مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رفتار جنجالی و بی ادبانه کریس رونالدو در پاریس + عکس

رفتار جنجالی و بی ادبانه کریس رونالدو در پاریس + عکس

کریستیانو رونالدو که برای تعطیلات به فرانسه سفر کرده است در پاریس شکار پاپاراتزی ها شد.
ساعت هاست که عکس هایی از رونالدو در شبکه های مختلف اجتماعی منتشر می شود که او را در حالتی غیر طبیعی نشان می دهد!
همسر کریس رونالدو نامزد کریس رونالدو بیوگرافی کریس رونالدو
این در حالی است که به نظر می رسد تصویر خودش گویای همه چیز است.حرکتی مشابه حرکت کریستیانو رونالدو را جان نگودی مهاجم کامرونی و سابق تیم فوتبال ابومسلم در لیگ ایران انجام داد که باعث تعجب حاضران در ورزشگاه شد. این مهاجم در سال ۸۷ و در دقیقه ۲۰ بازی مقابل ملوان از شاهین حاج بابایی داور مسابقه درخواست می کند به بیرون از میدان برود. داور هم به تصور اینکه دچار مصدومیت است، به او اجازه می‌دهد از میدان خارج شود.
همسر کریس رونالدو نامزد کریس رونالدو بیوگرافی کریس رونالدو
نگودی پس از خروج از میدان به پشت نیمکت تیمش می رود و در آنجا در حضور تماشاگران ادرار می کند و سپس بدون هیچ دغدغه ای، به میدان باز می گردد.این حرکت ضد اخلاقی مهاجم افریقایی موجب حیرت تماشاگران و حاضران در ورزشگاه شد.
 همسر کریس رونالدو نامزد کریس رونالدو بیوگرافی کریس رونالدو
نکته جالب اینجاست که دوستان رونالدو که همراه او بوده اند مدام از او می خواستند که آن محل را ترک کند که به نظر حال کریستیانو خوش نبوده است!
همسر کریس رونالدو نامزد کریس رونالدو بیوگرافی کریس رونالدو
بیوگرافی کریس رونالدو نامزد کریس رونالدو همسر کریس رونالدو



لینک منبع :رفتار جنجالی و بی ادبانه کریس رونالدو در پاریس + عکس

Images for رفتار جنجالی و بی ادبانه کریس رونالدو در پاریس + عکس رفتار جنجالی و بی ادبانه کریس رونالدو در پاریس + عکس | ساتین saten.ir/69962/رفتار-جنجالی-و-بی-ادبانه-کریس-رونالدو-د/‎Cached4 ژوئن 2015 ... کریستیانو رونالدو که برای تعطیلات به فرانسه سفر کرده است در پاریس شکار پاپاراتزی ها شد. ساعت هاست که عکس هایی از رونالدو در شبکه های ... تصویری از رفتار جنجالی کریس رونالدو در پاریس - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/422243/sport/world-soccer‎Cached Similar3 ژوئن 2015 ... تصویری از رفتار جنجالی کریس رونالدو در پاریس ... به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ساعت هاست که عکس هایی از رونالدو در شبکه های مختلف اجتماعی ... رفتار جنجالی و بی ادبانه کریس رونالدو در پاریس + عکس yjcnews.ir/search/?...رفتار+جنجالی...بی+ادبانه+کریس+رونالدو...پاریس...عکس‎Cached12 جولای 2017 ... کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی اقدامی ارزشمند را در برابر یک دختر معلول انجام داد. اقدام ارزشمند رونالدو در برابر دختر معلول پرتغال موفق شد در ... رفتار جالب و بی ادبانه کریس رونالدو در پاریس + عکس جدید 96 فان جو www.funjoo.ir/رفتار-جنجالی-و-بی-ادبانه-کریس-رونالدو-د/‎Cached31 مه 2015 ... این در حالی است که به نظر می رسد تصویر خودش گویای همه چیز است.حرکتی مشابه حرکت کریستیانو رونالدو را جان نگودی مهاجم کامرونی و سابق تیم ... رفتار جنجالی کریس رونالدو در پاریس +عکس - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/424445/‎Cached3 ژوئن 2015 ... رفتار جنجالی کریس رونالدو در پاریس +عکس ... رونالدوی بی ادب از همه نظر به گرد پای مسی نمیرسه ، از محبوبیت و تکنیک و گلزنی و تاکتیک ... حرکت بی تربیتی کریس رونالدو در خیابان +عکس - مجله مراحم morahem.com/majale/ronaldo-on-the-streets-of-paris/‎Cachedکریس رونالدو که به فرانسه سفر کرده بود در حین رانندگی دچار اجابت مزاج میشود و به ناچار در کنار خیابان می ایستد و اجابت مزاج میکند که این حرکت او توسط دروبین ... رفتار جنجالی کریس رونالدو در پاریس +عکس - کانون هواداران استقلال www.esteghlaltehranfc.com/.../رفتار-جنجالی-کریس-رونالدو-در-پاریس-عکس‎Cached3 ژوئن 2015 ... کریستیانو رونالدو که برای تعطیلات به فرانسه سفر کرده است در پاریس شکار پاپاراتزی ها شد. عکس زشت رونالدو - گالری عکس https://aaaaaaks.ir/عکس-زشت-رونالدو/‎Cached30 مه 2016 ... عکس روز: رفتار زشت رونالدو در خیابان های پاریس -… ... آرشیو برچسب ها: تصویر رونالدو در پاریس, جنجال جدید رونالدو, حرکت عجیب رونالدو در ... حرکت بی تربیتی کریس رونالدو در خیابان +عکس مجله مراحم: کریستیانو رونالدو که ... شاهکار یک ایرانی؛ پیدا کردن شماره موبایل نامزد جدید کریستیانو ... news.adbx.ir/d/2017/05/.../شاهکار-یک-ایرانی؛-پیدا-کردن-شماره-موبا/‎Cached26 مه 2017 ... همسر کریس رونالدو نامزد کریس رونالدو کاترنیا کراسونووا عکس نامزد کریس ... رفتار جنجالی و بی ادبانه کریس رونالدو در پاریس + عکس · علت جالب ...