مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

یک مرد عاشق (+عکس)

یک مرد عاشق (+عکس)

یک استرالیایی با وجود سوختن صورت نامزدش اما با او ازدواج کرد و هم اکنون برای گذراندن ماه عسل در جزایر مالدیو به سر می برند.

انتشار این خبر در شبکه های اجتماعی موجی از تحسین کاربران را به دنبال داشت.

“توریا” دختر استرالیایی که در مزون لباس فعالیت می کرد در آتش سوزی جنگل های استرالیا در سال ۲۰۱۱ میلادی، ۸۰ درصد از بدنش سوخت اما حدود ۱۰۰ عمل جراحی نتوانست چهره قبلی اش را برگرداند.

با این حال “مایکل هوسکین” تصمیم گرفت بدون توجه به چهره فعلی نامزدش، به رابطه عاطفی اش ادامه دهد و ازدواج کنند.

این مرد استرالیایی حتی از شغل خود در پلیس استرالیا هم استعفا داد و به کار کوچکی و ۴ ساعت کار در روز اکتفا کرد تا زمان بیشتری را در کنار همسرش باشد.

عکس عاشقانه عشق واقعی عاشق شوهر عاشق رابطه عاشقانه پسر عاشق ازدواج عاشقانه
  عکس عاشقانه عشق واقعی عاشق شوهر عاشق رابطه عاشقانه پسر عاشق ازدواج عاشقانه
عکس عاشقانه عشق واقعی عاشق شوهر عاشق رابطه عاشقانه پسر عاشق ازدواج عاشقانه
ازدواج عاشقانه پسر عاشق رابطه عاشقانه شوهر عاشق عاشق عشق واقعی عکس عاشقانه



لینک منبع :یک مرد عاشق (+عکس)

رفتارها و نشانه های پسر عاشق چیست؟ - نمناک namnak.com/نشانه-های-پسر-عاشق.p20151‎Cachedنشانه های پسر عاشق و نشانه های یک مرد عاشق چیست و نشانه های عاشق واقعی و رفتارهای پسر عاشق را در نمناک ببینید. چه چیزی باعث عاشق شدن یک مرد می شود؟ www.fardanews.com/.../چه-چیزی-باعث-عاشق-شدن-یک-مرد-می-شود‎Cached Similar28 نوامبر 2011 ... چه چیزی باعث عاشق شدن یک مرد می شود؟ ... از بحث و جدل کردن متنفرند اما این اشتباه است که هرگز نسبت به چیزی عکس العمل منفی نداشته باشید. نشانه های عشق شدید مردان به زنان - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../نشانه-های-عشق-شدید-مردان-به-زنان‎Cached Similarزمانی را تجسم کنید که خیلی خسته هستید یا کسالتی دارید. یک مرد عاشق در چنین شرایطی به جای اینکه به جان شما غرغر کند و از شما توقع داشته باشد که برایش غذا آماده ... آنچه یک زن از مرد عاشق نمی داند - پرشین وی persianv.com/zanan/آنچه-یک-زن-از-مرد-عاشق-نمی-داند.html‎Cached○مردان عاشق -یک مرد پس از حل موفقیت آمیز یک مشکل به آسانی قادر است با موفقیت بیشتر مجددا بر روی مشکلات دیگر متمرکز گردد . هر مردی در ذهنش تعریفی از ... مرگ یک مرد عاشق 150 دقیقه پس از مرگ همسرش - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_22463.html‎Cachedیک مرد عاشق از اهالی استان ذمار در مرکز کشور یمن ،۱۵۰ دقیقه یعنی ۲ ساعت و نیم پس ... دختری ایرانی که دل شیر دارد !! (+عکس). دختری ایرانی که دل شیر دارد !! (+عکس). نشانه های پسران عاشق چیست؟ - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/.../symptoms4-male-lover.html‎Cached Similarزمانی که یک مرد نامزدش را می‌بیند دوست دارد دوباره به او نگاه کند. مردمک چشم افراد عاشق بزرگ‌تر می‌شود و فرد دارای چشم‌های شفاف‌تر و درشت‌تری می‌شود که حس خیس بودن یا ... چطور یک مرد ایرانی را عاشق خودتان بکنید - بیتوته www.beytoote.com/wedlock/...raz/love3-iranian-man.html‎Cached Similarچطور یک مرد ایرانی را عاشق خودتان بکنید عشق‌های آتشین,ابراز عشق‌ ,ابراز عشق‌ مردها , علاقه و عشق,عاشق نوجوان,عشق و مهربانی, ابراز علاقه و عشق,زندگی مشترک. ... اردوغان در حال خرید از بقالی(+عکس) ... یک مرد عاشق (+عکس) | ساتین saten.ir/76369/یک-مرد-عاشق-عکس/‎Cached27 جولای 2015 ... یک استرالیایی با وجود سوختن صورت نامزدش اما با او ازدواج کرد و هم اکنون برای گذراندن ماه عسل در جزایر مالدیو به سر می برند. انتشار این خبر در ... عصر نفت - مرد عاشق (+عکس) www.asrenaft.com/gallery/7534/1/مرد-عاشق-عکس 7 مارس 2017 ... مرد عاشق (+عکس). یک استرالیایی با وجود سوختن صورت نامزدش اما با او ازدواج کرد و هم اکنون برای گذراندن ماه عسل در جزایر مالدیو به سر می برند. یک مرد عاشق (+عکس) - باشگاه خبرنگاران نوجوان yjcnews.ir/search/?q=یک+مرد+عاشق+%28%2Bعکس%29‎Cached11 جولای 2017 ... عکس های عاشقانه و رمانتیک زوج های دونفره که میتواند حس عشق وشادی و در کنار یار بودن را در شما اکثر از گذشته زنده کند. عکس های عاشقانه دونفره ...