مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

و این بار عروسک هوشمند جنسی چینی …! + عکس

و این بار عروسک هوشمند جنسی چینی …! + عکس

چینی ها این بار دست به طراحی وتولید عروسک مؤنث با ابعاد و مشخصات ظاهری همانند انسان برای برقراری رابطه جنسی زدند.

این عروسک‌های هوشمند چینی که “روکسی” نام دارند هم اکنون بازارهای اسرائیل را پر کرده است و از قابلیت های مانند تحرک، سخن گفتن و شناسایی فرد برخوردارند وهم اکنون با قیمتی بالغ بر ۳۰۰۰ هزار دلار به فروش می رسند.
این عروسک‌های هوشمند که در ابعاد و اندازه‌های واقعی انسان تولید شده اند، با داشتن چهره‌های زیبا دارای اعضای کامل زنانه بوده و از جنسی لطیف ساخته شده‌اند و توان شناخت صاحب خود را از طریق صدا و تصویر دارند؛ امری که سبب شده است تا این عروسک به برخی از کشورهای عربی واسلامی نیز از طریق قاچاق راه پیدا کند.

عروسک جنسی
همچنین شرکت چینی تولید کننده این عروسک که “تروکمبانیون” (یعنی دوست حقیقی) نام دارد اعلام کرده است که برای ساخت این عروسک از تکنولوژی های هوشمند بهره برده است تا این عروسک بتواند نسبت به رفتارهای مختلف از خود عکس العمل نشان دهد وهمچون یک انسان عمل کند؛ همچنانکه امکان وصل شدن این عروسک به اینترنت برای بروز  آوری ویا ارسال ایمیل به صاحبش نیز درآن تدارک دیده شده است.

عروسک جنسی
در پی فراگیری خیر این پدیده در برخی کشورها اسلامی، برخی از علماء و اندیشمندان اسلامی با اعلام موضع نسبت به این پدیده جدید غیراخلاقی بر حرام بودن استفاده از آن تاکید کردند همانگونه که دکتر سید مبروک استاد مسائل دینی دانشگاه الأزهر مصر در این باره اظهار داشت که برقراری رابطه با این ماکت انسان نما در شمار روابط غیر شرعی قرار می گیرد چرا که این امر لذت بردن از راهی غیر از آنچه خدواند متعال ما را مجاز کرده است می‌باشد و لذا این فعل بدون شک حرام شرعی است.

عروسک جنسی
گفتنی است که چینی‌ها چندی پیش وسیله‌ای را برای جبران از بین رفتگی بکارت در زنان تولید کرده بودند که در کشورهای مختلف رواج بسیاری پیدا کرده بود.

عروسک جنسی



لینک منبع :و این بار عروسک هوشمند جنسی چینی …! + عکس

Images for و این بار عروسک هوشمند جنسی چینی …! + عکس و این بار عروسک هوشمند جنسی چینی …! + عکس | ساتین saten.ir/71258/و-این-بار-عروسک-هوشمند-جنسی-چینی-عکس/‎Cached Similar14 ژوئن 2015 ... چینی ها این بار دست به طراحی وتولید عروسک مؤنث با ابعاد و مشخصات ظاهری همانند انسان برای برقراری رابطه جنسی زدند. این عروسک‌های هوشمند چینی ... و این بار عروسک هوشمند جنسی چینی …! + عکس - اخبار ستاره ها ، اخبار ... www.akairan.com/biography/.../news20151169121233659.html‎Cached6 نوامبر 2015 ... چینی ها این بار دست به طراحی وتولید عروسک مؤنث با ابعاد و مشخصات ظاهری همانند انسان برای برقراری رابطه جنسی زدند. این عروسک های هوشمند چینی ... و این بار عروسک هوشمند جنسی چینی …! + عکس | ساتین / آرشیو farspage.com/w/28/to46y‎Cached4 آوریل 2017 ... چینی ها این بار دست به طراحی وتولید عروسک مؤنث با ابعاد و مشخصات ظاهری همانند انسان برای برقراری رابطه جنسی زدند. این عروسک‌های هوشمند چینی ... و این بار عروسک هوشمند جنسی چینی …! + عکس yjcnews.ir/search/?...این+بار+عروسک+هوشمند+جنسی+چینی...عکس‎Cachedخراسان/ «نوئل کروز» هنرمند فیلیپینی- آمریکایی عروسک هایی می سازد که به طرز باورنکردنی واقعی به نظر می رسند. او وقتی که فقط 12 سالش بود با دیدن چهره ... سیاست روز - واین بارعروسک هوشمند جنسی چینی...! www.siasatrooz.ir/vdccoiqe.2bqex8laa2.html‎Cached Similar13 ژوئن 2011 ... سیاست روز آنلاین: چینی ها این بار دست به طراحی وتولید عروسک مؤنث با ... به گزارش سیاست روز آنلاین، این عروسک‌های هوشمند چینی که "روکسی" نام دارند هم ... است تا این عروسک بتواند نسبت به رفتارهای مختلف از خود عکس العمل نشان دهد ... ارضای جنسی با عروسک های بدن نما - تبیان article.tebyan.net/304039/ارضای-جنسی-با-عروسک-های-بدن-نما‎Cached5 سپتامبر 2015 ... این زیاده خواهی که این بار در یکی از شنیع ترین شکل های خود روانه بازار شده، عروسک های انسان نمایی با کارکرد جنسی است ... این عروسک ها توسط شرکت چینی تروکمپانیون تولید می‌شود. ... جنجال عروسک باربی حضرت مریم(س)+عکس. واین بارعروسک هوشمند جنسی چینی! | چینی ها این بار دست به - قطره www.ghatreh.com/news/.../واین-بارعروسک-هوشمند-جنسی-چینی‎Cached Similar6 ژانویه 2013 ... چینی ها این بار دست به طراحی وتولید عروسک مؤنث با ابعاد و مشخصات ... تا این عروسک بتواند نسبت به رفتارهای مختلف از خود عکس العمل نشان دهد ... عروسک های چینی - onvansho onvansho.ir/result/عروسک-های-چینی.html عکس عروسک های فانتزی با خمیر گل چینی آموزش تصویری ساخت عروسک چینی شامل یک دی وی دی فارسی فیلم ... و این بار عروسک هوشمند جنسی چینی عکس ساتین. نسل تازه عروسک‌های جنسی، می‌توانند حرف بزنند - BBC Persian www.bbc.com/persian/science-39929589‎Cached15 مه 2017 ... هارمونی، یک عروسک جنسی جدید است که می‌تواند حرکت کند و حرف بزند. ... با این حال، این عروسک بخشی از انقلاب رباتیکی است که در زمینه ترکیب هوش ... دیوار سالن انتظار هم پر از عکس‌های زنانی زیباست که فقط اگر خیلی از نزدیک آنها ... و از طریق آن، یک فرد مجازی روی یک تلفن هوشمند یا ابزاری مشابه شکل می‌گیرد.