مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

“زنان الجزایر” پیکاسو رکورد قیمت جهانی را شکست + عکس

“زنان الجزایر” پیکاسو رکورد قیمت جهانی را شکست + عکس

تابلوی “زنان الجزایر” اثر پیکاسو نقاش اسپانیایی در حراج کریستی با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار به فروش رسید. به این ترتیب رکورد گرانترین تابلوی فروخته شده که تا این زمان ۱۴۰ میلیون دلار بود، شکسته شد.

تابلویی از پیکاسو در حراج کریستی در نیویورک رکورد قیمت در حراج هنری را شکست. این تابلو با نام “زنان الجزایر” پس از ۱۱ دقیقه از آغاز مزایده، با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار به خریداری که تلفنی در مزایده شرکت کرده بود، فروخته شد.

نقاشی های پیکاسو گران‌ترین تابلو قیمت تابلو پیکاسو سبک کوبیسم

این نقاشی یکی از معدود کارهای برجسته‌ی هنرمند اسپانیایی سبک کوبیسم است که در مجموعه‌های شخصی نگهداری می‌شد. قبل از آغاز حراجی “کریستی” پیش‌بینی شده بود این تابلو با قیمت۱۴۰ میلیون دلار به فروش برسد.

پیش از فروش “زنان الجزایر”، تابلوی “سه مطالعه بر پیکره‌های پای صلیب” اثر فرانسیس بیکن رکورددار گران‌ترین تابلوی به فروش رسیده بود که در سال ۲۰۱۳ در حراج کریستی با بهای ۴ / ۱۴۲ میلیون دلار به فروش رسید.

۱۴ نسخه‌ی دیگر

پیکاسو تابلوی رنگ روغن “زنان الجزایر” را در سال ۱۹۵۵ با الهام گرفتن از اوژن دلاکروا، نقاش فرانسوی قرن نوزدهم برای ادای احترام به هنری ماتیس خلق کرد. خلق کرد. ماتیس نقاش ‌مطرح فرانسوی بود که در سال ۱۹۵۴ درگذشت.

این تابلو به ابعاد ۱۱۴ در ۱۴۶ سانتی‌متر تصویری از یک زن برهنه و یک زن نیمه‌عریان را نشان می‌دهد و بخشی از یک رشته ۱۵ اثری از پیکاسو است که در سال‌های ۱۹۵۴ تا ۱۹۵۵ خلق شده‌اند.

تابلوی “زنان الجزایر” نخست در مالکیت ویکتور و سالی گنز، زن و شوهری مجموعه‌دار در آمریکا بود. این دو سال ۱۹۵۶ همه ۱۵ نسخه از تابلوی “زنان الجزایر” را به بهای ۵۰۰ / ۲۱۲ دلار خریدند و با گذشت زمان رفته رفته آنها را دوباره فروختند. تابلویی که در حراج کریستی با بهای بیش از ۱۷۹ میلیون دلار به فروش رسیده است در سال ۱۹۹۷ در حراجی دیگری به قیمت ۳۲ میلیون دلار فروخته شده بود.

سبک کوبیسم قیمت تابلو پیکاسو گران‌ترین تابلو نقاشی های پیکاسو



لینک منبع :“زنان الجزایر” پیکاسو رکورد قیمت جهانی را شکست + عکس

Images for “زنان الجزایر” پیکاسو رکورد قیمت جهانی را شکست + عکس "زنان الجزایر" پیکاسو رکورد قیمت جهانی را شکست + عکس | ساتین saten.ir/67967/زنان-الجزایر-پیکاسو-رکورد-قیمت-جهانی/‎Cached Similar12 مه 2015 ... تابلوی "زنان الجزایر" اثر پیکاسو نقاش اسپانیایی در حراج کریستی با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار به فروش رسید. به این ترتیب رکورد ... “زنان الجزایر” پیکاسو رکورد قیمت جهانی را شکست + عکس | ساتین ... saten.ir/67967/زنان-الجزایر-پیکاسو-رکورد-قیمت-جهانی/4/‎Cached12 مه 2015 ... تابلویی از پیکاسو در حراج کریستی در نیویورک رکورد قیمت در حراج هنری را شکست. این تابلو با نام “زنان الجزایر” پس از ۱۱ دقیقه از آغاز مزایده، ... “زنان الجزایر” پیکاسو رکورد قیمت جهانی را شکست + عکس - اخبار ... www.akairan.com/biography/.../news20151170141175251.html‎Cached7 نوامبر 2015 ... تابلوی "زنان الجزایر" اثر پیکاسو نقاش اسپانیایی در حراج کریستی با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار به فروش رسید. به این ترتیب رکورد ... “زنان الجزایر” پیکاسو رکورد قیمت جهانی را شکست + عکس https://yjcnews.ir/search/?...پیکاسو+رکورد+قیمت+جهانی...شکست...عکس‎Cached10 ساعت قبل ... دونده آفریقایی، رکورد دوی ۳۰۰ متر دنیا را شکست.به گزارش ایسنا، واید فان نیکرک که قهرمان دوی ۴۰۰ متر المپیک ریو شده بود شب گذشته موفق شد در ... "زنان الجزایر" پیکاسو رکورد قیمت را شکست - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../زنان-الجزایر-پیکاسو-رکورد-قیمت/.../4968818/‎Cached12 مه 2015 ... تابلویی از پیکاسو در حراج کریستی در نیویورک رکورد قیمت در حراج هنری را شکست. این تابلو با نام "زنان الجزایر" پس از ۱۱ دقیقه از آغاز مزایده، ... پیکاسو رکورد قیمت حراج تابلوی نقاشی را شکست - kodoom.com ... news.kodoom.com/health.../زنان-الجزایر-پیکاسو-رکورد-قیمت/.../1559948/ "زنان الجزایر" پیکاسو رکورد قیمت را شکست. دویچه وله - ۱۲ می ۲۰۱۵. تابلوی "زنان الجزایر" اثر پیکاسو نقاش اسپانیایی در حراج کریستی با قیمت ۱۷۹ میلیون و ۳۰۰ ... تابلویی از ژان میشل باسکیا رکورد گرانترین اثر یک هنرمند ... www.bbc.com/persian/world-39974157‎Cached19 مه 2017 ... تابلویی از ژان میشل باسکیا رکورد گرانترین اثر یک هنرمند آمریکایی را شکست ... حق نشر عکس YUSAKU2020 INSTAGRAM Image caption یوساکو مائزاوا، خریدار این ... فروش این تابلو چند رکورد دیگر را هم شکسته است، از جمله گرانترین اثری است که از ... نقاشی ۱۷۹ میلیون دلاری- زنان الجزایر پیکاسو رکورد زد. پیکاسو با 'زنان الجزیره' رکورد گران‌ترین اثر هنری را شکست - BBC ... www.bbc.com/.../150512_l47_vid_picasso_new_record_christies_auction‎Cached12 مه 2015 ... رکورد گرانترین نقاشی که تا به حال به حراج گذاشته شده، به اثری از پابلو پیکاسو رسید. نقاشی "زنان الجزایر" به قیمت ۱۶۰ میلیون دلار در حراجی ... پابلو پیکاسو - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/پابلو_پیکاسو‎Cached Similarپابلو روییس ای پیکاسو (به اسپانیایی: Pablo Ruiz y Picasso ) نقاش، شاعر، طراح .... حقیقت این است که پیکاسو در طول جنگ داخلی اسپانیا، جنگ جهانی اول و دوم کاملاً ... پابلو پیکاسو در آنجا خلق آثار با ارزش خود همانند نقاشی، طراحی، عکس‌های چاپی، .... رکورد فروش یک تابلوی نقاشی در حراجی کریستی نیویورک را شکست، صدای ...