مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

امان از این دختران دانشگاه رفته!

امان از این دختران دانشگاه رفته!

این دختران نیاوران و جردن نشین، حتی رشت و اصفهان و اهواز نشین. این دختران دانشگاه رفته. این دختران که از قشر فقیر جامعه نیستند ولی هر چه در عکس‌هایشان نگاه می‌کنم چیزی بیش از فقر نمی‌بینم.
 زنان بی حجاب دختر دانشجو دختر تهرانی دانشجو بی حجاب

 مسعود تبریزی در پلاس خود نوشت: دخترانی با بینی‌های به شدت کوتاه شده، گونه های به شدت باد کرده، رژ لب‌هایی که تا یک سانت بالاتر و پایین‌تر از لب را هم پوشانده، موهای بلوند شده، ابروهای بریده نقاشی شده تا آسمان رفته، پوست‌های برشته، لنزهای رنگی خط دار در چشم، لباس‌های دکولته، عکس‌هایی از استخر رفتن‌شان، پارتی رفتن‌شان، ترکیه و دوبی رفتن‌شان. بدن‌هایی که در پیچ و تابی عجیب، س ک س را به طرز ارزانی فریاد می‌زند و پیج‌هایی که به روی عموم باز است.

 زنان بی حجاب دختر دانشجو دختر تهرانی دانشجو بی حجاب

این دختران نیاوران و جردن نشین، حتی رشت و اصفهان و اهواز نشین. این دختران دانشگاه رفته. این دختران که از قشر فقیر جامعه نیستند ولی هر چه در عکس‌هایشان نگاه می‌کنم چیزی بیش از فقر نمی‌بینم، فقری از آن مایه که وقتی به یکی از روستاهای ایران رفتم دیدم: مردم محتاج به نان شب که همگی ماهواره داشتند.

 زنان بی حجاب دختر دانشجو دختر تهرانی دانشجو بی حجاب

دلم می‌گیرد از این همه فقر و دخترانی که انگار از روی هم کپی و تکثیر شده اند. دلم می‌گیرد از سرزمینی که انگار دختران و پسرانش دیگر زیبایی را نمی‌فهمند. دلم می‌گیرد از دخترانی که به طرز ارزانی به کاریکاتوری از ستارگان ناجور غربی که نه، بلکه فضایی بدل شده اند. دلم می‌گیرد از مُدی که از ناکجا آباد ذهن ایرانی درآمده که من در هیچ کجای دنیا ابروهایی به این شدت پهن و به این شدت مورب ندیده ام. دلم می‌گیرد از تو، از خودم، از ما که این‌گونه غیرطبیعی هستیم در جهان. انگار ما در این سال‌ها زیادی جلو افتادیم. در این سال‌ها چه بر سر خودمان آوردیم چه بر سرمان آوردند که حاصلش این شد.

زنان بی حجاب دختر دانشجو دختر تهرانی دانشجو بی حجاب

دانشجو بی حجاب دختر تهرانی دختر دانشجو زنان بی حجاب



لینک منبع :امان از این دختران دانشگاه رفته!

Images for امان از این دختران دانشگاه رفته! امان از این دختران دانشگاه رفته! | ساتین saten.ir/67307/امان-از-این-دختران-دانشگاه-رفته/‎Cached6 مه 2015 ... این دختران نیاوران و جردن نشین، حتی رشت و اصفهان و اهواز نشین. این دختران دانشگاه رفته. این دختران که از قشر فقیر جامعه نیستند ولی هر چه در ... جام نیوز :: JamNews - امان از این دختران دانشگاه رفته! www.jamnews.ir/detail/News/476003‎Cached5 مه 2015 ... این دختران نیاوران و جردن نشین، حتی رشت و اصفهان و اهواز نشین. این دختران دانشگاه رفته. این دختران که از قشر فقیر جامعه نیستند ولی هر چه در ... امان از این دختران دانشگاه رفته! - شهدای ایران shohadayeiran.com/fa/news/74815/ درد دل دخترانه در پلاس؛ امان از این دختران دانشگاه رفته! این دختران نیاوران و جردن نشین، حتی رشت و اصفهان و اهواز نشین. این دختران دانشگاه رفته. این دختران که از قشر ... امان از این دختران دانشگاه رفته...! + عکس - پونک www.poonak.org/امان-از-این-دختران-دانشگاه-رفته-عکس.html‎Cached Similarامان از این دختران دانشگاه رفته...! + عکس این دختران نیاوران و جردن نشین، حتی رشت و اصفهان و اهواز نشین. این دختران دانشگاه رفته. این دختران که از قشر فقیر. امان از این دختران دانشگاه رفته! - اخبار ستاره ها ، اخبار چهره ها ... - آکاایران www.akairan.com/biography/.../news201511712122262589.html‎Cached7 نوامبر 2015 ... این دختران نیاوران و جردن نشین، حتی رشت و اصفهان و اهواز نشین. این دختران دانشگاه رفته. این دختران که از قشر فقیر جامعه نیستند ولی هر چه در ... امان از این دختران دانشگاه رفته...! + عکس - آکاایران www.akairan.com/fun/tana/news20166721122955324.html‎Cached7 ژوئن 2016 ... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد امان از این دختران دانشگاه رفته...! + عکس ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر در دسته مطالب ... امان از این دختران دانشگاه رفته! - اکاایران www.akairan.ir/امان_از_این_دختران_دانشگاه_رفته%21‎Cachedامان از این دختران دانشگاه رفته! کلمه امان از این دختران دانشگاه رفته! هنوز در آکا ویکی تعریف نشده است. ۲۶ خرداد ۱۳۹۶. امان از این دختران دانشگاه رفته! اکاایران · نقشه ... امان از این دختران دانشگاه رفته! - خواندنی ها و رویدادها - هم میهن forum.hammihan.com/post5302643-4.html‎Cached7 مه 2015 ... چ ربطی ب دانشگاه داشت حالا؟ از این فقرای فکری زیاد داریم متاسفانه نه فقط شمال تهران و اهواز و اصفهان ؛ الان تمام شهرها پر شده از این ثروتمندای بشدت ... اول تو-امان از این دختران دانشگاه رفته...! + عکس avalto.ir/46055/امان-از-این-دختران-دانشگاه-رفته-عکس تصاویر جذاب و دیدنی روز - شنبه 06 تیر 94 · خواندنی های جالب (سری 55) · طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب (17) · واحد اجباری (طنز) · زشت ترین عروس جهان را ببینید !!