مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سو استفاده عجیب “ژیزل بوندشن” مانکن سرشناس از حجاب اسلامی!! + عکس

سو استفاده عجیب “ژیزل بوندشن” مانکن سرشناس از حجاب اسلامی!! + عکس

ژیزل بوندشن Gisele Bundchen’s در اقدامی عجیب برای اینکه عکاسان نتوانند از او عکس بگیرند, با پوشش کامل اسلامی ( برقع ) در کشور فرانسه حضور پیدا کرده است.

مانکن عریان زیباترین مانکن‌ درآمد مانکن بیوگرافی ژیزل بوندشن Gisele Bundchen’s

عکس ژیزل بوندشن مانکن سرشناس

گران ترین مدل زن دنیا برای در امان ماندن از دست عکاس ها، با پوشش اسلامی برقع به فرانسه رفت.

ژیزل بوندشن مدل ۳۵ ساله برزیلی که بالاترین دست مزد را در میان همکاران خود دارد برای اینکه عکاسان متوجه حضور او در فرانسه نشوند با حجاب کامل اسلامی و پوشیه به این کشور رفت!!

او قصد داشت که جراحی زیبایی سنگینی انجام دهد و برای اینکه این مساله را از دید دیگران پنهان نگه دارد دست به این اقدام زد.

این عمل مدل برزیلی باعث عصبانیت بسیاری از مسلمانان در فرانسه و سایر کشورها شد. در کشوری که حتی مسلمانان نیز مجاز به استفاده از پوشیه و برقع در مکان های عمومی نیستند، یک مدل زن که تصاویر برهنه اش تمام اینترنت را پر کرده است به راحتی از این پوشش استفاده کرد.

ژیزل بوندشن استفاده از برقع

مانکن عریان زیباترین مانکن‌ درآمد مانکن بیوگرافی ژیزل بوندشن Gisele Bundchen’s

مسئول مرکز اسلامی نیویورک با بیان اینکه او بخاطر دستورات اسلامی پوشش اسلامی را بر تن نکرده گفت: «این خیلی بد است که شخصی یک لباس مقدس را برای یک هدف زشت بر تن کند.»

Gisele Bundchen’s بیوگرافی ژیزل بوندشن درآمد مانکن زیباترین مانکن‌ مانکن عریان



لینک منبع :سو استفاده عجیب “ژیزل بوندشن” مانکن سرشناس از حجاب اسلامی!! + عکس

Images for سوء استفاده عجیب “ژیزل بوندشن” مانکن سرشناس از حجاب اسلامی!! + عکس سوء استفاده مانکن مشهور از حجاب در فرانسه + عکس - نمناک namnak.com/سوء-استفاده-مانکن-مشهور.p18410‎Cachedژیزل بوندشن گران ترین مانکن سرشناس برزیلی در اقدامی عجیب برای اینکه عکاسان نتوانند از او عکس بگیرند, با پوشش کامل اسلامی برقعی در کشور فرانسه حضور ... سوء استفاده مانکن مشهور از حجاب در فرانسه + عکس | | linkchee.com/ny4bcaaaaaaia/ 31 دسامبر 2016 ... ژیزل بوندشن گران ترین مانکن سرشناس برزیلی در اقدامی عجیب برای اینکهعکاسان نتوانند از او عکس بگیرند,بخش سیاسی_اسلام هراسی و اسلام ... سوء استفاده مانکن مشهور از حجاب در فرانسه + عکس parsiyab.com/n/سوء-استفاده-مانکن-مشهور/p18410‎Cachedژیزل بوندشن گران ترین مانکن سرشناس برزیلی در اقدامی عجیب برای اینکه عکاسان نتوانند از او عکس بگیرند, با پوشش کامل اسلامی برقعی در کشور فرانسه حضور ... سو استفاده عجیب “ژیزل بوندشن” مانکن سرشناس از حجاب اسلامی!! + عکس yjcnews.ir/search/?...سو+استفاده+عجیب...مانکن+سرشناس...حجاب+اسلامی%21%21...عکس‎Cached12 جولای 2017 ... زیبایی این دختر مانکن سیاه پوست همه راشوکه کرد (عکس) تعداد زیادی از مانکن ها در دنیا میباشند که شبیه باربی می باشند، اما این یکی سیاه پوست ... سو استفاده عجیب “ژیزل بوندشن” مانکن سرشناس از حجاب اسلامی!! - فان جو www.funjoo.ir/سو-استفاده-عجیب-ژیزل-بوندشن-مانکن-س/‎Cached2 آگوست 2015 ... عکس ژیزل بوندشن مانکن سرشناس. گران ترین مدل زن دنیا برای در امان ماندن از دست عکاس ها، با پوشش اسلامی برقع به فرانسه رفت. ژیزل بوندشن مدل ... سو استفاده مدل انگلیسی از حجاب عکس - onvansho onvansho.ir/result/سو-استفاده-مدل-انگلیسی-از-حجاب-عکس.html سو استفاده sanieha rozblog com ژیزل بوندشن در اقدامی عجیب برای اینکه عکاسان نتوانند از او ... سه مدل برای سو استفاده مانکن سرشناس از اسلامی عکس سو استفاده . سو استفاده عجیب مانکن سرشناس از حجاب اسلامی!! - واضح - سایت واضح vazeh.com/n10685567/سو-استفاده-عجیب-مانکن-سرشناس-از-حجاب-اسلامی 1 آگوست 2015 ... سو استفاده عجیب مانکن سرشناس از حجاب اسلامی!!-ژیزل بوندشن در اقدامی عجیب برای اینکه عکاسان نتوانند از او عکس بگیرند, با پوشش کامل اسلامی ... عمل زیبایی ژیزل بوندشن – قیمت و معرفی کالا gheymat.3eke.ir/tag/عمل-زیبایی-ژیزل-بوندشن/‎Cached9 مه 2017 ... سو استفاده عجیب “ژیزل بوندشن” مانکن سرشناس از حجاب اسلامی!! ... ژیزل بوندشن در اقدامی عجیب برای اینکه عکاسان نتوانند از او عکس بگیرند, ... سوء استفاده مانکن مشهور از حجاب در فرانسه + عکس | اسکیمو|skimo.ir ... www.skimo.ir/37559/سوء-استفاده-مانکن-مشهور-از-حجاب-در-فران.html 30 جولای 2016 ... ژیزل بوندشن گران ترین مانکن سرشناس برزیلی در اقدامی عجیب برای اینکه عکاسان نتوانند از او عکس بگیرند, با پوشش کامل اسلامی برقعی در ...