهیه کراکت برنج با مغز میگو، غذایی مناسب برای بچه مدرسه ای ها کراکت انواع مختلفی دارد، در این مطلب طرز تهیه کراکت ... کراکت برنج با مغز میگو مناسب برای بچه مدرسه ای ها | | linkchee.com/iepa4aaaaaaia/ طرز تهیه کراکت برنج با مغز میگو، غذایی کراکت غذایی است که سریع آماده نمی شود اما بسیار خوش طعم است و می توان با هر نوع ماده اصلی آن را تهیه کرد. در این مطلب قارچ ... کراکت برنج با مغز میگو مناسب برای بچه مدرسه ای ها - سایت سرگرمی و ... www.javaniha.com/کراکت-برنج-با-مغز-میگو-مناسب-برای-بچه-مد/‎Cachedکراکت برنج با مغز میگو مناسب برای بچه مدرسه ای ها مجموعه: آموزش انواع غذاها طرز تهیه کراکت برنج با مغز میگو، غذایی مناسب برای بچه مدرسه ای ها کراکت انواع مختلفی ... کراکت برنج با مغز میگو مناسب برای بچه مدرسه ای ها | نتدونه https://www.netdoone.com/.../crockett-rice-with-shrimp-brains-for-schoolchildren/ طرز تهیه کراکت برنج با مغز میگو، غذایی مناسب برای بچه مدرسه ای ها کراکت انواع مختلفی دارد، در این مطلب طرز تهیه کراکت برنج با مغز میگو را برای شما. میهن مگ - کراکت برنج با مغز میگو مناسب برای بچه مدرسه ای ها https://mihanmag.com/.../کراکت_برنج_با_مغز_میگو_مناسب_برای_بچه_مدرسه_ای_ها‎Cached24 مه 2017 ... کراکت برنج, مغز میگو مناسب برای مدرسه کودکان طرز تهیه کوفته برنجی برنج, مغز میگو و غیره. صحیح مواد غذایی برای کودکان مدرسه ای Crockett ... طرز تهیه کراکت برنج با مغز میگو ویژه دانش آموزان - ابرتازه ها www.abartazeha.com/news/.../prepare-croquet-rice-shrimp-brain/‎Cachedطرز تهیه کراکت برنج با مغز میگو ویژه دانش آموزان - کراکت برنج با مغز میگو, غذای دانش آموزان, کراکت برنج, غذایی بچه مدرسه ای ها - برنج را همراه با آب گرم، عص.