مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سود ۶۰۰ میلیون دلاری استرالیا از ازدواج همجنس گرایان

سود ۶۰۰ میلیون دلاری استرالیا از ازدواج همجنس گرایان

به تازگی اقداماتی در راستای حمایت از ازدواج همجنس گرایان در استرالیا صورت گرفته است به گونه ای که خطوط هوایی کانگروی این کشور به کارکنان همجنس باز خود کمک مالی ارائه کرده است.

همجنس گرایی عکس همجنس بازی

این اقدامات در راستای تشویق دولتمردان این کشور به در نظر گرفتن مزایای اقتصادی این قانون صورت گرفته است.

موسسه برابری ازدواج استرالیا به تازگی اعلام کرده است قانونی شدن ازدواج همجنس بازان در استرالیا ۶۰۰ میلیون دلار برای این کشور سودآوری در پی خواهد داشت.

بنا به اعلام این مرکز،‌در حال حاضر ۱۸ هزار زوج همجنس باز در استرالیا منتظر قانونی شدن این اقدام هستند و بر اساس اعلام این موسسه سود ناشی از ازدواج این تعداد نفر می تواند تا ۶۰۰ میلیون دلار افزایش یابد.

از دیگر مشوق های ارائه شده از سوی فعالان ازدواج همجنس گرایان، استناد به این نکته است که این اقدام به جذب مهاجران با مهارت به این کشور خواهد انجامید.

عکس همجنس بازی همجنس گرایی



لینک منبع :سود ۶۰۰ میلیون دلاری استرالیا از ازدواج همجنس گرایان

سود 600 میلیون دلاری استرالیا از ازدواج همجنس گرایان - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940219200169‎Cached9 مه 2015 ... موسسه برابری ازدواج استرالیا به تازگی اعلام کرده است قانونی شدن ازدواج همجنس بازان در استرالیا 600 میلیون دلار برای این کشور سودآوری در پی ... سود ۶۰۰ میلیون دلاری استرالیا از ازدواج همجنس گرایان | ساتین - Part 5 saten.ir/67434/سود-۶۰۰-میلیون-دلاری-استرالیا-از-ازدوا/5/ موسسه برابری ازدواج استرالیا به تازگی اعلام کرده است قانونی شدن ازدواج همجنس بازان در استرالیا ۶۰۰ میلیون دلار برای این کشور سودآوری در پی خواهد داشت. سود ۶۰۰ میلیون دلاری استرالیا از ازدواج همجنس گرایان yjcnews.ir/search/?...سود+۶۰۰+میلیون+دلاری+استرالیا...ازدواج+همجنس+گرایان‎Cached13 جولای 2017 ... تصویر های شرم آور و احمقانه از ازدواج همجنس گرایان همجنس گرایان اکنون در تعداد زیادی از کشورها به رسمیت شناخته شده اند و در کمال ناباوری برای ... سود 600 میلیون دلاری استرالیا از ازدواج همجنس گرایان - تی نیوز tnews.ir/news/44BD41234520.html‎Cachedفعالان حمایت از ازدواج همجنس بازان در استرالیا در تلاش هستند تا با ارزیابی سود اقتصادی ناشی از قانونی شدن این کار تصویب آن را تسریع کنند. سود 600 میلیون دلاری استرالیا از ازدواج همجنس گرایان - تصنا tasna.ir/.../سود-600-میلیون-دلاری-استرالیا-از-ازدواج-همجنس-گرایان.html‎Cachedفعالان حمایت از ازدواج همجنس بازان در استرالیا در تلاش هستند تا با ارزیابی سود اقتصادی ناشی از قانونی شدن این کار تصویب آن را تسریع کنند. اقتصادی+عکس ... سود ۶۰۰ میلیون دلاری استرالیا از ازدواج همجنس گرایان ecolive.ir/?p=80085 ads. لینک قبلی · لینک بعدی. اخبار مرتبط. خبر خوان تیفا - سود 600 میلیون دلاری استرالیا از ازدواج همجنس گرایان rss.tifaa.com/post/124227/‎Cachedاقتصادی ارز. ازدواج همجنس گرایان در کاخ سفید / تصاویر khabarhoshyar.ir/News/Index?ViewId=ab3a65c4-3835-4d2a...‎Cachedبا توجه به رفع ممنوعیت ازدواج همجنس گرایان برای نظامیان آمریکایی در بیشتر ایالت های آمریکا شب گذشته چند ... سود ۶۰۰ میلیون دلاری استرالیا از ازدواج همجنس گرایان. گرفتن عکس از زیر دامن زنان ممنوع شد + عکس | ساتین / آرشیو farspage.com/w/28/762m1‎Cachedسود ۶۰۰ میلیون دلاری استرالیا از ازدواج همجنس گرایان | ساتین. به تازگی اقداماتی در راستای حمایت از ازدواج همجنس گرایان در استرالیا صورت گرفته است به گونه ای که ... ازدواج همجنس‌گرایان در قلمرو پایتختی استرالیا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/.../ازدواج_همجنس‌گرایان_در_قلمرو_پایتختی_استرالیا‎Cached Similarازدواج همجنس‌گرایان در قلمرو پایتختی استرالیا از اکتبر ۲۰۱۳ قانونی شده بود اما دادگاه عالی استرالیا در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۳ اعلام کرد که این تغییر قانون معتبر نمی‌باشد ...